Kenan83 Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Tja! Försökte ta ut lite pengar på Heypoker till min neteller konto för att sätta in de på en annan sida. Det stog att man var tvungen att ta ut en summa till CC först. Hur kommer man runt detta, kan inte ta ut pengar till min CC ? Mvh Citera
Nusseman Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Det gör du inte. Satte du in via CC måste du ta ut motsvarande summa till CC och resten till NETeller. Fyll i båda uttagen på samma sida i cashier så räknas de som ett, så du slipper avgift på det andra. Citera
toppace Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Jag misstänker att detta är en regel för att skydda sig mot kontokorts-bedrägerier. /Toppace Citera
Kenan83 Postad 3 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2006 Jag misstänker att detta är en regel för att skydda sig mot kontokorts-bedrägerier. /Toppace Jaha, de ska alltid krånkla när jag ska hålla på. Så finns det ingen chans att gå runt detta? Om jag sänder in alla uppgifter och kopia på kreditkortet eller nåt. Får inte överföra mer pengar till min kreditkort, familjen kommer att bli skitsne Citera
Nusseman Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Jag misstänker att detta är en regel för att skydda sig mot kontokorts-bedrägerier. /Toppace Jaha, de ska alltid krånkla när jag ska hålla på. Så finns det ingen chans att gå runt detta? Om jag sänder in alla uppgifter och kopia på kreditkortet eller nåt. Får inte överföra mer pengar till min kreditkort, familjen kommer att bli skitsne Nej, det går inte att kringgå, mig veterligen inte på någon pokersite. Varför blir famlijen sne över det? Du tar ju bara tillbaka pengarna du satte in. Citera
parre Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 I sådant fall har du två alternativ: 1) Om du har en polare du litar på så kan du ju föra över degen till honom och låta honom ta ut till sitt neteller/CC/konto/whatever och sedan ge pengarna till dig. 2) Om du har ett annat konto på B2B som du tidigare har satt in deg på genom Neteller kan du ju föra över degen dit, omsätta en del av den och sedan plocka ut till Neteller. Dock vet jag inte hur mycket du måste spela för att sajten inte ska bli kinkig över att du bara använder den för att föra över pengar. Sedan har jag också svårt att fatta varför någon skulle bli sur över att få mer pengar in på sitt CC. Vaddå, är du minderårig och har lånat föräldrarnas kort utan att de märkt det och är rädd att de ska komma på det om de plötsligt får en mystisk insättning från en mystisk sida? Det är väl den enda rimliga förklaringen jag kan se (även om jag inte fattar varför de INTE skulle märka ett uttag men däremot märka en insättning...) Citera
Kenan83 Postad 3 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2006 I sådant fall har du två alternativ: 1) Om du har en polare du litar på så kan du ju föra över degen till honom och låta honom ta ut till sitt neteller/CC/konto/whatever och sedan ge pengarna till dig. 2) Om du har ett annat konto på B2B som du tidigare har satt in deg på genom Neteller kan du ju föra över degen dit, omsätta en del av den och sedan plocka ut till Neteller. Dock vet jag inte hur mycket du måste spela för att sajten inte ska bli kinkig över att du bara använder den för att föra över pengar. Sedan har jag också svårt att fatta varför någon skulle bli sur över att få mer pengar in på sitt CC. Vaddå, är du minderårig och har lånat föräldrarnas kort utan att de märkt det och är rädd att de ska komma på det om de plötsligt får en mystisk insättning från en mystisk sida? Det är väl den enda rimliga förklaringen jag kan se (även om jag inte fattar varför de INTE skulle märka ett uttag men däremot märka en insättning...) Nej då allså har get bort kortet till morsan så hon kommer att se att jag spelar på nätet igen, de va de jag tänkte på. Spelade typ 15 timmar om dan förut... Satte in 2000 på heypoker för 2 månader sen o sen så loosade jag de. Satte in lite mer för nån dag sen GENOM min neteller o nu vill jag ta ut lite av vinsten till min neteller, de va därför jag hängde upp mig på de SHade också likadana problem på royal vega förut Ha de bra, de ordnar dig säkert, han inte så mycket där, får väl spela bort de till kära pf:are Citera
Recommended Posts