grebgokz Postad 23 November , 2006 Rapport Postad 23 November , 2006 OK jag använder F-Secure och har sökt igenom Pokeroffice mappen utan att hitta några virus. Detta betyder ju inte att era filer inte kan vara smittade. Prova att 1: ta backupp på er databas. 2: avinstallera PO 3: Rensa systemet från virus. 4: installera om PO 5: kolla om era virus program fortfarande hittar virus. Eller så ställer ni frågan först på http://www.pokq.com/forum/ Citera
JENZOER Postad 23 November , 2006 Rapport Postad 23 November , 2006 OK jag använder F-Secure och har sökt igenom Pokeroffice mappen utan att hitta några virus. Detta betyder ju inte att era filer inte kan vara smittade. Prova att 1: ta backupp på er databas. 2: avinstallera PO 3: Rensa systemet från virus. 4: installera om PO 5: kolla om era virus program fortfarande hittar virus. Eller så ställer ni frågan först på http://www.pokq.com/forum/ Har läst på POs forum att många andra har samma problem och det ska tydligen bero på det nya windwos updaten. I tråden där säger de att man ska instalera om nya patchen men det fungerar iaf inte. Jag har funderat på att göra en backup till databasen, hur gör jag det när jag inte kan starta PO? Citera
nauska Postad 23 November , 2006 Rapport Postad 23 November , 2006 Jag har funderat på att göra en backup till databasen, hur gör jag det när jag inte kan starta PO? Du kan tillfälligt stänga av antivirusprogrammet och starta PO. Det fungerar för mig. Gör det dock på egen risk. Borde dock inte vara något problem. Citera
JENZOER Postad 23 November , 2006 Rapport Postad 23 November , 2006 Jag har funderat på att göra en backup till databasen, hur gör jag det när jag inte kan starta PO? Du kan tillfälligt stänga av antivirusprogrammet och starta PO. Det fungerar för mig. Gör det dock på egen risk. Borde dock inte vara något problem. Testade först att bara stänga av avast och starta, fungerade inte. Instalerade sedan om patchen med antivirusprogamet avstängt. Sedan startade jag av datorn och stängde av avast igen och då fungerade det att starta PO. Men det kan väl knappast vara så att jag måste välja mellan PO och Avast?! Citera
Kenan83 Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 Tja! Funkar PO med Full Tilt nu? Hag får med mitt CG resultat men inte mina sng. Den får med allt förrutom resultatet Nån som vet vad jag gör för fel? Och nej, jag tänkte inte lägga till det manuellt, har runt 200 sng i mitt databas. Citera
ZizziRoger Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Hej! Vill fråga en lite annorlunda fråga här och se om någon kunnig snubblar över den! Hur fungerar livetrackern i PO? Altså, hur har dom programerat för att den ska kunna hämta den info den vill ha i realtid? Går den in i någon fil som ligger i clienten och hämtar data på vilka kort som ligger osv. eller? Skulle vilja veta vad det är för fil och lite annat om detta. Citera
Kenan83 Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Hej! Vill fråga en lite annorlunda fråga här och se om någon kunnig snubblar över den! Hur fungerar livetrackern i PO? Altså, hur har dom programerat för att den ska kunna hämta den info den vill ha i realtid? Går den in i någon fil som ligger i clienten och hämtar data på vilka kort som ligger osv. eller? Skulle vilja veta vad det är för fil och lite annat om detta. Tror att den hämtar all info från chatten. Citera
ZizziRoger Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Ja just de! de gör den ju Hmm, en annan tanke då i samma region. När man spelar roulette på i flash, finns de någon chans att hämta statistik därifrån? Skulle va kul att se om 1an verkligen kommer 1/38 under längre tid... En sorts säkerhetskoll innan man börjar spela på en sida liksom Citera
Cyntax Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Tja! Funkar PO med Full Tilt nu? Hag får med mitt CG resultat men inte mina sng. Den får med allt förrutom resultatet Nån som vet vad jag gör för fel? Och nej, jag tänkte inte lägga till det manuellt, har runt 200 sng i mitt databas. Samma. Det fungerade i början, men nu fungerar inte livetrackerna på FullTilt. Citera
ebisumaru Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 PO har slutat funka med Ongame igen efter att ha funkat fint ett bra tag. Slutade funka på crypto också men går på stars. Har provat att installera om men det blir samma sak. Hjälp? Citera
istinkface Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Livetrackern funkar inte för mig på Party, och när jag ska starta den manuellt så står det "No new poker client window found, Please opne your poker client software and join a table first. Then restart the Poker Office Live Tracker. Also make sure you slect the correct site from the poker site list. Har gjort det men inget händer. Citera
Olyckan_77 Postad 29 November , 2006 Rapport Postad 29 November , 2006 PO har slutat funka med Ongame igen efter att ha funkat fint ett bra tag. Citera
Bluffaren Postad 30 November , 2006 Rapport Postad 30 November , 2006 Jag har uppgraderat till version 2och jag är väldigt nöjd Massor med funktioner som man har saknat tidigare finns med i den här versionen. Nu lämnar jag PokerTracker Tack PokerOffice teamet Vilka funktioner syftar du på? Citera
Snaso Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 Pokertrackern fungerar inte på ongame, den registrerar ingenting Citera
Kenan83 Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 Tja! Funkar PO med Full Tilt nu? Hag får med mitt CG resultat men inte mina sng. Den får med allt förrutom resultatet Nån som vet vad jag gör för fel? Och nej, jag tänkte inte lägga till det manuellt, har runt 200 sng i mitt databas. Samma. Det fungerade i början, men nu fungerar inte livetrackerna på FullTilt. Är det bara jag och Cyntax som har detta problem eller? Citera
MarcusK Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 PO fungerar ungefär på ipoker och inte alls på krypto och ongame. Finns det nånstans det fungerar som det ska? Citera
Playandpray Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Är jag ensam om att RoyalVegas chrashar när jag startar Livetrackern. Problemet uppstod efter senaste uppdateringen. Inga problem på Party. Någon kanske har tagit upp detta och någon kanske har svarat men jag "ids inte" kolla alla inlägg. Citera
Barbalander Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 PO2 trackar inte när jag kör på empire poker längre.. varför? Den känner av att borden är uppe men inget tableoverlay och händer trackas Citera
moffeS Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Någon annan än jag som har problem med PO2 på stars? Den registrerar inte vinstsummorna i sngs sen ibland inte heller possitioner Citera
Matte_Maiden Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Är det någon som får det att fungera propert med Party? Någon som vet vad alla problem för tillfället kommer från? Citera
Jensation Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Är det någon som får det att fungera propert med Party? Någon som vet vad alla problem för tillfället kommer från? Po funkar itne på Pp för tillfället för mig heller. Ingen aning om varför det inte fungerar på PP, men det har varit mycket nya uppdateringar av PP nätverket, förmodligen det som spökar. Citera
Kidder Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 Är det någon som får det att fungera propert med Party? Någon som vet vad alla problem för tillfället kommer från? Po funkar itne på Pp för tillfället för mig heller. Ingen aning om varför det inte fungerar på PP, men det har varit mycket nya uppdateringar av PP nätverket, förmodligen det som spökar. Jag får varken till det på Stars eller Party, vad händer? Citera
tobbelobbe Postad 4 December , 2006 Rapport Postad 4 December , 2006 PO läser inte mina hålkort på prima längre... fan här kommer man tebax från semestern å så ska man behöva räkna outs själv, jobbit Men primaklienten startar utan å krasha nu iaf Går det att installera den gamla updateringen på nåt smidigt sätt? EDIT: nvm en ominstallation fixa biffen Citera
Snaso Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Mitt PO registrerar bara inköp vid turneringar, den registrerar inte t.ex. vunna $, ROI eller ITM% osv Är väldigt böjd med PO annars, ni är värda en applåd! Citera
Recommended Posts