Gå till innehåll

Frugan klonk-o-slaskröjer på NLT-SnG's


Myssion

Recommended Posts

  • Svars 57
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hahahah.. sådan jävla humor. det är säkert du som sitter och ändrar lite på vad hon agerar och säger men är hon som du säger är hon fan skit rolig.. LOL :lol:

 

Hon är helskön. Varför tror du jag gifte mig med henne? 8-)

Min fru vägrar befatta sig med poker, jag har försökt lära henne men hon vägrar. Men fan när jag cashar ut lite d€g så blir hon glad.

Ibland måste man kasta ett köttben till henne. *suck* vad ska jag göra?

Hon är faktiskt smartare än vad jag är och troligen lite bättre i matte också. (allmännbillningen är sämre!) ... den kvinnan skulle dra in mycket till hushållskassan om hon kunde släppa fjärrkontrollen och lira poker istället. Hur ska jag gå till väga Myssion? Hjälp mig!

/Cyntax

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahahah.. sådan jävla humor. det är säkert du som sitter och ändrar lite på vad hon agerar och säger men är hon som du säger är hon fan skit rolig.. LOL :lol:

 

Hon är helskön. Varför tror du jag gifte mig med henne? 8-)

Min fru vägrar befatta sig med poker, jag har försökt lära henne men hon vägrar. Men fan när jag cashar ut lite d€g så blir hon glad.

Ibland måste man kasta ett köttben till henne. *suck* vad ska jag göra?

Hon är faktiskt smartare än vad jag är och troligen lite bättre i matte också. (allmännbillningen är sämre!) ... den kvinnan skulle dra in mycket till hushållskassan om hon kunde släppa fjärrkontrollen och lira poker istället. Hur ska jag gå till väga Myssion? Hjälp mig!

/Cyntax

 

Myssion goes Poker Wife Converter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahahah.. sådan jävla humor. det är säkert du som sitter och ändrar lite på vad hon agerar och säger men är hon som du säger är hon fan skit rolig.. LOL :lol:

 

Hon är helskön. Varför tror du jag gifte mig med henne? 8-)

Min fru vägrar befatta sig med poker, jag har försökt lära henne men hon vägrar. Men fan när jag cashar ut lite d€g så blir hon glad.

Ibland måste man kasta ett köttben till henne. *suck* vad ska jag göra?

Hon är faktiskt smartare än vad jag är och troligen lite bättre i matte också. (allmännbillningen är sämre!) ... den kvinnan skulle dra in mycket till hushållskassan om hon kunde släppa fjärrkontrollen och lira poker istället. Hur ska jag gå till väga Myssion? Hjälp mig!

/Cyntax

 

Som jag nämnde ovan har jag ju knappast behövt anstränga mig nämnvärt för att hon skulle bli intresserad, men jag ska vidarebefordra din fråga till expertkommitéen. Hon kanske kan bli inspirerad av att läsa här, vem vet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min fru vägrar befatta sig med poker, jag har försökt lära henne men hon vägrar. Men fan när jag cashar ut lite d€g så blir hon glad.

Ibland måste man kasta ett köttben till henne. *suck* vad ska jag göra?

Hon är faktiskt smartare än vad jag är och troligen lite bättre i matte också. (allmännbillningen är sämre!) ... den kvinnan skulle dra in mycket till hushållskassan om hon kunde släppa fjärrkontrollen och lira poker istället. Hur ska jag gå till väga Myssion? Hjälp mig!

/Cyntax

 

Skrev en post innan om detta trodde jag, men nu finns den inte här... skumt...

 

Iallafall, nu har jag konsulterat expertkommittén. Tyvärr har hon inte så många tips att komma med. Anledningen till att hon blev intresserad av poker i första hand var mest för att hon villa sätta sig in i "mitt liv", i vad det var som fängslade mig så mycket. Sedan var det tävlingsmänniskan i henne som gjorde att hon fortsatte. Därefter bröt en kamp ut mellan tävlingsmänniskan och ekonomen i henne. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Njaej, jag ska berätta hur det ligger till. Alltså, vi är fortfarande ett par. Hela grejen var en PR-kupp för att 1) skapa större intresse kring dagboken (vilket ser ut att ha skitit sig bigg-tajm, av allt att döma... :roll: ), samt 2) bygga upp bankrullen genom att sälja smaskiga detaljer till pressen ;) .

 

8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev ett fint tillskott till bankrullen nyss. Frugan slutade 3:a i en $1+$0.10 MTT på Everest med 205 deltagare. $24.60 blev det. Det trista är att det nog hade kunnat bli ännu mer, men i slutet blev det rättså stressigt, när maten var färdig och bebisen skulle ammas, så det slutade med att hon tryckte all-in varje hand, med tre spelare kvar, för att få slut på möget. Till slut dog hon mot stackleadern (ja, det heter faktiskt så, se själva här nedanför) med 86 :diamond: mot en tomtesyn med J6offsuit... :? Motståndarna var inga stjärnor precis, så vem vet var det hade kunnat sluta...

 

Det tog ca 3,5 timmar att spela, så det blir svårt att skriva en bra redogörelse, men höjdpunkten var nog när hon var nere på 11.50 i marker på bubblan. Blindsen var 80/160 och anten 15 (man börjar med 100 marker på Everest), så det var inte så mycket att göra. Q4offsuit, all-in (eller vad man nu ska kalla det), tvåpar på floppen och vinner lite pengar :D . Har fortfarande inte till en hel blind ens, men ställer in i nästa hand med AT :heart: , mot flera limpare. Stege på river och comebacken är ett faktum. :P . Från mindre än en ante, till spelbar stack, och senare upp till tredje plats.

 

En minnesvärd kommentar:

 

"Kolla, stackleadern är vid vårt bord!"

 

"Va? Vem?"

 

"Ja, stackleadern."

 

"Det heter chipleader."

 

"Nej."

 

Vad svarar man på det liksom... :P

 

 

Nu ser frugan fram emot att lira SnG's igen, för lite större pengar. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det frugans dagbok eller är det "frugans" dagbok vi läser?

 

Länktips

 

Äsch, you got me... :evil:

 

Egentligen är det jag som sitter och spelar hela tiden, sedan har jag satt min gamla luggslitna teddybjörn i en bärsele på min uppblåsbara Barbara (också något luggsliten), som sitter här bredvid mig...

 

Det är väl lika bra att erkänna med en gång att jag inte är David Hasseldork på riktigt... Däremot så har jag stalkat honom ett bra tag nu, så jag kan bekräfta att det faktiskt är slut mellan honom och hans fru.

 

Okej, tillbaks till att förneka verkligheten och skriva dagbok om min "fru"! *rättar till teddybjörnen i bärselen*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...