Staahla Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Varsågod Katarina. http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=320635#320635 Citera
Nusseman Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Katarina, jag hälsade från dig när jag tog bilden. Jag sa att du hejar för fullt. Han sken upp som en sol och sträckte på sig i stolen och såg ut att få förnyad energi. Det är kärlek det! Citera
Nusseman Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Varsågod Katarina. http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=320635#320635 Katarina, det går även att se honom via http://www.pokerresultat.org http://www.poker.se http://www.aftonbladet.se Citera
psatiw Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Lets make a film about it! (Fan, nu börjar ju snart JAG att hålla på snubben i den lila skjortan!) Citera
Esperit Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 (Fan, nu börjar ju snart JAG att hålla på snubben i den lila skjortan!) .. samma här =) Citera
SweCyrus Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Är Martin Wickholm kvar? Han som sitter till vänster om Ishak på bilden där Ishak fortfarande är glad. Sorry för spam Citera
Staahla Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Är det någon som inte håller på Anders nu? Han har från och med 30 minuter sen mitt fulla stöd! Citera
Nusseman Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Är Martin Wickholm kvar? Han som sitter till vänster om Ishak på bilden där Ishak fortfarande är glad. Sorry för spam Springer iväg igen... Citera
SweCyrus Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Är Martin Wickholm kvar? Han som sitter till vänster om Ishak på bilden där Ishak fortfarande är glad. Sorry för spam Springer iväg igen... tyty Citera
Nusseman Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Tyvärr sågs han inte till under promenaden. Däremot fick jag tummen upp av en viss Anders Andersson Citera
psatiw Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Däremot fick jag tummen upp av en viss Anders Andersson Så, vad väntar du på, sir? Få ditt Anders i rubriken på "Ställ frågor till..."-tråden nu. Citera
Esperit Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Uhm, jag vill veta hur molle mår - egentligen. Och hur hans stack mår. Citera
grotesk Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Är det någon som inte håller på Anders nu? Han har från och med 30 minuter sen mitt fulla stöd! visst e min man grym??? Han e bäst Om den bara fanns nån som kan komma fram till honom o säga att jag älskar honom Citera
Nusseman Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Molles stack mår, som synes på senast tagna bild, ganska bra. Han har runt 20000. Hur Molle själv mår framgår dock inte. Citera
Esperit Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Är det någon som inte håller på Anders nu? Han har från och med 30 minuter sen mitt fulla stöd! visst e min man grym??? Han e bäst Om den bara fanns nån som kan komma fram till honom o säga att jag älskar honom tror Nusse redan förmedlat det edit: Tack Nusseman! Citera
Nusseman Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Om den bara fanns nån som kan komma fram till honom o säga att jag älskar honom Lugn, Katarina. Jag har gjort det, två gånger. Sista gången tror jag svenskarna runt omkring uppfattade det som att jag sa att jag älskar honom. De tittade i alla fall lite konstigt Citera
Staahla Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Sista gången tror jag svenskarna runt omkring uppfattade det som att jag sa att jag älskar honom. De tittade i alla fall lite konstigt Du är skyldig mig en ny t-shirt. Drack blåbärssoppa när jag läste det inlägget. Citera
grotesk Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Sista gången tror jag svenskarna runt omkring uppfattade det som att jag sa att jag älskar honom. De tittade i alla fall lite konstigt Du är skyldig mig en ny t-shirt. Drack blåbärssoppa när jag läste det inlägget. Om han ska sitta vid final bordet, ska jag köpa en skjorta åt dig med slips ))) Citera
Staahla Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Haha. Tack, men köp den åt Nusse istället. Det är han som är snäll och förmedlar alla dina hälsningar till Anders. Citera
grotesk Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Haha. Tack, men köp den åt Nusse istället. Det är han som är snäll och förmedlar alla dina hälsningar till Anders. Citera
grotesk Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Om den bara fanns nån som kan komma fram till honom o säga att jag älskar honom Lugn, Katarina. Jag har gjort det, två gånger. Sista gången tror jag svenskarna runt omkring uppfattade det som att jag sa att jag älskar honom. De tittade i alla fall lite konstigt TACK SÅ JÄTTE MYCKET!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera
blukah Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 nusseman, kan du inte gå och lämna små rosa lappar till Anders så icke svenskar börjar göra antaganden och inte koncentrerar sig på spelet Citera
grotesk Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 nusseman, kan du inte gå och lämna små rosa lappar till Anders så icke svenskar börjar göra antaganden och inte koncentrerar sig på spelet va sjukt sagt men roligt ändå Citera
grotesk Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 NUSSEMAN, e Anders kvar bland de 65 spelare?????? Citera
Recommended Posts