liggat Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 parre kvalar ju som kändis iofs Citera
fraallan Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 parre lär ju inte komma me som proffs iaf Citera
tiltmeister Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 In med Juggemaffian med Tiltovic i spetsen. Så blir det lite rolig TV Citera
tiltmeister Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Sorry - jag glömde Ramzi, morbo tillsammans med Team Hink och Konjakrolf. Tunga snubbar med breda kontakter o ett löjligt flyt Citera
Morbo Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Juggemaffian vs Team Hink, det måste fan anordnas... Citera
JENZOER Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Mitt drömbord: Ken Lenard Karl Möller Bert Karlsson Tore (FCZ) Naken-Janne Bosse Ringholm Citera
Verner18 Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Nätet - KenRetaard, Telefonkiosk Proffs - Ken Lennaard, Bo Sehlstedt Kändisar - Dr Alban, Tuva Novotny (bra ögongodis) Citera
badtorsker Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Dr Alban, Tuva Novotny (bra ögongodis) Ja,,Dr Alban är het Citera
MajkTheBike Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Linda R Fadde Mikael Westerlund Vid samma bord Citera
Verner18 Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Värsta scenariot skulle nog va om man fick Per Ragnar i samma heat (han som spelade Sten Frisk i såpan Tre Kronor) fan va man har drömt mardrömmar om honom...å han skulle ju säkert stirra ner en varje gång man försöker sig på att sno hans bb Citera
TANDEMCYKELN Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Ja,,Dr Alban är het Han är stabil som fan. Citera
KlasMan Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Bara jag som vill se en lagomt berusad Parre lira pokermiljonen? Citera
checkamat Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 proffs: erik sagström, fuat can, per-werner svensson, de knijff kändisar: helst inga? Citera
AAisking Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 + listan Bosse Ringholm- bra pokerfejs Linda Rosing- kan man stirra ner på Fadde- Aktar man sig för Paolo Roberto- Lätt å stirra ner Adam Alsing- en stor spelare Martin d Knijf- Behöver pengar för att betala skatten-lol Ken Lennaard- Cool spelare med rutin - listan Lirarerik- betedde sig illa efter att ha losat pm senast Gry- Ska ju leda inte lira Geigert- Nä.... Citera
eel Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 den där FlaxArne ska vara riktigt het har jag hört, släng in honom! Citera
HeadLess- Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 "proffs" dared, fuat, parre, spicyf och sagström "kändisar" knutybypastorn, thorsten flink, robert gustavsson och babben larsson Citera
MJ Postad 5 Januari , 2006 Rapport Postad 5 Januari , 2006 Tråden är 3 sidor lång... Och ingen, INGEN FÖR FAN! ...HAR ENS NÄMNT DEN MEST SJÄLVKLARA! NALLE! NALLE! Citera
MJ Postad 5 Januari , 2006 Rapport Postad 5 Januari , 2006 Tycker f.ö att Ingrid Swede är riktigt äcklig Citera
im2x3m4u Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Robinsson LEIF bakom sin frigolitflotte hade varit svårläst Idol Eddie e nog en dold talang o sen vill jag ha Darin som ögongodis! Citera
OrkarInte Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 sålänge det är två tomtar till programmledare kommer jag inte kolla, Vill ha nya programmledare Citera
DrRoland Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Lägg ner skiten bara. Hela programmet har havererat. Satsa på kändishöjdhopp istället med Arne weise, Kajsa Bergkvist, Kjell Bergkvist och Big brother Linda. Borde bli sevärt. Citera
Recommended Posts