Kinky Postad 24 Februari , 2006 Rapport Share Postad 24 Februari , 2006 Sjukt imponerande resultat alltså Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 24 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2006 Ingen mer poker ikväll. Är Jäkligt irriterad på att det inte gick vägen på finalbordet, bör inte spela då. +$23-24k hittils i februari. 30k är målet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 24 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2006 Testing signature Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 24 Februari , 2006 Rapport Share Postad 24 Februari , 2006 Hänger inte riktigt med, åkte du på QQ mot AQ på brädan AQA två gånger? Den första beaten kan väl inte försämrat dina chanser när han bara hade tre BB.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 24 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2006 Hänger inte riktigt med, åkte du på QQ mot AQ på brädan AQA två gånger?Den första beaten kan väl inte försämrat dina chanser när han bara hade tre BB.. Nej det hände en gång. Men med så skyhöga blinds var det en fetingpott och det cripplade mig ganska ordentligt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 24 Februari , 2006 Rapport Share Postad 24 Februari , 2006 Måste bara skriva... min fru kom in här och läste lite: "Heter han Irene-Mats??" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 24 Februari , 2006 Rapport Share Postad 24 Februari , 2006 Måste bara skriva... min fru kom in här och läste lite: "Heter han Irene-Mats??" Ja, heter han inte det då...? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 24 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2006 Namn: Mats Iremark Login på skolan när jag började där: iremmats --> Pokernick: iremmats Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 24 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2006 Har tittat på Hockeyn ikväll. (Egentligen bara en ursäkt för att få Jezaja att komma hem till mig och se min EPT-trofe och bli lite avis) Imorrn 07.15 flyger jag till Wien. Blir nog att sova lite mer på hotellet när vi kommer fram. Mål för Wienresan: - Minst 5k på onlinepoker. - Vinna Main Event - Casha i minst ett sideevent - Lira nån Omahaturre i pang-pang-form Stort tack till Wasapoker som sponsrar mina besök på gourmandrestaurangerna! Jag lovar att det är bra uppladdning! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 24 Februari , 2006 Rapport Share Postad 24 Februari , 2006 Stort tack till Wasapoker som sponsrar mina besök på gourmetrestaurangerna! Jag lovar att det är bra uppladdning! Du ljuger! De sponsrar dina besök på gormandrestaurangerna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 24 Februari , 2006 Rapport Share Postad 24 Februari , 2006 Har tittat på Hockeyn ikväll. (Egentligen bara en ursäkt för att få Jezaja att komma hem till mig och se min EPT-trofe och bli lite avis) Imorrn 07.15 flyger jag till Wien. Blir nog att sova lite mer på hotellet när vi kommer fram. Mål för Wienresan: - Minst 5k på onlinepoker. - Vinna Main Event - Casha i minst ett sideevent - Lira nån Omahaturre i pang-pang-form Stort tack till Wasapoker som sponsrar mina besök på gourmandrestaurangerna! Jag lovar att det är bra uppladdning! Är det inte bättre att inte ha några resultatmässiga mål? Sätt ingen press på dig. Du cashar ju bra och verkar spela bra och för mycket press på sig själv försämrar oftast bara allting. Bättre att ta det lite lugnt och spela så gott man kan, det kommer man långt på. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 24 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2006 Har tittat på Hockeyn ikväll. (Egentligen bara en ursäkt för att få Jezaja att komma hem till mig och se min EPT-trofe och bli lite avis) Imorrn 07.15 flyger jag till Wien. Blir nog att sova lite mer på hotellet när vi kommer fram. Mål för Wienresan: - Minst 5k på onlinepoker. - Vinna Main Event - Casha i minst ett sideevent - Lira nån Omahaturre i pang-pang-form Stort tack till Wasapoker som sponsrar mina besök på gourmandrestaurangerna! Jag lovar att det är bra uppladdning! Är det inte bättre att inte ha några resultatmässiga mål? Sätt ingen press på dig. Du cashar ju bra och verkar spela bra och för mycket press på sig själv försämrar oftast bara allting. Bättre att ta det lite lugnt och spela så gott man kan, det kommer man långt på. Du minns väl att jag satte som mål att klonka hem EPT? Nä, skämt åsido. Jag är nöjd med denna månaden även om jag backar tex 15k på Wienresan. Så jag spelar helt utan press. Får jag in pengarna med outs frirullar jag Just nu har jag medvind i alla spelformer, lika bra att köra på så hårt som möjligt så länge det varar. När det börjar gå lite dåligt om några veckor kan man börja sätta upp mer rimliga mål. