Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
haha klart det inte blir vandrarhem, men det har ju satt sina spår i rullen också :oops:

Aja men då ses vi på sverige-sektionen då eller skottar du VIP logen kanske?

Tilt. Nämndes ingen VIP-loge när vi fixade biljetter.

Nädå, jag grindar sverige-sektionen :)

Kan ni bli mer pokerrelaterade i ert normala språkbruk?

Kan tänka mig er på matchen:

-"Ljungberg grindar fint på midlimit idag, då och då skottar han lite highstakes stejkad av Henke också."

-"Ja, men Zlatan är på tilt, och domaren är värsta maniacen."

-"Domaren? Linjedomaren är för fan värsta LAGtarden...hur kan han hitta synen där?"

-"Ja, vad skall Henke ha liksom?"

Normal fotbollsfan: "Vad fan pratar de om? Är de höga?"

:):)

• Svars 6,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

-"Ljungberg grindar fint på midlimit idag, då och då skottar han lite highstakes stejkad av Henke också."

-"Domaren? Linjedomaren är för fan värsta LAGtarden...hur kan han hitta synen där?"

Tror någon har "pottat" idag.

Postad
Förlåt att jag visst hade AA under turneringen. Drar ner bedriften en hel del inser jag. Det var nog bara normalklonken i söndags.

Lite kul är det att när folk pratar eller blir intervjude om en turnering så säger nästan alla att de har fått väldigt dåliga kort. Det är väl nått mänskligt drag eller nått..

Postad
Lite kul är det att när folk pratar eller blir intervjude om en turnering så säger nästan alla att de har fått väldigt dåliga kort. Det är väl nått mänskligt drag eller nått..

Ja, alla pokerspelare underskattar massivt sin tur. Om man lyckas få upp sin stack till det fyrdubbla i en turnering så har man haft tur, oavsett hur bra man är.

Postad

mmm mats är en jäkel på att konka - behövs väl inte sägas mera eller så kanske mats vill utveckla.

Ken åker på första handen. WP GG

Postad
Vad finns det för kul att göra ute i Europa 11-17 juni? Nån som kan tipsa om nåt... jag är rätt kass på att planera :)

Vagare fråga får man ju leta efter :P Eller vill du ha tips om vad som händer på Santorini såväl som i Portugal? Du ska väl förövrigt se på fotboll din lök? Räcker inte det?!? :D Glida runt o bara insupa stämningen, dricka stop me öl osv.

Postad
Vad finns det för kul att göra ute i Europa 11-17 juni? Nån som kan tipsa om nåt... jag är rätt kass på att planera :)

Kan kan gå på Red Hot Chili Peppers konsert! Dom lirar både den 11e och 12e juni i dortmund!

Mvh/ Bullen

Postad

jag önskar det fanns nåt alternativ... :S

DRICK ÖL OCH SE PÅ FOTBOLL din fick. :)

Postad
Svenskveckan i troppan ar inte forrens 19-25 juli. Du far dra till finalhelgen i bastad och v29 pa gotland forst.

Mennar du tennisveckan i Båstad?

Där finns mycket tunga pokerfiskar som Ljungberg, Dahlin mm. som brukar spela för stora pengar i egna pokerturneringar

Postad

Är ju inte jättelångt till amsterdam från Dortmund, åk dit och rök en feting. Eller så åker ni till Frankfurt am Main och spana in bankkvarteren.

För övrigt håller jag på "Se sundbyberg och sedan dö".

Postad

Kan kan gå på Red Hot Chili Peppers konsert! Dom lirar både den 11e och 12e juni i dortmund!

Mvh/ Bullen

Förutom att de suger live så är det en jättebra idé.
Postad

ROFL! :lol:

• Skapa nytt...