eyestoeyes Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 Hej! Jag spelar en del 5-seats SnG på Pacific och har alltid problem när jag kommer heads up. Först tyckte jag att jag jämt hade otur när man förlorar par i ess mot fyrkortsfärg trissar osv men handen på hjärtat så är det inte bara otur när man förlorar över hälften. Om jag ligger runt 1200 i chips och fi har 2800 som det ofta blir eftersom jag håller mig rätt tajt så går jag alltid all-in på alla A och K och pockets. Det konstiga äratt jag har som mest problem när vi ligger lika eller när jag har låt säga 3000 och han 1000, hur ska jag göra då om blindsen är 75-150. Ska jag sätta han all-in mycket? Om jag höjer brukar fi gå all-in. Tacksam för svar. Citera
psykologen Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 Höj bara händer som du är villig att gå all in med. Citera
eyestoeyes Postad 22 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2006 Men dom andra händerna då? Ska jag bara slänga checka? Citera
Kotoryu Postad 22 Januari , 2006 Rapport Postad 22 Januari , 2006 eyestoeyes säger: Ska jag sätta han all-in mycket? Ja. Det är mycket jobbigare att hitta syn all-in än att ställa in själv. Citera
Recommended Posts