Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 4 postas här!

lfx

Recommended Posts

• Svars 524
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Om man fixar dessa....

trix140

reloadfeb sätter in max på denna....240 eller vad det nu är...

så lär man ju få för den första först....... men när får man den andra, reloadfeb..., är det ju efter 30 dagar man får den, som det står när man sätter in pengarna.... men jag undra.. måste man spela 2000 VIP?

räcker det inte med 1200 VIP om man bara vill ha 120 euro? Efter 30 dagar får man då pengarna automatiskt på hur många VIP

man har spelat eller måste supporten fixa det manuellt?

??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som har tagit Pokeriums deposit bonus? Har ni mejlat support så att ni kunnat sätta in 300e istället för de 200e som är taket när man öppnar kontot?

Är det bäst med bank transfer? Jag vill ju kunna ta ut ett större belopp än jag satt in. Eller kan jag sätta in med bankkort och ta ut med bank-transfer?

Många frågor. Hoppas på svar...

Har mailat pokerium om högre daglig insättningsnivå, men får inget svar..

Antar att man får använda neteller istället..

Länk till kommentar

Om man fixar alla dessa....

vbg140

texas140

trix140

så lär man ju få för dom tre först först..... men när får man den fjärde, är det efter 30 dagar men måste man spela 2000 VIP?

räcker det inte med 1200 VIP om man bara vill ha 120 euro? Efter 30 dagar får man då pengarna automatiskt på hur många VIP

??

Är väl bäst man svarar dig innan du mailar supporten ;) .

Det är juh en 50% 200 € max (reloadfeb). Detta innebär att om du sätter in 400 € får du 200€ efter att du spelat in 2000 VIP. Dessa kommer in automatiskt 30 dagar efter insättningen.

Sätter du in 240 € får du inte ut max av febreloadbonusen, men du får samma antal VIP poäng som ska spelas in (1200 VIP) som för de andra tre koderna. Dessa 3 utfaller automatiskt efter att du spelat 1200 VIP.

fråga HÄR om något är oklart...

Länk till kommentar

Angående bestpoker reloaderna. Har lite dåligt med pengar men skulle jag kunna sätta in €140 med en kod sen ta ut de och sätta in €140 till med nästa kod osv. Och sen börja spela efter jag satt in alla?

Tror man bara har ett gratis uttag i månaden samt att det väl tar lite tid innan man får ut pengarna. Supporten måste ju acceptera uttagningen. Och då lär dom misstänka vad du håller på med.

Det är en risk, men går säkert.

Länk till kommentar

Funkar de här bonus koderna än ?? Visst sätter mab först in pengar med den första koden osv.... sen så spelar man ihop 1200vip, så har man 350€ lr ??

Om man fixar alla dessa....

vbg140

texas140

trix140

så lär man ju få för dom tre först först..... men när får man den fjärde, är det efter 30 dagar men måste man spela 2000 VIP?

??

Är väl bäst man svarar dig innan du mailar supporten ;) .

Det är juh en 50% 200 € max (reloadfeb). Detta innebär att om du sätter in 400 € får du 200€ efter att du spelat in 2000 VIP. Dessa kommer in automatiskt 30 dagar efter insättningen.

Sätter du in 240 € får du inte ut max av febreloadbonusen, men du får samma antal VIP poäng som ska spelas in (1200 VIP) som för de andra tre koderna. Dessa 3 utfaller automatiskt efter att du spelat 1200 VIP.

fråga HÄR om något är oklart...

Länk till kommentar

tänkte försöka cleara wild jacks poker bonus, har precis börjat lira och spelar på 0.5/1 FL.

är det möjligt att cleara bonusen på den nivån, står på sidan att "Raked hands must be at tables with limits no lower than $0.25/$0.50"

men de är väl nl.

likadant står det på crazypokers sida och då mailade jag supporten och de sa att man inte kunde cleara bonusen på 0.5/1.

någon som vet om man kan cleara wildjackbonusen på 0.5/1 FL eller på vilken nivå man måste spela?

Länk till kommentar

Testade det här:

http://img95.imageshack.us/my.php?image=bonuss6lu.jpg

(blev så stor bild för jag har på delad skärm o orkade inte fixa den, men klicka på bilden så blir den stor)

Tror ni det går att cleara och få utbetalt? Har för mig att jag läste om nån som försökte men inte fick bonusen utbetald.

*edit*

Funkade även på staffpoker

Länk till kommentar

Testade det här:

http://img95.imageshack.us/my.php?image=bonuss6lu.jpg

(blev så stor bild för jag har på delad skärm o orkade inte fixa den, men klicka på bilden så blir den stor)

Tror ni det går att cleara och få utbetalt? Har för mig att jag läste om nån som försökte men inte fick bonusen utbetald.

*edit*

Funkade även på staffpoker

Det var många som provade decreload läste jag och ingen fick betalt för den, supporten makulerade den koden.

Länk till kommentar