Scaniac Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Tja , igår lirade jag 1 50 runda och en 100 runda och avslutade med Cashgame , jag tänkte snacka om Cash Game . Jag köpte in mej för 200kr , och vann upp lite , satt sedan med ca 300kr Jag har 6 2 Han betar , jag synar. Flopp: 3 6 9 Bet , jag synar turn: 9 Han betar jag synar typ 50kr river : 9 han betar , jag tänker Han har INTE 9an , i värsta fall får vi splita Jag går all In , han synar och han sitter med 7 - 7 Fy fan det har aldrig svidit så n är jag har spelat .. förlora 300kr på en högre kåk , detta är iallafall det sjukaste jag har varit med om .. Citera
JojjeL Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 lolla mig... All in där var nog det sämsta jag sett, hlet ärligt.. Inte för att vara taskig, men spelar du så illa får du skylla dig själv.. Citera
Djens Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Wow...öhh..grattis till din enorma förlust och väldigt bra spelat, såklart tror man Aldrig att han har en pocket där och väldigt bra syn preflop med 62o! Herregud. Citera
Micke_E Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Wow...öhh..grattis till din enorma förlust Visst, 300kr är inte mycket för dom flesta här men för vissa kan det vara rätt mycket pengar så din kommentar är inte så vettig den heller. Spelet säger jag däremot ingenting om... Citera
Eddie88 Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 "detta är iallafall det sjukaste jag har varit med om" Det var inte ens en bad beat.. Citera
Mikey Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Välkommen till Pokerforum.nu! Det bästa du kan göra är att du köper en god pokerbok och läser runt mycket på forumet så kommer du lära dig en hel del! Sedan så måste du givetvis spela en väldans massa händer och skaffa dig erfarenhet eftersom det är kanonviktigt. Om ett par månader så kommer du förhoppningsvis då kunna kika tillbaka på den här tråden och skratta med de andra Lycka till! Citera
schenker Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Tvivlar på att detta var ett seriöst inlägg... Citera
Jeppan Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Ursäkta men, HAHA vilken jävla tråd. Citera
garden_state Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Tycker det är allt för många som absolut inte tänker sig för när de besvarar en tråd. T.ex gnäll på: " Du förlorade ju inte ens mkt pengar blabla! " Det är ju uppenbart att det är mkt för honom isf. Citera
Bojen Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Det är bara att betala av där.... Citera
Mikey Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Tycker det är allt för många som absolut inte tänker sig för när de besvarar en tråd.T.ex gnäll på: " Du förlorade ju inte ens mkt pengar blabla! " Det är ju uppenbart att det är mkt för honom isf. Å andra sidan så är själva summan 200:- (som han verkade ha förlorat under sessionen) totalt irrelevant i det här sammanhanget. Om du spelar på NL20.000 så ska det inte svida så hårt att förlora $20.000 under en session. Lika lite som det ska vara hela världen att förlora $200 på NL200, $100 på NL100 eller $25 på NL25 som i det här fallet. OPn bör i sådana fall gå ner i nivå och spela långt under NL25! Citera
Myssion Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Spela inte med pengar som det svider att förlora, särskilt inte om man ska lira på det viset. Nu vet jag nada om postaren ifråga, men mitt tips är att kika i spelberoendesektionen lite grann innan (om?) det är dags för att sätta sig ner igen. Citera
granath Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Tills dess att trådskaparen tar och förklarar vad i hans spel som var så bra så tar jag detta som ett dåligt skämt. Forumet innehåller redan för många "skämt" trådar anser jag.. Citera
Xander Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Det är bara att betala av där.... Vadå bara o betala av!? Kasst spelat på alla gator, jag hade inte betalat en krona nån gång. Citera
Larzone Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Det är bara att betala av där.... Vadå bara o betala av!? Kasst spelat på alla gator, jag hade inte betalat en krona nån gång. Ironi ... Citera
Myssion Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Kasst spelat på alla gator, jag hade inte betalat en krona nån gång. Skojar du?? Det är ju som om han sitter i hufvet på Fill Ajvi! Tja, förutom missflyten då... Citera
Bogust Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Spelar man sådär förtjänar man att backa MINST 600... Citera
rilleg Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 vet ni va det sjukaste är... jag var med när det hände.. fast spelade mörkpoker med hans far i andra rummet..... Citera
allt Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Vad snackar ni om? Han hade 62 ffs. Stålet ju. Citera
PinkFloyd Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 vet ni va det sjukaste är... jag var med när det hände.. fast spelade mörkpoker med hans far i andra rummet..... men du är ju duktig? varför spelar ni tillsammans? Citera
Stahl Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Du är ett lysande exempel på den negativa delen av pokerboomen, herr.OP. Citera
Recommended Posts