bengan_m Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Tänkte börja spela på en ny sida inom Primapoker för att få lite mer bonus och Rb. Jag hittade Stanspoker som vissade sig vara bra med 100 dollar signup bonus Undrar om någon spelat eller spelar på Stanspoker som kan ge lite kretik på alltmöjligt, insättningar, uttagningar, Service osv? och om ngn kan svara med säkerthet om siten befinner sig inom Eu? * RP till SAJT-tråd - QoS * Citera
Skanke Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Tänkte börja spela på en ny sida inom Primapoker för att få lite mer bonus och Rb. Jag hittade Stanspoker som vissade sig vara bra med 100 dollar signup bonus Undrar om någon spelat eller spelar på Stanspoker som kan ge lite kretik på alltmöjligt, insättningar, uttagningar, Service osv? och om ngn kan svara med säkerthet om siten befinner sig inom Eu? Jag horade siten, det var inga problem med någonting. Lättclerad bonus och insättningar/uttag gick snabbt och smidigt(neteller). Har fått ett reklambrev hemskickat från dem med lite info och klienten på en skiva. Citera
bengan_m Postad 3 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2006 OK. var det jag ville höra, tack för att du svarade. Citera
Patte_p Postad 5 April , 2006 Rapport Postad 5 April , 2006 AKTA er för denna skitsajt, har spelat närmare 1000 rejkade händer och deras fantastiska support hävdar att jag bara spelat 253 av de nödvändiga 500 rejkade händerna för att få bonusen. Med andra ord spela någon annan stans istället! Citera
Myssion Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 AKTA er för denna skitsajt, har spelat närmare 1000 rejkade händer och deras fantastiska support hävdar att jag bara spelat 253 av de nödvändiga 500 rejkade händerna för att få bonusen. Med andra ord spela någon annan stans istället! Du vet att det inte räcker med vilken rejkad hand som helst va? Citera
Aeis Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Synd man måste spela 0.5/1 för att cleara den. Citera
Patte_p Postad 6 April , 2006 Rapport Postad 6 April , 2006 Japp, spelar bara på de bord som gäller för bonusen, inte tusan hjälper det. Citera
Froint Postad 28 December , 2006 Rapport Postad 28 December , 2006 Personligen har ja bara bra erfarenhet av denna sida lätt att casha ut till Visa eller Neteller utan problem. Svenska supporten fungerar jätte bra i alla för mig när ja kontaktade dom. Citera
KenHag Postad 28 December , 2006 Rapport Postad 28 December , 2006 kan bara hålla med föregående talare,har inget negativt att säga om stan james. Citera
Recommended Posts