iremmats Postad 29 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 Vad blev nettoturneringsresultatet för igår mats? 5k typ... Uppe på +51k för januari igen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 Japp det är +EV. Nix Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Patfor Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 Kan du inte lägga up åtminstonde en sån där hand som du dum-spelar med 5,7 och inte drar ut, snälla en hand bara så att man kan få tro att det finns lite rättvisa i världen LMAO! Mats har inte råkat ut för detta ngn gång, född med klonkingskillz fattar du väl! /Patfor Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 Japp det är +EV. Tack, då vet jag! Nix Joho är det visst det, Mats sa precis att det var det ju! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 netgears edit: linksys Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
all_ur_horses Postad 29 Januari , 2007 Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 LMAO! Mats har inte råkat ut för detta ngn gång, född med klonkingskillz fattar du väl! /Patfor det roliga är att det verkligen är sant Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 29 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 PokerStars Game #8181716712: Tournament #41629324, $100+$9 Hold'em No Limit - Level III (25/50) - 2007/01/29 - 14:33:16 (ET) Table '41629324 2' 9-max Seat #1 is the button Seat 1: bigegypt (5447 in chips) Seat 2: quzzo (3480 in chips) Seat 3: 102dre (1180 in chips) is sitting out Seat 4: riddlebox3 (2965 in chips) Seat 5: brett h (2850 in chips) Seat 6: kroevel (5770 in chips) Seat 7: aikiman (1285 in chips) Seat 8: lauraj (4140 in chips) Seat 9: dominospizza (1178 in chips) quzzo: posts small blind 25 102dre: posts big blind 50 *** HOLE CARDS *** Dealt to quzzo [3c 5d] riddlebox3: folds brett h: folds kroevel: folds aikiman: folds lauraj: folds dominospizza: folds bigegypt: folds quzzo: folds 102dre collected 50 from pot 102dre: doesn't show hand quzzo said, "lol" *** SUMMARY *** Total pot 50 | Rake 0 Seat 1: bigegypt (button) folded before Flop (didn't bet) Seat 2: quzzo (small blind) folded before Flop Seat 3: 102dre (big blind) collected (50) Seat 4: riddlebox3 folded before Flop (didn't bet) Seat 5: brett h folded before Flop (didn't bet) Seat 6: kroevel folded before Flop (didn't bet) Seat 7: aikiman folded before Flop (didn't bet) Seat 8: lauraj folded before Flop (didn't bet) Seat 9: dominospizza folded before Flop (didn't bet) Multitabla e minus ev. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 29 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2007 5.5k upp idag. Bisarra swings som vanligt. Ligger 56k upp nu i Januari. 60k vore inte fel. Fixar nog det imorgon. Ska till Sthlm då med för att intervjuas. Jobba roliga frågor...! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 30 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Mats says: alltså Mats says: det sitter regulars på betfair som limpar först in Mats says: vad är det för människor? Jonas - Vegas says: vet inte Jonas - Vegas says: de mår säkert dåligt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Jimmy säger: Tja, vare skoj igår? Lennart Lisa Lagerhusa ~"från första gången älskling du vet det" O_o~ säger: lol Lennart Lisa Lagerhusa ~"från första gången älskling du vet det" O_o~ säger: va tror du Johnny säger: lol Lennart Lisa Lagerhusa ~"från första gången älskling du vet det" O_o~ säger: satt fan och spela 7timmar på klubben. all fisk var jättefull Johnny säger: lol Jimmy säger: hehehehehehehe Johnny säger: floppa fyrtal LOL Lennart Lisa Lagerhusa ~"från första gången älskling du vet det" O_o~ säger: jag såg nån fjant ställa med fyrtal på floppen idag. jag svär. Jimmy säger: heheheheheheehhe Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jesper_6 Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 1/28/2007 10:47:28 PM Calle Ryo kvalar in i 600$ buy in-turnering, åker ut på KK mot Q8 - preflopp. gut!(H) 1/28/2007 10:49:00 PM Ryo Calle skojar du?? 1/28/2007 10:49:03 PM Ryo Calle For helvete 1/28/2007 10:50:31 PM Calle Ryo han synade med 40% pott odds med Q8..träffar en jävla stege, jävla gris 1/28/2007 10:51:28 PM Calle Ryo hoppas det går bättre för dig, hörs senare Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 30 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Spelat 10/20 HU ett par timmar... man blir fan beroende... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 30 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Måste bara dra nötsynen från igår. 10/20 typ 4 handat. Jag sitter med 2k och en duktig fransman med 10k. Slår upp med KQd på knappen till 80. Fi slår om till 260. Syn. Flop QT4 med två spader. Han bettar ut. Syn. Turn Ts. Han checkar. NU ska jag vara trixig och bettar 500 bara. Han steker lite och synar sen. River 6s. Tilt. Han ställer efter att ha stekt 5 sekunder. Instasyn såklart. Han visar AKo utan spader. Superreaden. Ja, jag tiltar ibland. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpeedBooster Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Måste bara dra nötsynen från igår. 10/20 typ 4 handat. Jag sitter med 2k och en duktig fransman med 10k. Slår upp med KQd på knappen till 80. Fi slår om till 260. Syn. Flop QT4 med två spader. Han bettar ut. Syn. Turn Ts. Han checkar. NU ska jag vara trixig och bettar 500 bara. Han steker lite och synar sen. River 6s. Tilt. Han ställer efter att ha stekt 5 sekunder. Instasyn såklart. Han visar AKo utan spader. Superreaden. Ja, jag tiltar ibland. hehe en riktig bluffsyn Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allt Postad 30 Januari , 2007 Rapport Share Postad 30 Januari , 2007 Intervjun avklarad nu. Blev inte så jättemycket av frågorna härifrån. Vill ni ha svar på något så posta gärna dessa frågor igen i dagbokstråden. Tycker du det är kul att grinda cashgames? Eller gör du det mest för pengarna? Vad har utvecklat ditt spel mest? Läsa böcker? Läsa/Diskutera på PF? Spela mycket och analysera/låta andra analysera ditt spel? Kommer du nu, som färdigutbildad, att söka jobb? Eller leva på pokern så länge det går bra? Måste finnas nån fråga angående studier. 1. Vilket snittpoäng gick du ur gymnasiet med? 2. Vilken utbildning läste du på Chalmers? 3. Ska du läsa vidare med nån mer utbildning i framtiden? , Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 1 Februari , 2007 Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 jag har en fråga..inte nödvändigtvis enbart till dig personligen utan till alla de som spelar mycket..heltid..säg ca 50k händer i månaden det handlar om motivation..vad är det som driver dig?..pengar ja självklart..men du är ju egentligen inte av något direkt "behov" av pengar..iallafall inte de summor du drar in och dragit in.. för mig personligen är pengarna inte alltid tillräckligt som dragningskraft för att motivera en grind..speciellt inte när man månaden innan haft en väldigt väldigt bra månad.. liknande din du nyss haft hur hantar du det då?.. kan du sätta dig och starta storgrinden igen..den 1:e februari..personligen har jag försökt men har svårt att motivera mig..spelar sämre slaskar mer..ja sitter mer eller mindre som en zoombi och bryr sig inte även fast summorna där på borden skulle få vem som helst (icke pokerspelare) att ramla av stolen.. man känner sig likgiltig och inser att det ända man kan göra är att stänga ner ja det var väl ingen specifik fråga..men har du tid o ork får du/ni gärna säga nått om detta Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 1 Februari , 2007 Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 jag har en fråga..inte nödvändigtvis enbart till dig personligen utan till alla de som spelar mycket..heltid..säg ca 50k händer i månaden det handlar om motivation..vad är det som driver dig?..pengar ja självklart..men du är ju egentligen inte av något direkt "behov" av pengar..iallafall inte de summor du drar in och dragit in.. för mig personligen är pengarna inte alltid tillräckligt som dragningskraft för att motivera en grind..speciellt inte när man månaden innan haft en väldigt väldigt bra månad.. liknande din du nyss haft hur hantar du det då?.. kan du sätta dig och starta storgrinden igen..den 1:e februari..personligen har jag försökt men har svårt att motivera mig..spelar sämre slaskar mer..ja sitter mer eller mindre som en zoombi och bryr sig inte även fast summorna där på borden skulle få vem som helst (icke pokerspelare) att ramla av stolen.. man känner sig likgiltig och inser att det ända man kan göra är att stänga ner ja det var väl ingen specifik fråga..men har du tid o ork får du/ni gärna säga nått om detta pengar är väl alltid pengar, oavsett vilken månad det är Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
katten99 Postad 1 Februari , 2007 Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 5k typ... Uppe på +51k för januari igen. Dollar eller kronor? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxwell Postad 1 Februari , 2007 Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 Dollar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
katten99 Postad 1 Februari , 2007 Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 Tack! Antog att det var dollar men ville vara säker. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kometen Postad 2 Februari , 2007 Rapport Share Postad 2 Februari , 2007 Tack! Antog att det var dollar men ville vara säker. Skriver en uppsats? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 2 Februari , 2007 Rapport Share Postad 2 Februari , 2007 pengar är väl alltid pengar, oavsett vilken månad det är ..personligen räcker det inte alltid för att motivera mig..jag är nog för lite av en robbot för att klara det Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 2 Februari , 2007 Rapport Share Postad 2 Februari , 2007 hemdhes, känner igen mig i din situation och det jag gör i sådana lägen är att ta ett break några dagar.. Se till att få tillbaks suget. Kanske plocka ut lite extra.. Något som får dig fokuserad igen. Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Patfor Postad 3 Februari , 2007 Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 ..personligen räcker det inte alltid för att motivera mig..jag är nog för lite av en robbot för att klara det När man drar in 400 000 kronor skattefritt per månad så är motivationen lätt: Januari: Audi A6 2.7T Quattro Februari + Mars: Ferrari 355 April: swimmingpool + stort växthus Maj: lyxresort med familjen 2 veckor på ngn tropisk ö Juni: uberonödig teknik till hemmet juli+aug: lowgrind med mkt sol o bad hösten: börja grinda ihop till ett hus i Kroatien Oj, snittar jag 75 kr per dag på SS! Drömma får man ju..... /Patfor Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 3 Februari , 2007 Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 När man drar in 400 000 kronor skattefritt per månad så är motivationen lätt: Januari: Audi A6 2.7T Quattro Februari + Mars: Ferrari 355 April: swimmingpool + stort växthus Maj: lyxresort med familjen 2 veckor på ngn tropisk ö Juni: uberonödig teknik till hemmet juli+aug: lowgrind med mkt sol o bad hösten: börja grinda ihop till ett hus i Kroatien Oj, snittar jag 75 kr per dag på SS! Drömma får man ju..... /Patfor hehe mm..tyvärr är inte pokerlivet sådär glamouröst..innan du kan börja unna dig allt det där behöver man ju 10 mille som backup för att kunna leva för..(på räntan alltså) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts