Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Klubben håller på och omstrukturerar lite som ni kanske har märkt!

Har ni några förslag till förbättring?

Har ni klagomål? Kom med konkreta förslag på vad vi kan göra bättre.

Partner:Vi har en ny parter på gång, vem informerar vi om senare när allting är klart, och dom verkar väldigt mycket mer mån om sina klubbar.

Dom kommer själva att deltaga vid vissa av våra turneringar och sätta bountys på sig själva.

Chans att storspelare kommer och gästspelar är stor vilket jag själv tycker kommer bli väldigt roligt.

Lokal: Vi har nu äntligen fått tillgång till en lokal som vi kommer att dela med Bridgeklubben "Spåröbåk".

Infyttning kommer att ske i början av Februari.

Lokalen finner ni i Electrolux stora kontorsbyggnad, ingången är genom grindarna efter själva byggnaden och sedan är det den första stora ingången till höger, ner genom en liten korridor och sedan första dörren till vänster.

En mer precis vägbeskrivning kommer att finnas på hemsidan inom kort.

Pga lokalhyra har vi höjt medlemsavgiften till 250kr, höjningen drabbar inte nuvarande medlemmar, såvida ni inte vill ;)

Turneringsdatum: Vi har satt två fasta turneringsdagar per vecka, Tisdagar och Söndagar.

Söndagarna är tänkta för våran vanliga 350 freezeout (även lite lägre buy-in) medans tisdagarna är tänkta för lite olika turneringar såsom re-buys och freerolls.

För att få er att anmäla er innan turnering har vi sagt att de som anmäler sig 3 dagar innan utsatt datum får 10% större startstack.

Vi har även infört bountys.

De som föranmäler sig kommer att vara med på en lottning där 1 spelare på 18 får en bounty á 50kr.

Bountyn betalas ut till den spelaren som slår ut spelaren med bountyn.

That´s it for now.

/Per

Postad

Låter ju jävligt bra, äntligen slipper vi expekt o hattandet...

Personligen tycker jag kanske, om klubben behöver pengar, att det vore läge för alla att betala en medlemsavgift för i år... inget märkvärdigt med det väl?!

Ny o egen lokal, perfekt.. vilka dagar i veckan har vi tillgång till den då? "Bara" turneringsdagarna eller?

Bountys är ju lite roligt.. men 10% högre stack för att anmäla sig i förtur känns lite orginellt o Kalle.. men de kanske är ett bra sätt att få in fler folk i turneringarna.. va vet jag...

Blir de nån slags tour genom den nya sponsorn eller?

Postad

go mjukis go mjukis! bra jobbat!

Nu väntar jag med spänning på det nya sponsoravtalet då! skönt att slippa expekt! men se till så du får valörer på markerna från nya sponsorn.. problemet med räknandet kan fortsätta för vissa i värsta fall :D

är för övrigt rätt sugen på homegame

Pär?? 19:30 hos dig?

Postad
men 10% högre stack för att anmäla sig i förtur känns lite orginellt o Kalle.. men de kanske är ett bra sätt att få in fler folk i turneringarna.. va vet jag...

Blir de nån slags tour genom den nya sponsorn eller?

Spelar du på klubben (KLUBBEN asså) så får du 500 extra om du kommer en viss tid innan turneringen slutar, dom har iaf haft så och jag vet även några andra klubbar som kör med samma grej med gott resultat.

Blir väl bra för dig med en tusin extra Danne, bara att raisa till 1000 första handen ;)

En tour är tänkt med den nya sponsorn också. Vi ska bara komma fram till en bra deal.