hnat Postad 16 Februari , 2006 Rapport Share Postad 16 Februari , 2006 Min tjej har tagit över mitt Heypoker-konto, och grindar på med S'n'G. Inte utan att man känner igen sig lite, helst det här med det djupa hatet mot motståndarna. "Hahaha, där åkte horan ut, han har suttit och tagit min blind hela jävla kvällen" Hennes mål är att casha ut till sommaren och köpa "ett par lacoste- eller ett par fina klackiskor". GL, WP, NH! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Patruck Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Vad har hänt? har hon inte spelat på 2½ månader? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Casha ut en tusing och för över till frugan nu Myssion! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloge38 Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Casha ut en tusing och för över till frugan nu Myssion! Det är klart att frugan ska få lite stake Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emelie87 Postad 29 Juli , 2006 Rapport Share Postad 29 Juli , 2006 Det här är nog den bästa dagbok jag har läst på pf verkligen superrolig. Om frugan fortfarande spelar vilket jag har för mig jag har sett från någon av dina andra inlägg myssion så tycker jag att du ska ta upp dagboken igen. Den är verkligen super Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 19 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2006 det här är fanimej bättre än parlamentet I ljusets av kvällens utmärkelse måste det där ju ses som ett rättså bra betyg. Ska försöka spetsa öronen lite mer när Frugan spelar så jag snappar upp lite mer dagboksmaterial. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LilTicket Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 Om frugan spelar utan att det dokumenteras här är det fanimej en kulturskatt som går förlorad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emelie87 Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2006 Om frugan spelar utan att det dokumenteras här är det fanimej en kulturskatt som går förlorad. Ja, jag håller med Visa nu vad du går för myssion, eller rättare sagt frugan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts