pisak84 Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Gick in och sökte på gamla inlägg jag skrivit, hittade lite kul material lite drygt ett år gammalt, från när jag just börjat spela poker. Otroligt kul att läsa och se hur man tänkte då, saker jag undrade över är nu helt självklara och man känner verkligen hur mycket bättre man blivit på poker. Lite lustigt också att mitt inlägg var skrivet exakt på samma sätt som tomtenissarna som kommer in nu för tiden med sina söta små frågor i forumen. Bra för egot detta, testa själva! Citera
dr noob Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Bra råd, ännu bättre blir det när du gör om samma sak om ett år igen Citera
Andersson Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 Då kan man ju svara på sina gamla inlägg, så blir det som att prata med sig själv som yngre. Spökigt! Citera
rai Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 Hehe jo kan va kul o se (skriver detta för att kunna klicka på min profil) Citera
bustard Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 haha andersson har du blivit påsatt? Citera
Macaronis Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 Påsatt. En äkta reciver här på forumet =) Citera
wolf Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 Påsatt. En äkta reciver här på forumet =) Vad gör man inte för att bli av med en avstängning Citera
Andersson Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 Påsatt. En äkta reciver här på forumet =) Vad gör man inte för att bli av med en avstängning Så sant. Citera
Recommended Posts