Ruterkung Postad 24 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2007 Ofrivillig mylla om jag råkat göra någon glad. Min snittpost på forumet har iaf inte gjort mig glad (jag misstänker att jag egentlígen är rätt korkad).Du tar inte miste på någon annan?[/ Nepp. Btw, du har PM... Edit: Är ingen ryss... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 24 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2007 Hmm, ska spela innebabdy "snart" och är inte trött. Ska på fest efteråt, är det farligt att inte sova på en vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 24 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2007 Tur att ni inte känner den "gammle" Ruterkung för jag börjar fan lipa snart. Jag vill sova, eller jag får bli som Adam Duritz; I don't get no sleep. Man, i never sleep. Det blir jobbigt i längden att aldrig sova... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 24 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2007 "That's life (that's life), that's what all the people sayYou're ridin' high in April, shot down in May But I know I'm gonna change that tune When I'm back on top, back on top in June" Kanske den mest passande låten under min pokerkarriär (än så länge). Well, I woke up in mid-afternoon, 'Cause that's when it all hurts the most I dream I never know anyone at the party, And I'm always the host If dreams are like movies, Then memories are films about ghosts You can never escape, You can only move south down the coast I am an idiot Walking a tightrope of fortune and fame I am an acrobat Swinging trapezes through circles of flame If you've never stared off into the distance, Then your life is a shame Though I'll never forget your face, Sometimes I can't remember my name Hey, Mrs. Potter, don't cry Hey, Mrs. Potter, I know why, but Hey, Mrs. Potter, won't you talk to me? There's a piece of Maria, In every song that I sing And the price of a memory, Is the memory of the sorrow it brings And there is always one last light to turn out, And one last bell to ring And the last one out of the circus, Has to lock up everything Or the elephants will get out, And forget to remember what you said And the ghosts of the tilt-a-whirl, Will linger inside of your head Oh, and the ferris wheel junkies Will spin them forever instead When I see you a blanket of stars, Covers me in my bed Hey, Mrs. Potter, don't go I said, Hey, Mrs. Potter, I don't know, but Hey, Mrs. Potter, won't you talk to me? All the blue light reflections, That color my mind when I sleep And the lovesick rejections, That accompany the company I keep All the razor perceptions, That cut just a little too deep Hey, I can bleed as well as anyone, But I need someone to help me sleep So I throw my hand into the air, And it swims in the beams It's just a brief interruption, Of the swirling dust sparkle jet stream Well, I know I don't know you, And you're probably not what you seem Aw, but I'd sure like to find out So why don't you climb down off that movie screen? Hey, Mrs. Potter, don't turn Hey, Mrs. Potter, I burn for you Hey, Mrs. Potter, won't you talk to me? When the last king of Hollywood Shatters his glass on the floor And orders another, Well, I wonder what he did that for That's when I know that I have to get out, 'Cause I have been there before So I gave up my seat at the bar, And I head for the door We drove out to the desert, Just to lie down beneath this bowl of stars We stand up in the Palace Like it's the last of the great pioneer town bars Aw, we shout out these songs Against the clang of electric guitars Well, you can see a million miles tonight But you can't get very far Aw, you can see a million miles tonight But you can't get very far Hey, Mrs. Potter, I won't touch, and Hey, Mrs. Potter, it's not much, but Hey, Mrs. Potter, won't you talk to me? Hey, Mrs. Potter, won't you talk to me? Hey, Mrs. Potter, won't you talk to me? Lär er älska denna låten. Till en tjej jag aldrig kommer att få How can I tell you that I love you... I love youBut I can't think of right words to say and I long to tell you that I'm always thinking of you I'm always thinking of you but my words just blow away just blow away always ends up to one thing honey and I can't think of right words to say Wherever I am, girl, I'm always walking with you I'm always walking with you but I look and you're not there whomever I'm with, I'm always, always talking to you I'm always talking to you and I'm sad that you can't hear sad that you can't hear it always ends up to one thing honey when I look and you're not there I need to know you Need to feel my arms around you Feel my arms surround you like the sea around the shore each night and day I pray and hope that I might find you and hope that I might find you because hearts can do no more it always ends up to one thing honey still I kneal upon your floor how can I tell you that I love you... I love you but I can't think of what's right to say I long to tell you that I'm always thinking of you I'm always thinking of you it always ends up to one thing honey and I can't think of right words to say Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 24 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2007 Opteron säger:men det visste ju vi redan Tack! (internskämt om ni undrar) __________________________ Tack till saint_bjorn och opteron för att ha förgyllt min natt och gjort så jag inte har sovit:-) (jag vet att jag har klagat på det, men tack för att ni har stått ut med det) God natt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 24 Mars , 2007 Rapport Share Postad 24 Mars , 2007 Sov gott! Vi byter HH och spisar Dylan senare. Och fixar ett homegame där...nu fick jag QQ, höres Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 25 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Sov gott! Vi byter HH och spisar Dylan senare. Och fixar ett homegame där...nu fick jag QQ, höres Lätt! Spelade en session nu. Startade ett 2/4 bord och 1 3/6 hu bord. Börjar starkt och dippar direkt $400 innan allt vänder och jag bustar snubben med denna handen. ***** Hand history (v1.2) ***** Hand ID 95693811 $3/$6 Texas Hold'em (Split Limit) - 08:44:00 25/03/2007 ET Table 'Rabbit (6 Max)', 6 seats max, Real money Seat 4 is the button. Small Blind $1, Big Blind $3 Note: seat IDs range from 1 to 6 Seat 3 (playing) : brodern, amount $522.25, amount bet $0, penalty (None) Seat 4 (playing) : Player 4, amount $43.50, amount bet $0, penalty (None) Player 4: Small Blind ($1) brodern: Big Blind ($3) ** Dealing Down Cards ** Dealt to brodern: [7c, Tc] Player 4: Raise ($5) brodern: Call ($3) ** Dealing Flop ** Community cards: [2d, 8c, 6c] brodern: Check ($0) Player 4: Bet ($3) brodern: Raise ($6) Player 4: Call ($3) ** Dealing Turn ** Community cards: [9c] brodern: Bet ($6) Player 4: Call ($6) ** Dealing River ** Community cards: [Ad] brodern: Bet ($6) Player 4: Raise ($12) brodern: Raise ($12) Player 4: Call ($6) ** End Round ** ** Evaluate ** brodern: Show Cards ($0) Player 4: Muck ($0) ** Showdown ** Main pot $71.50, Rake $0.50 Summary brodern: bet $36, won $71.50, net $35.50, HoleCards [7c, Tc], HiHand [a straight flush, sex to tio] [Tc, 9c, 8c, 7c, 6c], won $71.50 from main pot Summary Player 4: bet $36, won $0, net $-36, HoleCards [Ah, 9h] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miami Postad 25 Mars , 2007 Rapport Share Postad 25 Mars , 2007 Nh Sir =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 28 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Har varit dåligt med uppdateringar nu, både i dagboken och min msn aktivitet. Var ju död hela helgen. Har lirat lite poker (med betoning på lite) de senaste dagarna och hittat plusset vilket är kul. Är väl inte så jättemånga intressanta spel utann det vanliga, jag värdebetar BP alternativt bombar med 9-hög rr färgdrag, träffar BP på turn och synar ner och stirrar in i AA. Funderar på att spamma några med typ 100 händer där allt är tillåtet för er. Ni får använda vilka uttryck ni vill för att kränka mig:-) . Ska kolla på fotboll nu men ska nog komma in en sväng på msn imrogon så jag kan skicka händerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 28 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Aldrig för har så få ord gjort så få glad för så lite. Miami säger:mm, jo Miami säger: han suger Alla kommer tycka det är en sjuk post, bara jag vet hur rolig/klockren den är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 Mars , 2007 Rapport Share Postad 28 Mars , 2007 Tar ett skott och gissar på ruterkungs fråga som föregick Miamis svar: "Hallå snygging! Hade du och min farsa kul inatt då?" Klonk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 29 Mars , 2007 Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 Aldrig för har så få ord gjort så få glad för så lite. Alla kommer tycka det är en sjuk post, bara jag vet hur rolig/klockren den är. är jag nära? ruterkung: Försöker få opteron att spela HU mot mig på WPX. ruterkung: tror det är EV+ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 29 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 Spontan köpte 15 cd-skivor och en film idag. Kan ju alltid vara bra att ha iofs... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 Mars , 2007 Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 Guds Stad? Lost in Translation? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 29 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 Guds Stad? Lost in Translation? Nepp, inte denna gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 30 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2007 Hahaha brodern: fan, ajg är nöjd med mitt spel där Dealer: Player 2 wins $3. brodern: lsäte dig faktiskt på färgdrag revisorn: ska du inte va Dealer: Player 2 wins $1,50. revisorn: du suger brodern: haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 Mars , 2007 Rapport Share Postad 30 Mars , 2007 Standard-hån. Även standard att syna trebets på flop med tre överkort och para, och att syna checkraisar utan överkort och träffa runner runner-stege. Eller vänta nu...NEJ DET ÄR DET INTE ALLS!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dj_feel Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 Ojojoj Vilken överkörning det var idag ! 3-1 <-- Stor målskytt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 7 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2007 Ojojoj Vilken överkörning det var idag ! 3-1 <-- Stor målskytt ! Det var en rolig match, jag stod iofs mest och pratade med era backar:-D. Jag hade dock en del fina lägen men tyvärr sumpade jag ju alla. Sagt under halvtid i matchen. En i laget: Du har spelat ganska bra idag. Du är faktiskt ganska snabb i vändningar och det tror man inte eftersom man tror att du inte springer så snabbt. Jag: Oh fan, det är jag alltså?! Men hur slö är jag egentligen på en skala 1-5? Han: Öhh, jag har faktiskt inte sett dig springa så jag vet inte... Som sagt är min starka sida inte att springa och göra mål utan det är att vara en positiv fläkt på bänken:-) . Eller för att citera wibbe; "Jag är som bäst under pausen men det får jag aldrig visa". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 Vafan, vi vill läsa om när du donkar bort en massa pengar! Eller blir dissad av tjejer! Lägg av med det hära sporttramset Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 7 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2007 Ska väl ta och uppdatera denna veckan då, har haft så sjukt mycket att göra så jag slog nytt rekord i att inte vara inloggad på pf. Hela 5 dagar utan pf klarade jag mig:-) . Har varit riktigt mycket post denna veckan plus att det har varit klubbmästerskap i bordtennis, vilket jag inte har tränat på 4½ månad. Det gick ändå ganska bra efter förutsättnignarna och jag slog några i A-laget trots att jag som sagt inte tränat något. Har även kört halkbana. Den värsta dagen var dock i torsdags. Jag började köra ut posten vid 8.00 och jag brukar vara klar mellan 12.00-12.30 för att sedan börja vid 15.00 igen. Nu blev jag dock klar vid 15.15, jag skulle dela ut "kyrkoblad", det är en tidning från kyrkan som alla i hela stan ska ha plus att det kom kommuntidnignar som alla som jobbar i kommunen ska ha. Självklart blåser cykeln omkull och alltning blandar sig så det tog lite extra tid... När jag komemr tillbaka till jobbet, som redan har börjat så ska jag duscha och äta, så jag beställer en famlijepizza som jag får äta snabbt som tusan för att sedan jobba till 19.00. Elva timmar i sträck utan en enda paus, man kan säga att jag var ganska trött efter det. Av naturliga skäl så har det inte blivit mycket poker, eller som vanligt, inget nätlir (surprise!) och lite live istället. 2K plus i torsdagsnatt följt av -650 i fredags. Idag ska jag dock upp till en kompis och grinda och dricka öl så det blir nog trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 7 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2007 Vafan, vi vill läsa om när du donkar bort en massa pengar! Eller blir dissad av tjejer! Lägg av med det hära sporttramset Men jag som trodde jag hade berättat när jag blev dissad av en brud för ett tag sedan? Men jag kan ta lite badbeats också om du vill höra:-) AJ vs K5 på AJK flop, chanslös. Q9 vs 98 på Q86 flop, chanslös. Dock spelar jag dåligt då jag betalar av en nöttight spelare en bet på turn när den andra åttan kommer på turn. X antal AK/Q vs Ax som jag är chanslös mot. Q5c vs Q7 vs AA på och jag klonkar inte. X antal färgdrag/stegdrag som missar. X antal skräphänder som floppar kåk/stege och alla blixtfoldar. Då låg jag back 2K+ men sen testade jag en ny strategi (fodla preflop) och då tog jag tillbaka 1500. Nöjd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 Du kör jättemycket Omaha nu eller? Nivå? Trött på urusel limitaction så jag spelar skumt nog lite NL just nu, tänkte bygga upp en liten rulle. Börjat bra iaf. Njae, nöjd hade jag bara varit om du inte tagit tillbaka något av backet alls Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 7 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2007 Du kör jättemycket Omaha nu eller? Nivå? Trött på urusel limitaction så jag spelar skumt nog lite NL just nu, tänkte bygga upp en liten rulle. Börjat bra iaf. Njae, nöjd hade jag bara varit om du inte tagit tillbaka något av backet alls Jag spelar jättelite omaha nu med tanke på att jag har lirat drygt 5h på nätet de senaste 3 veckorna och då blir det FL för hela slanten, fin fina $400 på den tiden dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 Jag spelar jättelite omaha nu med tanke på att jag har lirat drygt 5h på nätet de senaste 3 veckorna och då blir det FL för hela slanten, fin fina $400 på den tiden dock. Riktigt grym timlön ju...Säg upp dig från jobbet och bli proffs istället ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts