baller Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Säsong 4: 8an är på bellagio, five diamond classic med doyle, antonius, phil laak, pedersen (dansk), dicken (amerikan) och lie (asiat-amerikanska) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Snackar ni säsong 3 nu? Antog att vi snacka om s4 då denna tråd handlade just om säsong 4. Edit:: Äsch, jag är helt lost nu. Det var inte 8'an från s3 iaf och 8'an från s4 får jag bara till Foxwoods. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Nä säsong 4a, den senaste. foxwoods gick ut som episode 7 belaggio som ep 8. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Nä säsong 4a, den senaste. foxwoods gick ut som episode 7 belaggio som ep 8. Ok, verkar vara lite si och så med nuffrorna på avsnitten där jag letar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Säsong 4: 8an är på bellagio, five diamond classic med doyle, antonius, phil laak, pedersen (dansk), dicken (amerikan) och lie (asiat-amerikanska) dicken (amerikan), mer känd som Gigabet på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vertical Mind Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Jopp; "WPT Season 4 Episode 8 - Bellagio 5 Diamond Poker Classic" Dolly är med, och Unabomber (Laak), kommer o bli intresant o se över en kaffe imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Ekenstar, ja vet men glömde bort det när jag skrev tack för updaten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 Sicken Cry baby Antonius blev när han förlorade monsterpotten mot D.B. Jäkla ollon-struktur de har på blindsen, blir bara en massa all-in mot slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gurkansvenne123 Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 Sicken Cry baby Antonius blev när han förlora monsterpotten mot D.B. Jäkla ollon-struktur de har på blindsen, blir bara en massa all-in mot slutet. Med 2000 000 dollar som första pris hade jag tjurat mer faktiskt. Han borde vunnit, Patrik- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bustard Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 Läxar doyle upp antonius? Är det inte tvärtom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Är det någon som vet vad för svarta grejer de har på borden? Vad är de till för? Är det kameror? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Japp, det är kameror.. borde vara jobbigt för dealern tycker man.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Fula är dem oxå, kamerorna. Speciellt mycket nytta tycker jag inte de gör heller. Det jag gillar skarpt med Doyle är att han alltid ler, vad som än händer. Jobbar på det där själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 Rekommenderar verkligen Episod 8. Mycket bra avsnitt med Antonius, Laak och Brunson. Spoiler nedan i vitt: Vilket flyt Antonius hade med korten i början. Hur många pocketpar fick han egentligen och två raketer! Skoj att en nybörjare som Pedhersen gick hela vägen. Han var ju helt inaktiv i början men klonkade rejält sen, såg nästan ut som han skulle svimma halva tiden. Den asiatiska damen var också rätt lurig och kan nog figurera i fler finalbord. Hon hade ju också vissa fördelar... Att Laak åkte ut var trist. Han är en liten favorit hos mig men jag tycker ändå att det här var ett av de bästa avsnitten jag sett. Skulle vara kul att se en nordiskt finalbord med Antonius, Lodden, Sagström, Gus Hansen, De Knijjf och Leenard ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 19 Maj , 2006 Rapport Share Postad 19 Maj , 2006 Allvarligt....hur trött är man på Vince Van Pattens: "He´s digging a hole, putting the twigs and branches over it and waiting for the sucker to fall in." Sen är det ju typ 10 uttryck som Sexton kör konstant hela tiden. Jag har en teori... Mike Sexton och Vince Van Patten finns inte i verkligheten utan är bara 2 motoriserade vaxdockor med var sitt röstchips. Kolla in Sextons hand rörelser i inledningen av varje program...klart robot-aktiga. Jag tror jag är något stort på spåren... Detta inlägg kommer att förstöra sig själv inom 5 sek..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oskarsson Postad 3 Juni , 2006 Rapport Share Postad 3 Juni , 2006 Lite varning för er som inte sett det # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # Men sällan har vi sett en spelare vara så jävla överlägsen som i avsnitt 14? Barry Greenstein verkligen krossade allt i WPT Invitational. I övriogt rikitgt råkigt final som ingick i LA Poker Classic om jag inte minns fel. Själva main evente var WPT s04e13. Mike Sexon och Vince Patten var med och spelade. Mike blev utslagen av Jason "George Costanza" ALexander och Vince av Ricky Lake, det säger ju en hel del . Dock var det ju en sk freeroll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superlirarn Postad 19 Juni , 2006 Rapport Share Postad 19 Juni , 2006 Kul avsnitt ,five diamond, med laak,brunson och antonius. Märks att doyle har vart me förr me tanke på hur han läxa upp antonius. Patrick e dock en bra spelare.(visade det på bahamas där han bl.a slog ut sköningen ?? mike matuzow, som har kritiserat patrick på the cirkut)Skulle viljat se Laak och dicken headsup. Synd att torrbollen pedersen vann. När kommer säsong 4 till Sverige? (vill spela in nåra avsnitt) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oskarsson Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Tänkte strax kika på 0418 Hyffsad uppställning: ony G, Mike Matusow, Phil Hellmuth, Men Nguyen, Bobby Bellande and Gus Hansen. WPT Bad Boys of Poker II Är väl iof inviational eller? Hade gärna sett Shahrem Sheikram där istället för The Master... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zasabi Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Tänkte strax kika på 0418 Hyffsad uppställning: ony G, Mike Matusow, Phil Hellmuth, Men Nguyen, Bobby Bellande and Gus Hansen. WPT Bad Boys of Poker II Är väl iof inviational eller? Hade gärna sett Shahrem Sheikram där istället för The Master... Ok avsnitt tycker jag.. blir som så ofta i wpt väldigt mycket all-in (är djupa stackar ointressant tv?) men det hela vägs upp av 6 mycket bra spelare! Sen håller jag med att det hade varit mer intressant med Sean Sheikan (det är väll han du stavar fel till? eller är det någon annan?), men hade gärna bytt bort Gus i så fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oskarsson Postad 4 Juli , 2006 Rapport Share Postad 4 Juli , 2006 Såg precis avsnitt 19, finalen s4. När dansken åkte ut där. Kan det varit så att han inte läste av bordet riktigt, när den andre gick all in med flush. Verkade precis som han blev förvånad och kollade till på bordet när den andre visade flush Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts