Benny_81 Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Hej, Har spelat ett tag hos partypoker på 6-pers bord NL och 0.25/0.5$. Jag snittar 5-10$ plus när jag spelar bra. Är det vad en bra spelare kan förvänta sig i timlön? Eller är dessa bord ännu mer lukruativa? Tyvärr är jag inte så bra då jag tiltar en del nu och då, men jag är ändå nyfiken * RP, tidigare "NL - 0.25/05$" - QoS * Citera
kfluffie Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Seriöst? Hur länge lirar du då?? 20h eller 10 minuter? Pröva hoppa av skolan/jobbet och se om det går bra att överleva på det ... Citera
Benny_81 Postad 17 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2006 Seriöst eller ej, vad kan en bra spelare förvänta sig att tjänna på den här nivån hos party? 10 dollar var att ta i. Tänkte mig inte riktigt för. Och märk väl. Då har jag räknat bort de gånger jag tiltat och de kan man ju igentligen inte göra!!! Citera
stitchio Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Seriöst eller ej, vad kan en bra spelare förvänta sig att tjänna på den här nivån hos party? 10 dollar var att ta i. Tänkte mig inte riktigt för. Och märk väl. Då har jag räknat bort de gånger jag tiltat och de kan man ju igentligen inte göra!!! Han menar, om du vinner 10 dollar i timman eller tio dollar på en dag eller tio dollar i veckan. Edit: Om det är tillräckligt är väl upp till dig? Känner du att du har ett vinnande spel och tycker att det du vinner räcker borde det väl vara ok? Citera
Benny_81 Postad 17 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2006 Jo, visst är det väl så. Men om man vill göra mer än 5-10/h på ett 6-pers bord NL, ska man då gå upp en nivå eller utveckla sitt spel? Citera
bzkt Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Tycker du formulerat dig väldigt konstigt hittills. Det jag undrar är om din timlön är $5-10, hur många bord spelar du och räknar du $5-10 per bord per timme eller bara per timme? Citera
minucci Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Jo, visst är det väl så. Men om man vill göra mer än 5-10/h på ett 6-pers bord NL, ska man då gå upp en nivå eller utveckla sitt spel? Visst du kan tjäna mer men tiltningarna kommer kosta mer också. Stanna kvar där du är och utveckla ditt spel så du känner dig säker, ta det därifrån. Citera
Swedenh Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Seriöst? Hur länge lirar du då?? 20h eller 10 minuter? Pröva hoppa av skolan/jobbet och se om det går bra att överleva på det ... Han Skriver ju timmlön........då kanske han menar typ en timme ? Citera
Doc Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Du bör formulera frågan i vinst/100 händer. Helst i relation till big blinds. Minns att min första månad (eller var det två månader?) slutade på 9 big blinds/100 händer baserade på ca 25000 händer. Det kändes som ett bra resultat. Det var på 0.10/0.25$ NL/PL på Party 10-manna. Citera
hnat Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Kring 10bb/100 ska visst vara ett hyffsat riktmärke har jag hört. Ligger sjäv på det f.ö. Citera
Recommended Posts