Gå till innehåll

Gekko - Spela påker, de e najs!


Gekko

Recommended Posts

Har Mor&Fars gamla 80-tals stereo från B&O sjukt bra ljud i den i alla fall. Om de inte slackat av de senaste 20 åren torde tekniken fortfarande hålla.

 

Klart det är riktigt bra ljud men om du köper riktigt tunga hifi produkter för samma pengar som B&O så har du mkt bättre ljud. Många är ju vana att lyssna på sin microstereo och har nog inte problem med att utrustningen är så bra att man hör missljud på cdskivorna :P

 

Men det är ju viktigt att det är snyggt också då finns det inte så mkt som slår b&o:s tidlösa desgin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 407
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Upp och nicka sockerdricka!!!

 

Idag mår vi inte riktigt lika bra som i natt va? :D

 

Vad jag där? Hade jag roligt? ... Va lite sliten i morse men nu börjar de ordna upp sig :D

 

esco=Morgan kanske?

 

Förstår att du är nötproffs med den readen...

 

Vi träffades kort efter det stängt. Du och din vapendragare ville gärna läxa upp mig med lite poker på fyllan. Men eftersom jag har sån sjuk respekt för er så vågade jag givetvis inte trots att jag var spik nykter! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upp och nicka sockerdricka!!!

 

Idag mår vi inte riktigt lika bra som i natt va? :D

 

Vad jag där? Hade jag roligt? ... Va lite sliten i morse men nu börjar de ordna upp sig :D

 

esco=Morgan kanske?

 

Förstår att du är nötproffs med den readen...

 

Vi träffades kort efter det stängt. Du och din vapendragare ville gärna läxa upp mig med lite poker på fyllan. Men eftersom jag har sån sjuk respekt för er så vågade jag givetvis inte trots att jag var spik nykter! :D

 

Hehe... :D

 

Jo jag har lite minnes fragment från de. Va väl inget lysande intryck vi lämnade kanske... :roll:

Men men efter stängning på escobar utan ragg så e man ju oftast rätt sliten, hence no bird liksom.

 

Måste fråga om du spelar något på UPS, Luthagsbiljarden eller miami?

Nja, de va längesedan... Tänkte dock spela Uppsala Open här i november.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ola OCH Morgan blir ju dubbelt EV på Uppsala Open! ;)

Phid ska spela också. Vilket gör att rilleg MÅSTE komma ner för att han inte kan låta bli ett saftigt CG.

 

/SP

 

Rilleg e ju en fisk, så jag vet inte ifall han vågar komma ner! Senaste jag har hört är att stor-poker stavas Ola :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ola OCH Morgan blir ju dubbelt EV på Uppsala Open! ;)

Phid ska spela också. Vilket gör att rilleg MÅSTE komma ner för att han inte kan låta bli ett saftigt CG.

 

/SP

 

Rilleg e ju en fisk, så jag vet inte ifall han vågar komma ner! Senaste jag har hört är att stor-poker stavas Ola :lol:

 

Jag som alltid tyckt att du stavar riktigt bra, men nu blev det ändå väldigt konstigt... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ola OCH Morgan blir ju dubbelt EV på Uppsala Open! ;)

Phid ska spela också. Vilket gör att rilleg MÅSTE komma ner för att han inte kan låta bli ett saftigt CG.

 

/SP

 

skulle gärna komma ner men jag är i singapore då... ni som besökt gävle är sjukt trevliga grabbar så jag hade kommit bara för stämningen ( o olas pengar).... men tyvärr grabbar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaja, säkert Rille... Som jag sa, de blir ett lite för tufft game för Rille att möta mig och Morgan. Så för att slippa alla pinsamheter (typ, att ha losat 50k och blivit ägd i flera timmar) och behöva gå hem med svansen mellan benen så skyller han, så klart, på att han ska utomlands. Hur många tror du köper de, när vi vet att du sitter och skakar i Gävle bara vid tanken på att komma ner? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Ok nu har man spelat Uppsala-open, sjukt riggat men extremt bra värde. Tyvärr så ingår turen som en stor faktor i dessa sammanhang, jag som bara har skills (eller iaf inte lika mycket tur som alla andra) blir ju därför en given under-dog.

 

Som exempel händer kan väl nämnas:

Allin pre-flop AA vs AKo, så klart han sätter stegen på turn.

Allin pre-flop KK vs TT, i en moster pott som hade givit mig ca 10% av de totala markerna med ca 35-40 spelare kvar (av 76), så klart att han sätter en T direkt på floppen.

Som sämst va man inne med stacken i en coinflip för mitt tuneringsliv då jag hade blivit cripplad i KK handen. Självklart står hans PP mot min KQs... Men men that's poker.

 

Som ni ser va riggen extrem, men som Phil Hellmuth hade sagt: "If it wasen't luck involved, I guess I would win every pot..."

 

Jaja, de va kul att spela och träffa gamla uppsalaprofiler inom sporten. Vill även passa på att tacka arrangörerna för den tid och arbete som dom har lagt ner för att tuneringen skulle bli av. Starkt jobbat grabbar och tjejer, ser framemot nästa år!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...