rockefeller Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 lowl Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Även om allt var ett dumt påhitt så står jag fast vid mina tidigare kommentarer. No hard feelings. Skönt att höra ändå att du inte var gul. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Nu är du inte gul längre din jävla sugunge Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 12 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Nu är du inte gul längre din jävla sugunge hahaha vet du hur mycket jag älskar dig?!?! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebbis Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Hur många procent hade du ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 12 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Hur många procent hade du ? tillräckligt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ahmar Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Vad har du för rulle nu? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suron Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Endast en toarulle. Räcker bara till att lira skitgubbe. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 13 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Har införskaffat mig pokertracker nu när jag lirar en del på prima. Är de bara grinda på för att få in data.. Vet inte om de är nåt vettigt men vafan 55 dollar lixom. Ska lira lite soft lir nu allt mellan 1/2 och 5/10. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cruel_crill Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 specca när du lirade 2/4 på prima. Måste varit tungt när du hade AA mot KK Då floppen kom A,Kx o han klonka en till K på rivern. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 specca när du lirade 2/4 på prima.Måste varit tungt när du hade AA mot KK Då floppen kom A,Kx o han klonka en till K på rivern. sick.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruff Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Har införskaffat mig pokertracker nu när jag lirar en del på prima. Är de bara grinda på för att få in data.. Vet inte om de är nåt vettigt men vafan 55 dollar lixom. Pokertracker funkar även för B2B.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sommar Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Har införskaffat mig pokertracker nu när jag lirar en del på prima. Är de bara grinda på för att få in data.. Vet inte om de är nåt vettigt men vafan 55 dollar lixom. Pokertracker funkar även för B2B.... Sen när då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EAK Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Har införskaffat mig pokertracker nu när jag lirar en del på prima. Är de bara grinda på för att få in data.. Vet inte om de är nåt vettigt men vafan 55 dollar lixom. Pokertracker funkar även för B2B.... Sen när då? Det finns ett tilläggsprogram som heter HHgetter som man kan fixa ihop det med. Annars så kan man lagra HH lokalt efter senaste uppdateringen av B2B:s programvara. Enligt rykten ska pokertracker integrera funktioner för B2B i nästa patch. Då blir HHgetter onödigt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
therussian Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Det finns ett tilläggsprogram som heter HHgetter som man kan fixa ihop det med. Annars så kan man lagra HH lokalt efter senaste uppdateringen av B2B:s programvara. Enligt rykten ska pokertracker integrera funktioner för B2B i nästa patch. Då blir HHgetter onödigt. HHGetteter är onödigt sedan en vecka eller så tillbaka eftersom du kan spara B2B HHs till hårddisken. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Ursäkta Off Topic men Therussian måste man ha den senaste versionen av PT för att det ska funka med b2b eller? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 14 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 specca när du lirade 2/4 på prima.Måste varit tungt när du hade AA mot KK Då floppen kom A,Kx o han klonka en till K på rivern. Jaa den var ju inte alltför rolig, hade precis jobbat upp mig sen loosa en 900 pott på de viset knäckte mig igår faktiskt.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spyse Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Tycker det vart lite dåligt med HH:s den senaste tiden Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 14 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Tycker det vart lite dåligt med HH:s den senaste tiden Jo har lite att göra med att jag lirar på prima just nu... ingen aning om hur jag får fram HH därifrån.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benknackan Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Tycker det vart lite dåligt med HH:s den senaste tiden Jo har lite att göra med att jag lirar på prima just nu... ingen aning om hur jag får fram HH därifrån.. Finns ngn knapp om handhistory så kan du exportera dina x antal senaste händer. Eller upp till 30 dagar bakåt Knappen är under menu->options tror jag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Tycker det vart lite dåligt med HH:s den senaste tiden Jo har lite att göra med att jag lirar på prima just nu... ingen aning om hur jag får fram HH därifrån.. Eftersom du använder PT är det bara att exportera HH därifrån Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 HHGetteter är onödigt sedan en vecka eller så tillbaka eftersom du kan spara B2B HHs till hårddisken. Helt onödigt är det inte. När jag kollade dagen efter uppdateringen så såg det ut så här när man laddade hem med HHGetter (alltså från Cashiern på pokerhemsidan) Dealing river: K of hearts BigKing-_- bets: 60€ Tomte calls: 60€ Showdown: BigKing shows: Two pairs, kings and twos Tomte shows: One pair, kings medan det i den lokalt lagrade hh'n ser ut så här Dealing river: K of hearts BigKing-_- bets: 60€ Tomte calls: 60€ Showdown: BigKing shows: Two pairs, kings and twos Tomte mucks Ja, så ser det inte ut exakt så klart, men ni förstår vad jag menar iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 14 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Skulle precis gnälla lite över hur mycket oflyt jag haft.. Men jag skiter i det och postar denna hand istället som täcker förlusterna från dom andra. ** Game ID 686092823 starting - 2006-02-14 16:20:42 ** Puzzled Heart [Hold 'em] (5.00|10.00 No Limit - Cash Game) Real Money - kalleankpank sitting in seat 1 with $2659.50 - pertos sitting in seat 2 with $1415.00 - whipitgood sitting in seat 3 with $707.00 [Dealer] - Anrik sitting in seat 4 with $955.00 - Flajma sitting in seat 5 with $2108.82 - slo-player sitting in seat 6 with $1091.00 Anrik posted the small blind - $5.00 Flajma posted the big blind - $10.00 ** Dealing card to Flajma: , slo-player folded kalleankpank folded pertos raised - $35.00 whipitgood folded Anrik folded Flajma called - $35.00 ** Dealing the flop: , , Flajma checked pertos bet - $40.00 Flajma raised - $120.00 pertos called - $120.00 ** Dealing the turn: Flajma bet - $270.00 pertos raised - $759.00 Flajma called - $759.00 ** Dealing the river: Flajma went all-in - $1204.82 pertos went all-in - $501.00 pertos shows: , Flajma wins $2832.00 from the main pot End of game 686092823 Har han för lite kvar för att de är värt att syna på turn? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 14 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Har ju inte skrivit så mycket vad som hänt senaste dagarna, kan ta några snabba händer här. AK vs AJ all-in preflop 3k pott, förlust. AK vs AJ all-in preflop 1,5k pott, förlust. AQ vs A4 all-in preflop 1k pott, förlust. AA vs KK all-in på flopp AKx 1k pott, förlust. Självförtroendet är väl kanske inte riktigt på topp, dom händer jag själv dragit ut har varit på ca 50 dollar. Känns lite jobbigt just nu har förlorat ALLA stora potter senaste veckan i viktiga lägen i turneringar och cashgame. Skottade lite med en kompis, vi gick in med 2k på 25/50. Spela upp oss tilll 3k ungefär. Floppar set i sjuor i en höjd pott med två spelare till, flopp 7 6 2 Vi sitter först och dom båda andra checkar. På turn K , vi tänker nån måste ju ha kungen så vi checkar igen. Fi1 bet 900, Fi2 syn vi ställer 2,7k. Fi2 synar med hjärterdrag och hittar klonk... Lite synd att man ska loosa en 7k pott med 85% favorit inte så ofta man är iblandad i en sån.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psatiw Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Har han för lite kvar för att de är värt att syna på turn? Nej, inte om du räknar 14-15 outs (du kan ju knappast räkna A antar jag).Det är ju aningen marginellt om du inte får in mer deg när du träffar, men vet du att han synar vid träff är det ju givet (vid snabbräkning får jag det till att du behöver 27% om han passar river och 17% om han synar. Du har väl typ 30% iaf). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts