Gå till innehåll

Kundvård = Heypoker


ladatarzan

Recommended Posts

Måste bara säga att jag inte stött på en sida som tar vara på sina kunder som Heypoker.

Jag beställde SS2 från deras shop men ångrade mig och avbeställde den och fick en bekräftelse på att den var avbeställd.

När jag öppnade min inkorg imorse möttes jag av två mejl:

 

"Hej!

 

Din beställning är skickad. Den kommer med posten inom de närmaste dagarna.

 

Med vänliga hälsningar

 

Heyshop"

 

Jaha, typiskt. Mejlar man och frågar får man väll bara ett par välgömda paragrafer kastade i ansiktet från något autoreply mejl.

Men se där hade jag fel, jag hade ju fått två mejl vad stod det då i det andra?

 

"Hi,

 

Bad news and good news: The Super Systems was sent to you today, but on

the other hand you've been waiting so long for it that we won't take any

VIP's for it.

 

Please accept our apologies for the delay and have fun with you free book

 

Best regards,

Hey Shop"

 

Heypoker är inne på helt rätt spår!

(Antar att det inte bara jag som tycker att är "kränkande" att få något jevla autosvar så fort man tar kontakt med en sida)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, det var kundvård som fick mig att börja spela på siten efter att jag hittat Heypoker tråden här på forumet.

 

Och det är kundvård som gjort att jag rekomenderat Heypoker till flera kamrater. Tror att jag fått till åtminståne 6 nya spelare.

 

Så jag vågar påstå att Heypoker gör helt rätt.

 

Nöjda kunder är bästa reklamen, heter det ju.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan bara stämma in i hyllningskören. När jag började lira på Heypoker fick jag filmen Rounders hemskickad. Mycket trevlig överraskning.

 

Riktigt kul att höra att det finns siter som tar väl hand om sina kunder. Förmodligen dags att byta! Själv har jag hyffsat dåliga erfarenheter av de flesta siter. Den bästa site jag själv stött på är Caribbean Sun, de ringer faktisk upp en från USA om man har problem. Men samtidigt tar de ju fruktasvärt mycket rake. Förmodar att man får vad man betalar för? Tar Heypoker också mycket i rake?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan bara stämma in i hyllningskören. När jag började lira på Heypoker fick jag filmen Rounders hemskickad. Mycket trevlig överraskning.

 

Riktigt kul att höra att det finns siter som tar väl hand om sina kunder. Förmodligen dags att byta! Själv har jag hyffsat dåliga erfarenheter av de flesta siter. Den bästa site jag själv stött på är Caribbean Sun, de ringer faktisk upp en från USA om man har problem. Men samtidigt tar de ju fruktasvärt mycket rake. Förmodar att man får vad man betalar för? Tar Heypoker också mycket i rake?

 

 

Jo raken e hög och nätverket laggar från och till. Men om man ändå ska spela B2B, så är heypoker det bästa skinnet med grymm kundvård och högst värde på VIP poängen, tycker jag iaf.

 

 

No Limit, Pot Limit and 1/2 Pot Limit

€ 0.05 per € 1.00 and capped at € 0.75 for 2-3 players, € 2.00 for 4-5 players and € 3,00 for 6-10 players.

 

Fixed Limit and Spread Limit (€0.05/€0.10 to €0.50/€1)

€ 0.05 per € 1.00 and capped at € 0.75 for 2-3 players and € 1.00 for 4-10 players.

 

Fixed Limit and Spread Limit (€1.00/€2.00)

€ 0.25 per € 5.00 and capped at € 0.75 for 2-3 players and € 2.00 for 4-10 players.

 

Fixed Limit and Spread Limit (€2.00/€4.00 and up)

€ 0.50 per € 10.00 and capped at € 0.75 for 2-3 players and € 2.00 for 4-10 players.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Absolut inte.

Båda utskicken har skickats ut med lite hjälp av slumpen.

Dels hade vi inte tillräckligt med Rounders till alla och dels så fixade vi inte att skicka julkort till alla eftersom vi hade gett oss sjutton på att alla skulle vara handskrivna. :)

Men jag ska se till att du garanterat kommer med på nästa utskick :)

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du utveckla det där lite?

Om det är ett signup-erbjudande så har vi via forumet 100%, max €200 som du kan läsa mer om via bannern högst upp på sidan.

 

Mvh Johan

 

var lite menat som skämt eftersom flera hade fått julklappar. så menade vad får jag i signup (typ film) för att ni får ha mig som kund ;). vet villken bonus som gäller. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...