Nusseman Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Så, hur sliter man ut en kamera? Inga kommentarer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Så, hur sliter man ut en kamera? Inga kommentarer Jag tror vi har hittat den skyldige Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Nej, faktiskt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 21 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Så, hur sliter man ut en kamera? Inga kommentarer Jag tror vi har hittat den skyldige Kameran köptes i USA, och QoS brukar slå på mig när jag gör hemmagjorda elinstallationer med högtalarsladdar och liknande. Därför är min hemmagjorda laddare hemma, och det har gått åt lite blixtbatteritid om man säger så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 nog måste tv-teamet ha lite sladdar att avvara till dig så du kan bygga en ny Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Efter att ha fått "laddaren" beskriven för mig är jag ganska glad att den är hemma i Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 OffTopic: Fick se en mobilladdare med vev, var batteritiden dålig så börja du veva och veva du i några minuter kunde du prata ungefär lika länge eller om det var dubbla tiden. Skaffa en sådan och konvertera till kameran, sen kan gdaily fota och Nusseman vevar som en tok brevid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orochi Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Låter som en brainstorm i katrinaklass! Varför leva i 2000-talet när vi kan skaffa en kamera med vevstart? Eller ännu bättre, en sån där asball med skynke och en bunt fosfatpulver i en ränna man håller i handen? (^^ Jag byggde en kamera när jag var liten av en skokartong o smörpapper, sånt därninga experiment, ni vet. Det var grejjer det. (If it ain't broken, don't fix it.) Lycka till med plåtandet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 21 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Nu flyttade det ena av Köpenhamns två tivolier in i rummet bredvid pressrummet. Om man gillar Ompa-ompamusik framförd av 18-åriga flickor i korta kjolar(*), så är det nu väldigt trevligt... Det är Dyrehavsbacken som har personalfest på hotellet. Hoppas att "musiken" inte hörs in i pokerrummet (*) Ja det gör vi ju.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chipleader_87 Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 mumz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checksyn Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Tänk om man någon gång kunde få en hand att stå i turneringspoker.. Tänk om sjövilda norrmän kunde sluta ha tur någon gång.. Tänk om..... bra rapportering ola + nusseman, stöter nog på varandra om ett tag.. / Johnny Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Ahh, go Eskilsson! Skön klonk för honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 ITM snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Ja, 27 ITM var det väl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 vore grymt att få två tre svenskar på finalbordet.. kämpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Vänner, Hoppas Christer går långt här. Han är så jävla skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snakebite Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Vad hände med Adam Nilsson? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 vore grymt att få två tre svenskar på finalbordet.. kämpa! Christer, Lars, Hasse och Karin har alla rimliga chanser att nå finalbordet. De har många marker och spelar stabilt. Snittstack på finalbordet kommer vara ca 360.000, så en dubbling borde kunna ta nån av dem dit. Lennart börjar se trött ut. Att som 69-åring sitta och spela 12-14 timmar måste vara oerhört jobbigt. Han dubblade visserligen men hans 53.000 behöver en dubbling till för att kunna vara till nån direkt nytta. Johan har spelat stabilt och haft otur, så dubblar han snart har han också en god chans på finalbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Vad hände med Adam Nilsson? Vet tyvärr inte. Han syns iaf inte vid nåt av borden just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Något intressant namn som åkte precis före eller efter bubblan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Något intressant namn som åkte precis före eller efter bubblan? Vet inte om du tycker Luca Pagano är intressant men han åkte iaf strax efter bubblan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Vad hände med Adam Nilsson? Vet tyvärr inte. Han syns iaf inte vid nåt av borden just nu. Tydligen har han lurat oss genom att byta om lite... Ska kolla om jag hittar Adam i middagsvimlet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Of those remaining, these are the familiar (at least to me) names: Shek Hung Chi Hans Askilsson Peter Davidsen Morten Jensen Edgar Skervold Anina Gundesen (PokerStars qualifier) Thomas Grundy (PokerStars qualifier) Mads Anderson Marc Naarland Ram Vaswani Julian Thew Jesper Stolpe Karin Lundgren Marcus Gonsalves (PokerStars qualifier) Philip Hilm Christer Johansson Luca Pagano Adam Nilson (PokerStars qualifier) Xuyen Pham Noah Boeken De här är kvar enligt pokerstars egna blog. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 21 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Vi ska skrika ut Adam precis innan spelet börjar, och se vem det är... Det enda foto vi har på honom från i dag är hans armbåge och nästipp. Pokerstars blog har ett foto, med keps och huvtröja, och så är han inte klädd. Det är stor chans att han är kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Nån som vet om Jesper stolpe är svensk? Hälften av alla här kallar honom Jasper och hälften Jesper. Han själv är svår att hitta... Det troligaste är att han är backgammonspelare från danmark. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts