Gå till innehåll

SAJT: TotalPoker.com


Aces123

Recommended Posts

Någon som vet någonting om dem? Försökte hitta Sverige bland länderna när jag skulle signa upp, men hittade inget. (Och ja jag sökte på Sweden och inte Sverige...) Slängde iväg ett mail till support men medans jag väntar på svar tänkte jag att någon av er kanske vet?

 

Anledningen till att jag vill spela där är att de har mörkpoker och ligger inte på samma nätverk som pokerroom, bettson, betonbet mfl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet någonting om dem? Försökte hitta Sverige bland länderna när jag skulle signa upp, men hittade inget. (Och ja jag sökte på Sweden och inte Sverige...) Slängde iväg ett mail till support men medans jag väntar på svar tänkte jag att någon av er kanske vet?

 

Anledningen till att jag vill spela där är att de har mörkpoker och ligger inte på samma nätverk som pokerroom, bettson, betonbet mfl.

Nej, dom ligger i Bossmedias nätverk. (? har dom eget nätverk eller är det "stand alone"?)

http://www.totalpoker.com/about/index.php

Bossmedia och deras partners tror jag valt att inte marknadsföra sig mot svenskar för att man är osäker om spelreglerna vad gäller poker = Boss Media är ett svenskt bolag... (man vill ju inte bråka med Bosse Ringholm, Svenska Spel och Ken va?!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet någonting om dem? Försökte hitta Sverige bland länderna när jag skulle signa upp, men hittade inget. (Och ja jag sökte på Sweden och inte Sverige...) Slängde iväg ett mail till support men medans jag väntar på svar tänkte jag att någon av er kanske vet?

 

Anledningen till att jag vill spela där är att de har mörkpoker och ligger inte på samma nätverk som pokerroom, bettson, betonbet mfl.

 

De använder det svenska företaget Webdollar att ta hand om deras betalningslösningar. Webdollar accepterar inte svenskar. Det finns dock andra siter inom IPN(f.d. Boss-)-nätverket. T.ex. Sportingbet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack så mycket för infon. I supporten sitter det som på så många andra sajter retards (24h, Paradise och BetonBet skall definitivt inte ta åt sig av den kritiken) Nu vill de att jag skall lämna mina kontouppgifter, lätt när jag inte registrerat mig än...Skönt att det finns folk här på forumet som har koll på läget :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack så mycket för infon. I supporten sitter det som på så många andra sajter retards (24h, Paradise och BetonBet skall definitivt inte ta åt sig av den kritiken) Nu vill de att jag skall lämna mina kontouppgifter, lätt när jag inte registrerat mig än...Skönt att det finns folk här på forumet som har koll på läget :)

 

Spela på Canbet.com, Sportingbet.com eller någon annan sajt då om du vill lira i Totalpokers nätverk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...