emilio_15 Postad 7 Juni , 2006 Rapport Postad 7 Juni , 2006 haha klart det inte blir vandrarhem, men det har ju satt sina spår i rullen också Aja men då ses vi på sverige-sektionen då eller skottar du VIP logen kanske? Tilt. Nämndes ingen VIP-loge när vi fixade biljetter. Nädå, jag grindar sverige-sektionen Kan ni bli mer pokerrelaterade i ert normala språkbruk? Kan tänka mig er på matchen: -"Ljungberg grindar fint på midlimit idag, då och då skottar han lite highstakes stejkad av Henke också." -"Ja, men Zlatan är på tilt, och domaren är värsta maniacen." -"Domaren? Linjedomaren är för fan värsta LAGtarden...hur kan han hitta synen där?" -"Ja, vad skall Henke ha liksom?" Normal fotbollsfan: "Vad fan pratar de om? Är de höga?"
Albert Postad 7 Juni , 2006 Rapport Postad 7 Juni , 2006 Kan ni bli mer pokerrelaterade i ert normala språkbruk? Kan tänka mig er på matchen: -"Ljungberg grindar fint på midlimit idag, då och då skottar han lite highstakes stejkad av Henke också." -"Ja, men Zlatan är på tilt, och domaren är värsta maniacen." -"Domaren? Linjedomaren är för fan värsta LAGtarden...hur kan han hitta synen där?" -"Ja, vad skall Henke ha liksom?" Normal fotbollsfan: "Vad fan pratar de om? Är de höga?" Tror någon har "pottat" idag.
kundvagn Postad 7 Juni , 2006 Rapport Postad 7 Juni , 2006 Förlåt att jag visst hade AA under turneringen. Drar ner bedriften en hel del inser jag. Det var nog bara normalklonken i söndags. Lite kul är det att när folk pratar eller blir intervjude om en turnering så säger nästan alla att de har fått väldigt dåliga kort. Det är väl nått mänskligt drag eller nått..
Skumdum Postad 7 Juni , 2006 Rapport Postad 7 Juni , 2006 när jag kom trea i en sån där liten söndagsgaranti var det AA som tog mig från äckelmittenskikte till toppen. så de så!
Hjort Postad 7 Juni , 2006 Rapport Postad 7 Juni , 2006 Lite kul är det att när folk pratar eller blir intervjude om en turnering så säger nästan alla att de har fått väldigt dåliga kort. Det är väl nått mänskligt drag eller nått.. Ja, alla pokerspelare underskattar massivt sin tur. Om man lyckas få upp sin stack till det fyrdubbla i en turnering så har man haft tur, oavsett hur bra man är.
Che Postad 7 Juni , 2006 Rapport Postad 7 Juni , 2006 mmm mats är en jäkel på att konka - behövs väl inte sägas mera eller så kanske mats vill utveckla. Ken åker på första handen. WP GG
iremmats Postad 7 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2006 Vad finns det för kul att göra ute i Europa 11-17 juni? Nån som kan tipsa om nåt... jag är rätt kass på att planera
cAshville Postad 7 Juni , 2006 Rapport Postad 7 Juni , 2006 Vad finns det för kul att göra ute i Europa 11-17 juni? Nån som kan tipsa om nåt... jag är rätt kass på att planera troppan såklart http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?d=20700&a=357598
Emil Postad 7 Juni , 2006 Rapport Postad 7 Juni , 2006 Svenskveckan i troppan ar inte forrens 19-25 juli. Du far dra till finalhelgen i bastad och v29 pa gotland forst.
stackbrat Postad 7 Juni , 2006 Rapport Postad 7 Juni , 2006 Vad finns det för kul att göra ute i Europa 11-17 juni? Nån som kan tipsa om nåt... jag är rätt kass på att planera Vagare fråga får man ju leta efter Eller vill du ha tips om vad som händer på Santorini såväl som i Portugal? Du ska väl förövrigt se på fotboll din lök? Räcker inte det?!? Glida runt o bara insupa stämningen, dricka stop me öl osv.
Guld_Bullen Postad 7 Juni , 2006 Rapport Postad 7 Juni , 2006 Vad finns det för kul att göra ute i Europa 11-17 juni? Nån som kan tipsa om nåt... jag är rätt kass på att planera Kan kan gå på Red Hot Chili Peppers konsert! Dom lirar både den 11e och 12e juni i dortmund! Mvh/ Bullen
iremmats Postad 7 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2006 Såg EPT Deauville del 2 precis. Jag var ju med!! Först min högerarm och sen mitt pokerface snabbt på slutet
ColdDeck Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 Såg EPT Deauville del 2 precis. Jag var ju med!! Först min högerarm och sen mitt pokerface snabbt på slutet Enjoy yourself....
All in Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 Vad finns det för kul att göra ute i Europa 11-17 juni? Nån som kan tipsa om nåt... jag är rätt kass på att planera jag önskar det fanns nåt alternativ... DRICK ÖL OCH SE PÅ FOTBOLL din fick.
GG Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 Hultsfred! IREMATS. DU ska rilll hulstfeered. ses där
Plox Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 Var/när sänds finalen från EPT Deauville? Hittar ingen info, borde väl vara eurosport som sänder?
iremmats Postad 8 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2006 Sista delen av Deauville sänds 17 juni om jag inte minns helt fel.
Satorin Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 Svenskveckan i troppan ar inte forrens 19-25 juli. Du far dra till finalhelgen i bastad och v29 pa gotland forst. Mennar du tennisveckan i Båstad? Där finns mycket tunga pokerfiskar som Ljungberg, Dahlin mm. som brukar spela för stora pengar i egna pokerturneringar
two_aces Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 Är ju inte jättelångt till amsterdam från Dortmund, åk dit och rök en feting. Eller så åker ni till Frankfurt am Main och spana in bankkvarteren. För övrigt håller jag på "Se sundbyberg och sedan dö".
APC Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 Vad finns det för kul att göra ute i Europa 11-17 juni? Nån som kan tipsa om nåt... jag är rätt kass på att planera Kan kan gå på Red Hot Chili Peppers konsert! Dom lirar både den 11e och 12e juni i dortmund! Mvh/ Bullen Förutom att de suger live så är det en jättebra idé.
jaroiten Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 Kan ni bli mer pokerrelaterade i ert normala språkbruk? Kan tänka mig er på matchen: -"Ljungberg grindar fint på midlimit idag, då och då skottar han lite highstakes stejkad av Henke också." -"Ja, men Zlatan är på tilt, och domaren är värsta maniacen." -"Domaren? Linjedomaren är för fan värsta LAGtarden...hur kan han hitta synen där?" -"Ja, vad skall Henke ha liksom?" Normal fotbollsfan: "Vad fan pratar de om? Är de höga?" ROFL!
Myssion Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 Finalbordet repriseras på Stars nu. EDIT: Med öppna kort.
chrille87 Postad 8 Juni , 2006 Rapport Postad 8 Juni , 2006 Finalbordet repriseras på Stars nu. EDIT: Med öppna kort. hur hittar man det?
Recommended Posts