Matteprof Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Måste passa på att tacka för det trevliga julbordet och arrangemanget. Att man sen klonkade hem en tredjeplats i turneringen var bara bonus. Det viktigaste var att vi hade skoj. Bra jobbat Heypoker. /En nöjd Matteprof som from nu ska börja lira på Heypoker när han lirar poker på nätet Citera
che1977 Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Trevlig tillställning. Bra rigg också. Ska faktiskt köra HELA min handhistorik från kvällens sjukt riggade turnering: Hand 1: Plockar 6d5d7c. Många limpers. Jag limpar också. QoS är på BB eller på SB. Kommer inte ihåg. Flop J74 all i ruter. QoS betar ut tror jag. Jag slår om pott. Alla andra foldar. QoS säger "hoppas ingen har färgen för då e jag rökt". Jag slänger min klöversjua såklart. Turn 4h. QoS checkar jag betar pott (har nu nästan 2/3 av min stack i potten), QoS synar. River Jh. Kul... QoS betar 1/3 pott. Jag foldar rakt ut såklart. Han garvar och visar J7. Hand 2: Hittar AKx. UTG betar 4 bb. QoS synar. Jag synar. Innan flop säger UTG "Jag betar femhundra mörkt". Flop KJ7 tror jag. QoS blixtsynar femhunkan. Jag säger "hmm.. då har du ju AA eftersom du betar mörkt. Jag ställer in." UTG tänker ett tag och foldar (han visade sina AA sen). QoS blixtsynar med en dubbel hålpipa. Damen kom redan på turn. Klockan stod på typ 4:52 in i första perioden när jag gick. QoS kunde inte sluta garva. Vad ska man egentligen käka för att få feta klonkskills?? Bra event även om jag inte fick va med så länge! nesto Citera
LiLLEN Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Mycket trevlig kväll God mat och trevligt sällskap + lite poker och så förståss HeyLillen t-shirten. Men det roligaste var nog att man fick se ansiktena bakom några av nicken på forumet. Tack tack. Citera
freeman Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Mycket trevlig kväll God mat och trevligt sällskap + lite poker och så förståss HeyLillen t-shirten. Men det roligaste var nog att man fick se ansiktena bakom några av nicken på forumet. Tack tack. trodde inte dom skulle ha borden så lågt så man kunde see QoS ansikte Citera
ziddax Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 stor eloge till heypoker och alla andra inblandade för en finfin kväll. Riktigt skön stämning och roligt spel. Jag får väl passa på och be om ursäkt över att jag blev lite stressad på finalbordet... P.S Vi hann till konserten. D.S Citera
che1977 Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 trodde inte dom skulle ha borden så lågt så man kunde see QoS ansikte Tro mig Freeman.. man såg det. Citera
QoS Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Stort tack till Heypoker och HeyJohan för den fina maten. Hann sitta vid samma bord som LiLLEN och che1977 under frirullen, trots min special rebuy i denna freezeout så lyckades jag inte ta mig tills ens i närheten av finalbordet. che1977, sorry about the klonkskills, men du är ju inne i en bad streak nu och pokergudarna kräver att du offrar lite till dom, kan rekommendera en get eller kanske en en påse marker. Hur som helst, kul event och kul att få snacka med så många andra POKERFORUM.nu-are. - QoS Citera
schenker Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Tack PF och HeyPoker för en klart trevlig tillställning! När det gäller frirullen så...kommenterar jag inte mitt spel Sedan var det (också) kul att spela cashgame, får vara otroligt nöjd med att gå (nån hundring) plus...Totalt blev det dock rejält minus, för jag känner så här på morgonen att det måste ha blivit många öl... *trött* Citera
HeyJohan Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Tack så sjukt mycket ni som kom! Det blev riktigt trevligt bortsett från att jag självklart dels fegspelade en floppad stege på första handen och dels helt tappade koncepterna och sköt ut mig på fjärde handen. Vi tänker för övrigt inte dra några VIP-poäng från era konton. Det var så trevligt att vi bjuder på det rakt av. Mvh Johan Citera
Hickmott Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Tack HeyPoker för den suveräna maten och den mycket trevliga tillställningen! Hoppas att det kommer ordnas fler liknande evenemang i framtiden. Jag får väl passa på och be om ursäkt över att jag blev lite stressad på finalbordet... Det tackar vi för Din stack var bidragande till att jag plockade hem en stabil förstaplats //Hickmott Citera
Skanke Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Tack för maten Som sig bör ska det vara en tomte med på ett julbord. Satt med AKK i turneringen, spelaren innan höjer till 500 (100BB). Jag kollar inte upp hur mycket han har kvar och synar. BB synar oxå. flopen kommer tio hög BB ställer preflop höjaren allin (1000 ) Jag hittar folden. Par i tior kammar hem potten....... Ställt in hans sista 1000 pre hade kanske inte varit så dumt spelat... Citera
Finnen Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Verkligen trevligt igår!!! Heypoker är verkligen en favorit för onlinepoker nu. Till skillnad från alla andra vid finalbordet så är jag faktiskt helnöjd med att vinna ett set med marker. En mycket trevlig kväll på Sviten var det, kanske lite för trevlig med tanke på hur man mår idag... Tack igen! Citera
dollface Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Tack för en otroligt trevlig tillställning igår och en massa HeyMys. Rolig turnering, god mat och trevliga människor. En kanonkväll är sammanfattningen. Hoppas att resan hem gick bra för HeyJohan och HeyFru. Stort grattis till HeyGoran som blivit pappa ! Citera
Liza Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Tack för ett riktigt grymt HeyJulbord med massa god mat, trevliga människor, skön stämning och turnering! Allt var riktigt lyckat PS. I love Darin. DS Citera
Nollisen Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Tack för maten och en trevlig kväll! Kul att se vilka som gömmer sig bakom nicken. Hoppas vi ses till våren igen Vill även jag Gratta HeyGoran till lillgrabben: GRATTIS Goran. *HeyTrött* Citera
ziddax Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 hur slutade turneringen förresten? vilka tog hem de tre första platserna? Citera
Nollisen Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 hur slutade turneringen förresten? vilka tog hem de tre första platserna? Få se nu om jag minns rätt. 1:a Hickmott 2:a Peter från Norrköping (vet ej hans nick) 3:a Du trodde jag men tydligen inte *s* Så jag vet inte vem som tog hem tredje platsen. Citera
Takigawa Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 hur slutade turneringen förresten? vilka tog hem de tre första platserna? Få se nu om jag minns rätt. 1:a Hickmott 2:a Peter från Norrköping (vet ej hans nick) 3:a Du trodde jag men tydligen inte *s* Så jag vet inte vem som tog hem tredje platsen. Peter nickar *love* Citera
Nusseman Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 3:a kom Matteprof om jag inte minns fel. Heja moderatorerna Citera
gdaily Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 HeyModeratorerna ska det vara... Citera
Nusseman Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 HeyModeratorerna ska det vara... Jaja, HeyFyllo Citera
Liza Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Man saknade ju vårt fjärde ess; HeySandra! Hoppas du mår bättre nu Citera
Takigawa Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Vill passa på att tacka för oss som kom långväga ifrån... Klockan sex på morgonen kom vi hem till vår hembygd som ni så snällt kallade den vid cashgame bordet Citera
HeyJohan Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Takigawa: Det är vi som ska tacka. Ni åkte längst av alla för att komma på vårt julbord och det var sjukt kul att ni tog er den tiden. Mvh Johan Citera
Recommended Posts