Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 6,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

när det är 4spelare kvar har du rätt mycket chips och 2st spelare är shortstack. hur mycket fegar du till mot han andra bigstacken med din A4s? vilka suitade ess hade du synat med i det läget?

Postad
Mitt EPT-avsnitt finns ute på nätet nu med engelska kommentatorer.

Var?

Inge piratsnack :)

Bör komma på Eurosport snart.

Den 17:de tror jag det sänds i Sverige

Postad

Eurosport 1 17/06/2006 1st Broadcast 22:15 EPT Season 2 Deauville

Eurosport 1 18/06/2006 Replay 00:00 EPT Season 2 Deauville

Eurosport 1 20/06/2006 Replay 23:45 EPT Season 2 Deauville

Postad

Sitter på Radisson i Paris nu. Supertilt på Frankrike som vanligt. Taxichaffisar.. ARGH!

Grymme: En diskussion här på forumet om vilka händer man synar med i en SNG. Vet inte exakt var det ligger...

Heltok: Jag fegar nog ur med TT, kanske JJ. AQ gränsfall. Har inte riktigt koll på stackarna men det var ganska mycket mer han bettade och jag hade bra mer marker kvar.

Xoter: De visade inte den handen tyvärr.

För övrigt tycker jag kommentatorerna var väldigt snälla mot mig :)

Postad

För övrigt tycker jag kommentatorerna var väldigt snälla mot mig :)

Haha du tänker på Q-10 handen? :)

Mest på 98s-handen. :)

Men jag hade lite tanke där faktiskt. Jag har en coinflip mot de flesta händer Theo höjer med i det läget. Och jag tror ingen annan vågar syna med tex AJo som nu Ram foldade eftersom Theo är kvar att agera.

Postad
Tilt på Frankrike igen. Går ju inte följa fotbollen på TV. Fattar inte ett ord liksom... och SR får inte sända Webbradio från VM!!!!!

Är du blind? Stäng av ljudet och kommentera själv vettja :D

Postad
Tilt på Frankrike igen. Går ju inte följa fotbollen på TV. Fattar inte ett ord liksom... och SR får inte sända Webbradio från VM!!!!!
Man kan lyssna på webbradion från Finland, på svenska :) ... eller nej, muminsvenska heter det. Ett alternativ mot grodfranskan?
Postad
Man kan lyssna på webbradion från Finland, på svenska :) ... eller nej, muminsvenska heter det. Ett alternativ mot grodfranskan?

Muminsvenska... HAHAHA!

:D

Postad
Någon kanske har frågat detta förut, använder du något analysprogram som PO/PT?

Mats analyserar allt i paint :)

Kan du berätta lite mer om det programet? Jag har aldrig hört talas om det....

Vad kostar det och vart kan man köpa det?

Postad
Ingen wpt för mig denna gången. Jobbig struktur och inga kort som gav betalt. Slutade cirka plats 25 av 70 i satelliten. 10 platser.

Synd :cry:

Hade varit skoj och se dig klonka i WPT, och strö ännu mer salt i mina sår om hur du klonkar och jag blir badbeatad! :lol:

Postad
Ingen wpt för mig denna gången. Jobbig struktur och inga kort som gav betalt. Slutade cirka plats 25 av 70 i satelliten. 10 platser.

Varför slantar du inte upp pengarna? Klonken är ju given?

Postad

Varför slantar du inte upp pengarna? Klonken är ju given?

Orka ta ut så mkt på en gång liksom...

Postad
Orka ta ut så mkt på en gång liksom...

Och sedan får man knata runt med stora gröna säckar med $-tecken på, lite jobbigt för dig med tanke på dina Björnligan-glasögon också... :)

• Skapa nytt...