Gå till innehåll

Party (och gamla skins) nere!


SubZero

Recommended Posts

Hum kommer inte in på multipoker? Kanske är så att dom håller på att flytta öve rmultipoker till det nya party nätverket. Fick upp det hära när jag försökte starta multipoker klienten.

 

"You are seeing this page as your computer is unable to connect to our game servers. This could either be because of your internet connection or our game servers might be facing a problem.

 

Report from MultiPoker support staff:

 

We have scheduled maintenance from 04:45 to 07:15hrs EST. We apologise for any inconvenience.

 

We have scheduled maintenance from 04:45 to 07:15hrs EST. We apologise for any inconvenience.

 

It's our constant endeavor to ensure that the connection we offer to our players is the best available on the internet.

 

Please contact us at info@multipoker.com for any further assistance.

 

© Copyright 2004 http://www.multipoker.com - All rights reserved"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hum kommer inte in på multipoker? Kanske är så att dom håller på att flytta öve rmultipoker till det nya party nätverket. Fick upp det hära när jag försökte starta multipoker klienten.

 

"You are seeing this page as your computer is unable to connect to our game servers. This could either be because of your internet connection or our game servers might be facing a problem.

 

Report from MultiPoker support staff:

 

We have scheduled maintenance from 04:45 to 07:15hrs EST. We apologise for any inconvenience.

 

We have scheduled maintenance from 04:45 to 07:15hrs EST. We apologise for any inconvenience.

 

It's our constant endeavor to ensure that the connection we offer to our players is the best available on the internet.

 

Please contact us at info@multipoker.com for any further assistance.

 

© Copyright 2004 http://www.multipoker.com - All rights reserved"

 

samma message hos partypoker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

We have scheduled maintenance from 04:45 to 07:15hrs EST. We apologise for any inconvenience.

 

Alltså fram till kl 13.15 svensk tid va? Men jag spelade ju för en halvtimme sedan, när de sa att de skulle ta uppehåll för maintenance, tre timmar från det är ju längre än till 13.15... vad är det som inte stämmer... är det de eller jag som är ute och sykklar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pokerskola.jpg

 

Efter många önskemål från sina kunder är Party Poker det första nätpokerbolaget att ta bort det som officiellt kallas "THE RIVER".

4 korts poker är ett faktum och väldigt många är glada över beslutet.

Party Poker har även trätt fram och erkännt att de har manipulerat utgången i vissa pokerpartier för att skapa mer spänning bland spelarna.

 

"OMG!!! One guy had 10to 1 and he fuc*in rivered me! I will always win now!" - säger pokerspelaren som kallar sig själv IH8dRiva.

Vår reporter som har bevakat denna historiska händelse på nätet kan dock konstatera att ett nytt utryck har tagit form.

 

"You f****n I***t. You turned me!!!!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det spekulerades lite på 2+2 om huruvida avbrottet gällde en uppdatering som skulle omöjliggöra datamining, men det verkar fortfarande fungera som vanligt.

 

Jag har hört att det inte ska funka nu :(

Det funkar som vanligt för mig i alla fall. Var har du hört det?

 

Det var min bror som sa det i telefon, funkade inte för han men det var han inställningar som var fel. Funkar för mig utan problem.

 

Var kanske bara en vanligt underhåll då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...