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 24 Februari , 2006 Rapport Share Postad 24 Februari , 2006 Okej det låter finemang och rätt. Huvudsaken är bara att man inte kräver för mycket för då brukar det eskalera och man kan inte varva ned om det går dåligt, men du är kanske inte lika "instabil" som jag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 24 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2006 Okej det låter finemang och rätt. Huvudsaken är bara att man inte kräver för mycket för då brukar det eskalera och man kan inte varva ned om det går dåligt, men du är kanske inte lika "instabil" som jag. Jag har inga problem att hålla koncentrationen uppe på 2/4 efter en EPT-vinst. Ser det som ganska sunt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 24 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2006 Alla bilder som tas under resan kommer läggas på http://www.rho.se/mats Bilden som ligger där nu är från vår lilla middag i måndags La upp lite Frankrike-bilder där med. Wien kommer imorrn. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kentAA Postad 25 Februari , 2006 Rapport Share Postad 25 Februari , 2006 Var kan man betta någonstans att du kommer topp 3 och få bra odds? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 25 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2006 Sitter på hotellet i Wien nu. Resan går bra. Vi kommer till hotellet vid halv elva men kan inte få rum förrän vid tolv pga att folk inte checkat ut. Vi drar ut på stan och käkar lite. Tillbaka på hotellet, får vårt rum, ser jäkligt nice ut. Tilt! Internet fungerar inte! Ingen av våra datorer. Vi lånar en kabel i receptionen, still not working! En av väskbärarna kommer upp för att felsöka, funkar inte! Lösning, vi byter genast hotell! Sitter nu på SAS Radisson nr 2 i Wien, faktiskt lite lyxigare. Internet funkar, minibaren är stor och roomservicen grym! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 25 Februari , 2006 Rapport Share Postad 25 Februari , 2006 rätt duktig? Inte lika fina klonkskills som jag ju den sämre versionen av speltorsk sopm lirade.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 25 Februari , 2006 Rapport Share Postad 25 Februari , 2006 rätt duktig? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rai Postad 25 Februari , 2006 Rapport Share Postad 25 Februari , 2006 Jag tror din framgång hängde i avataren..så om d går dåligt nu vet du varför! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 25 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2006 Jag tror din framgång hängde i avataren..så om d går dåligt nu vet du varför! Så länge jag är nära Linas solglasögon i antingen tid eller rum går det bra Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 25 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2006 Som vanligt är det 15 min grind och sen mat som gäller. #Game No : 3620269728 ***** Hand History for Game 3620269728 ***** $400 NL Texas Hold'em - Saturday, February 25, 10:47:06 ET 2006 Table Tangler (No DP) (Real Money) Seat 4 is the button Total number of players : 6 Seat 1: tigers2001 ( $661.68 ) Seat 2: TexasHank111 ( $494.64 ) Seat 5: jensstar ( $288.60 ) Seat 6: LordMo ( $194.76 ) Seat 4: KISFMG ( $561.06 ) Seat 3: sondraj ( $133.87 ) jensstar posts small blind [$2]. LordMo posts big blind [$4]. ** Dealing down cards ** Dealt to KISFMG [ As Qs ] tigers2001 folds. TexasHank111 calls [$4]. sondraj folds. KISFMG raises [$16]. jensstar folds. LordMo folds. >You have options at Fugue Table!. TexasHank111 calls [$12]. ** Dealing Flop ** [ 9s, 3h, 4s ] TexasHank111 checks. KISFMG bets [$26]. TexasHank111 raises [$52]. KISFMG raises [$119]. TexasHank111 calls [$93]. ** Dealing Turn ** [ Ad ] TexasHank111 is all-In [$333.64] KISFMG calls [$333.64]. ** Dealing River ** [ 5s ] TexasHank111 shows [ 4c, 6c ] a pair of fours. KISFMG shows [ As, Qs ] a flush, ace high. KISFMG wins $992.28 from the main pot with a flush, ace high. Game #3620272658 starts. Nu blir det käk. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 25 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2006 Grymt gott käk. Finns bilder på http://www.rho.se/mats nu. Enda problemet med rummet är att det finns lite få galgar, vad heter galge/galgar på engelska någon? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 25 Februari , 2006 Rapport Share Postad 25 Februari , 2006 Enda problemet med rummet är att det finns lite få galgar, vad heter galge/galgar på engelska någon? "Coat hanger". Eller försök med "gallows" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pimpout Postad 25 Februari , 2006 Rapport Share Postad 25 Februari , 2006 Liiite hårdare bild du fått upp nu.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts