Bossebo Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 Spelar på betsson (ongame)... har precis köpt PO och kört ca 700 händer... helt plötsligt slutar den plocka in händer i programet (märkte jag efteråt) Varför? Jag öppnade ett 5:e bord, kan det ha något med det o göra? Man vill ju gärna ha komplett info, men nu saknas ju redan info, redan efter andra dagen man använder PO. ???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkgbg Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 Har du lagt in registreringskoden i programmet? Annars slutar det på precis det sätt du beskriver efter några hundra händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
moffeS Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 Spelar på betsson (ongame)... har precis köpt PO och kört ca 700 händer... helt plötsligt slutar den plocka in händer i programet (märkte jag efteråt) Varför? Jag öppnade ett 5:e bord, kan det ha något med det o göra? Man vill ju gärna ha komplett info, men nu saknas ju redan info, redan efter andra dagen man använder PO. ???? Jag får inte äns min version att funka på betsson Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bossebo Postad 13 Januari , 2007 Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 Ja, jag har skrivit in koden, och sen står det att jag skall starta om programet.. men när jag sen kommer in på sidan så står det fortfarande att det är en trial version och jag kan bara spela 300 händer.... men nu funkar det igen och jag får in händerna när jag spelar... Ni som har ett fullt fungerande PO, när ni går in på help menyn och väljer att registrera, är koderna ifyllda redan eller går det fylla i igen? För när jag väl fyllt i står det att det lyckades, men det går att fylla i koden många gånger ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 13 Januari , 2007 Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 Vad betyder (PF) i Aggr. Factor Total(PF) -Är det postflop? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 14 Januari , 2007 Rapport Share Postad 14 Januari , 2007 När/om kommer det fixas så man slipper editera plats respektive vinstsumma på SnGs på FTP? Blev rätt trött efter att ha editerat 60 stycken idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uppner Postad 14 Januari , 2007 Rapport Share Postad 14 Januari , 2007 Jag spelade sex SnGs utan att ha PokerOffice igång, men jag kommer ihåg inköpet och placeringarna. Kan jag på något sätt föra in dem efteråt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gunnfjaun Postad 14 Januari , 2007 Rapport Share Postad 14 Januari , 2007 Mitt PO2 sparar inte information. Om jag sitter på ett bord där jag spelat mot någon tidigare kommer den ihåg hans stats. Men när jag lämnar bordet sparas inte mina stats. Jag kan alltså tex inte se hur mkt jag vunnit/förlorat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
O Postad 15 Januari , 2007 Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 Ok, så här är läget. Jag har haft ett uppehåll från pokern i princip 7-8 månader. När jag sedan igår skulle dra igång och lira lite på partypoker så fungerade inte PO som det skulle. Tableoverlay funkade inte, den sparade inte några stats etc. Jag har kikat lite i denna tråd för att hitta svaren men det har inte varit så lätt. Är det allmänt sett en massa knas med PO på party(och andra sidor) nuförtiden eller är det helt enkelt bara så att min nya dator sabbar PO?(har ingen brandvägg igång så det borde inte vara någon konflikt med datorn). Vore tacksam om någon kunde ge en liten sammanfattning om det är så att det är mycket strul med PO nuförtiden. Med vänlig hälsning / O Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ZILLOW Postad 16 Januari , 2007 Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 Någon som får PO att funka på B2B nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 funkar inte PO2 till tribeca? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ZILLOW Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 har fredrik slutat skriva här? =) undrar med varför man inte kan se muckedcard i table overlayen på b2b? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JENZOER Postad 18 Januari , 2007 Rapport Share Postad 18 Januari , 2007 till alla som spelar på b2b så har det kommit en ny fix nu till nya uppdateringen av b2b klieten: http://www.pokq.com/forum/viewtopic.php?t=6083 Sen kan man inte se mucked cards eftersom de inte sparas i handhistoryn som det gör på andra klienter (tror jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zporty Postad 19 Januari , 2007 Rapport Share Postad 19 Januari , 2007 till alla som spelar på b2b så har det kommit en ny fix nu till nya uppdateringen av b2b klieten: http://www.pokq.com/forum/viewtopic.php?t=6083 Sen kan man inte se mucked cards eftersom de inte sparas i handhistoryn som det gör på andra klienter (tror jag). Tog hem och installerade nya fixen men den fungerar bara på ett bord åt gången. Vad är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roberteriksson Postad 19 Januari , 2007 Rapport Share Postad 19 Januari , 2007 Ok är lite lat nu men har försökt söka igenom forumet efter info men inte hittat nåt. Stämmer det att pokeroffice inte fungerar tillsammans med Ultimate Bet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 20 Januari , 2007 Rapport Share Postad 20 Januari , 2007 Hmmm...eftersom jag inte hittar/fattar hur man gör så frågar jag här. Hur gör man/går det att ställa in så att PO automatiskt hämtar HH's varje gång programmet startas? Spelar på PokerStars ifall det krävs nån form av inställning för detta även där. Oerhört tacksam för hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kronvall Postad 20 Januari , 2007 Rapport Share Postad 20 Januari , 2007 jahapp, då hände det. Datorn havererade och allt vad statistik och licensnycklar försvann. Självklart hade man varit smart och sparat nyckeln på den andra disken men inte heller den överlevde. Så finns det ett sätt att återfå licensnyckeln, som man kan få sitt lösen återmailat till forumet tex? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 21 Januari , 2007 Rapport Share Postad 21 Januari , 2007 Tror att det bara är att maila till supporten så skickar dom regkey på nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
413x4nd3r Postad 21 Januari , 2007 Rapport Share Postad 21 Januari , 2007 hej! Jag spelar tre bord åt gången, när PO räknar ut "$Won/Hour" eller "Hours" lägger den då ihop så att mitt en-timmars spelande på tre bord blir tilll tre timmar, eller förstår den att det spelas under samma tid..? Hoppas jag gjort mig förstådd.. : ) mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_slipknot1_ Postad 23 Januari , 2007 Rapport Share Postad 23 Januari , 2007 Hej har precis fixat PokerOffice och har några frågor...vet att de troligen redan ställts men orkar inte läsa igenom över 90 sidor...antingen svara eller säg vilken sida de besvarats på! Funkar det till Ultimatebet, inte viktigt med livetracker men att importera hand history ska man använda HH coverter 1.3? hur importerar man hand history från Ultimatebet om det ens går? om inte hur gör man det från boss nätverket tänker då på sportingbet främst..tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Codemaker Postad 23 Januari , 2007 Rapport Share Postad 23 Januari , 2007 Hej har precis fixat PokerOffice och har några frågor...vet att de troligen redan ställts men orkar inte läsa igenom över 90 sidor...antingen svara eller säg vilken sida de besvarats på! Funkar det till Ultimatebet, inte viktigt med livetracker men att importera hand history ska man använda HH coverter 1.3? hur importerar man hand history från Ultimatebet om det ens går? om inte hur gör man det från boss nätverket tänker då på sportingbet främst..tack på förhand! Inget stöd för UB eller Boss. http://www.pokeroffice.com/pokersites.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_slipknot1_ Postad 23 Januari , 2007 Rapport Share Postad 23 Januari , 2007 Inget stöd för UB eller Boss. http://www.pokeroffice.com/pokersites.html ne men det skulle gå att konvertera hand history med HH converter? undrar om det går med UB också? men är väl mindre troligt då UB är ett fristånde nätvärk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kisscool Postad 26 Januari , 2007 Rapport Share Postad 26 Januari , 2007 vilken statistik över motståndarna rekommenderar ni att ha på bordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Constantinos Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Finns det möjlighet att importera händer från Prima? Isåfall hur och fungerar det för SnG's ? Förmodligen har redan denna fråga besvarats tidigare, men känns rätt svårt att hitta Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
awa81 Postad 3 Februari , 2007 Rapport Share Postad 3 Februari , 2007 Har Pokeroffice supporten tagit semester? Har mailat support men inte fått svar så kanske någon här vet. Fungerar PokerOffice med Windows Vista? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts