cOP Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 9550 i pausen...kanske grejar bubblan iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eddie88 Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 6400... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Chippo nu i pausen med 21k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Satan i gatan var och pissa, springer tebax och ser att jag har KK på hand och det är 3 sec kvar, fummlar givetvis och hinner inte Vad sägs om en sån här också: " Internet Urinal Shopping, gaming, chat rooms, cyber-dating - the internet is such an addictive and time-consuming force, who's got time to go? With the Internet Urinal, you'll never have to leave your computer again. Imagine the freedom - destroy your opponents on network Quake without taking a break; drink as many cans of Jolt as you want and still be able to make that last important trade before the market closes. Each urinal is made with hard plastic and comes with a handy female adapter. Holds 32 oz. of liquid (same as a Big Gulp!). Internet Urinal item 10727 2 for $4.95 was $5.95 ea. " Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Chipleader nu på 19700, haft hyfsade löv om man säger så va heter du? sitter bredvid dig tror jag...kuuuuul Ja det gör du.. fan triss mot kåk där Borde kanske inte bettat ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Skcikade in en beställning direkt! 2 stycken, blir ju en del öl ibland och då fyller man lätt en sån på 1-2h Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Daniel C Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 jag också är kvar.. typ 10k.. hoppas på några $ iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tubbs0r Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 nice och från Norrköping också, dubbelt fint Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
engenic Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Nån som vet om markerset eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rai Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 ngn som vet när markerna från förra 50kn kommer hem till en? läste nånstans om ngn som kanske fått dem redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berzerker Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Vad går snacket om markerset ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 I denna förre freerollen fick de 500 bästa ett pokerset från PP. Vet ej dock om det gäller denna turnering. Helt otrligt vilka koprt jag får. K2, Q7, bara rags..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lolle Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Sulan79 om du är här så har jag något att säga till dig, JAG HATAR DIG DIN TOMTE! FLYT HAR DU! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Sulan79 om du är här så har jag något att säga till dig, JAG HATAR DIG DIN TOMTE! FLYT HAR DU! Flyt borde fan förbjudas i poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Chipleader nu på 19700, haft hyfsade löv om man säger så va heter du? sitter bredvid dig tror jag...kuuuuul Ja det gör du.. fan triss mot kåk där Borde kanske inte bettat ut.. fan du hade trissen asså...skulle höjt mer då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toyzar Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 FAn börjar bli shortstacked.. så jäkla tråkigt 325 spelare kvar nu .. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Samma här, måste hitta en hand och dubbla upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Daniel C Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 samma här, suger indeed Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eddie88 Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 300 pers kvar o jag har 5400... kommer åka innan pengarna...f.a.n Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skuggan Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 jag antar att du syftar på handen där du ställde mig all in med två par och jag satte trissen på rivern? jag vet det var otroligt tomtigt spelat... /sulan79 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toyzar Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 AH NEJ D E INTE SANT flop 10 Q A han sitter med JK o checkar o jag går in med AK ... så jäääävla tråkigt detta.. no money Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toyzar Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Fan d va ju så lätt turnering hur kan jag misslyckas.. jag kommer sörja i 14 dagar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Fan! dubblade upp till ca 10.500, handen efter får jag AA och synar en all in på 2000 lök. Han har JT och träffar trissen på rivern 9000 just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrBubbs Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 hankar mig fram på 18k, hoppas upprepa 24e platsen från förra tournan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Majk: Det är då du skall tänka att du just dubblade upp till 9000 istället och ignorera badbeaten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts