SubZero Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 Intressant. Det inte att logga in på Party eller på nån av de gamla skinsen. Alla har underhållningsarbete... Det kan vara en stor uppdatering. Antingen så börjar de rensa dubbla användare.. ? Eller så blir nätverket ett och samma igen? Spekulera på! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 De e så riggat att ostindiefararen blir sjösjuk. Konstigt jag fick upp ett meddelande om att de skulle ta 5 minuter och servrarna behövdes startas om. Nu så är det maintenence i 3 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dark2 Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 Hum kommer inte in på multipoker? Kanske är så att dom håller på att flytta öve rmultipoker till det nya party nätverket. Fick upp det hära när jag försökte starta multipoker klienten. "You are seeing this page as your computer is unable to connect to our game servers. This could either be because of your internet connection or our game servers might be facing a problem. Report from MultiPoker support staff: We have scheduled maintenance from 04:45 to 07:15hrs EST. We apologise for any inconvenience. We have scheduled maintenance from 04:45 to 07:15hrs EST. We apologise for any inconvenience. It's our constant endeavor to ensure that the connection we offer to our players is the best available on the internet. Please contact us at info@multipoker.com for any further assistance. © Copyright 2004 http://www.multipoker.com - All rights reserved" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 Hum kommer inte in på multipoker? Kanske är så att dom håller på att flytta öve rmultipoker till det nya party nätverket. Fick upp det hära när jag försökte starta multipoker klienten. "You are seeing this page as your computer is unable to connect to our game servers. This could either be because of your internet connection or our game servers might be facing a problem. Report from MultiPoker support staff: We have scheduled maintenance from 04:45 to 07:15hrs EST. We apologise for any inconvenience. We have scheduled maintenance from 04:45 to 07:15hrs EST. We apologise for any inconvenience. It's our constant endeavor to ensure that the connection we offer to our players is the best available on the internet. Please contact us at info@multipoker.com for any further assistance. © Copyright 2004 http://www.multipoker.com - All rights reserved" samma message hos partypoker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikca Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 När jag kollade tidigare idag fanns ett medelande om planerat underhåll idag. Tiden var ungefär 8:45 till 11:30 EST Edit: Kanske ska lära mig klockan och att läsa... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 We have scheduled maintenance from 04:45 to 07:15hrs EST. We apologise for any inconvenience. Alltså fram till kl 13.15 svensk tid va? Men jag spelade ju för en halvtimme sedan, när de sa att de skulle ta uppehåll för maintenance, tre timmar från det är ju längre än till 13.15... vad är det som inte stämmer... är det de eller jag som är ute och sykklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dark2 Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 Ni kankse tar fel på östkust och västkust tid? Kan det inte själv så fråga inte mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SubZero Postad 17 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 Nu är alla uppe igen... Ingen skillnad... =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dark2 Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 mm. Men står fortfarande att dom ska ha. We have scheduled maintenance from 04:45 to 07:15hrs EST. We apologise for any inconvenience. Så man kan ju fortfarande hoppas. För isåfall sätter jag in penga rpå multipoker igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Reaper Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 Funkar nu? sitter och lirar på partypoker iaf, dock bara 2000pers inne Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 Det spekulerades lite på 2+2 om huruvida avbrottet gällde en uppdatering som skulle omöjliggöra datamining, men det verkar fortfarande fungera som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 De skulle väl bara svabba golven eller något... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 Det spekulerades lite på 2+2 om huruvida avbrottet gällde en uppdatering som skulle omöjliggöra datamining, men det verkar fortfarande fungera som vanligt. Jag har hört att det inte ska funka nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SubZero Postad 17 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 Efter många önskemål från sina kunder är Party Poker det första nätpokerbolaget att ta bort det som officiellt kallas "THE RIVER". 4 korts poker är ett faktum och väldigt många är glada över beslutet. Party Poker har även trätt fram och erkännt att de har manipulerat utgången i vissa pokerpartier för att skapa mer spänning bland spelarna. "OMG!!! One guy had 10to 1 and he fuc*in rivered me! I will always win now!" - säger pokerspelaren som kallar sig själv IH8dRiva. Vår reporter som har bevakat denna historiska händelse på nätet kan dock konstatera att ett nytt utryck har tagit form. "You f****n I***t. You turned me!!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 Det spekulerades lite på 2+2 om huruvida avbrottet gällde en uppdatering som skulle omöjliggöra datamining, men det verkar fortfarande fungera som vanligt. Jag har hört att det inte ska funka nu Det funkar som vanligt för mig i alla fall. Var har du hört det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 Det spekulerades lite på 2+2 om huruvida avbrottet gällde en uppdatering som skulle omöjliggöra datamining, men det verkar fortfarande fungera som vanligt. Jag har hört att det inte ska funka nu Det funkar som vanligt för mig i alla fall. Var har du hört det? Det var min bror som sa det i telefon, funkade inte för han men det var han inställningar som var fel. Funkar för mig utan problem. Var kanske bara en vanligt underhåll då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 Det spekulerades lite på 2+2 om huruvida avbrottet gällde en uppdatering som skulle omöjliggöra datamining, men det verkar fortfarande fungera som vanligt. Jag har hört att det inte ska funka nu Exakt vad menar ni med datamining? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 Exakt vad menar ni med datamining? Att man kan spara handhistorik utan att sitta med vid bordet. På Party Poker kan man alltså öppna tio bord utan att spela själv och bara suga in händer i sin databas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts