baros_milan Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 kul att folk ger spons på det man skriver.... ehh ajan kom på en 300:plats eller nått (fast då hade han två bisittare av mig o ferdi.... ser att folk stakar someoneblue.... fan kan inte nån staka min kusse, så kommer han att göra er rik... idag på en turre så har jompa 5-3suit o rasiar till 4000.... en går all in....det kostar 12000 till o syna...jompa blixtsynar...lol killen frågar jompa har du aa? ehh nej jag har 5-3...sen åkte jompa ut... bling bling Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 Sorry kejan för den dåliga turneringen.. håldonkan borde jag sett där naturligtvis... Lite väl många i en sån turre för att kunna hoppas på ITM, men händer de så blir de ju storklonken istället.. Bättre o satsa på mindre turneringar. 15k o 35k, staka inköp i en vecka så törs jag garantera minst en turneringsvinst asså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 ojoj.. jag sätter 50 lax på att du inte vinner en turnering om du så nöter i två veckor Danne, ring mig under dagen, du och jag har ett uppdrag den 26/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 ojoj.. jag sätter 50 lax på att du inte vinner en turnering om du så nöter i två veckor Danne, ring mig under dagen, du och jag har ett uppdrag den 26/10. Skämtar du eller? Vem backar mig på dom 50k som jag kommer stjäla från Mjukis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 Hur många brukar miniraisa trots "dålig" träff? Suttit och synat onödigt hårda raise (verkar inte vilja ha syn) med s-c hela dan och träffat bottenpar 2 - 7 med 10 hög bräda och dom har betat rakt ut och jag har miniraisat i stort sett hela tiden och tagit hem potterna. Kanske bara funkar idag vad vet jag... En miniraise ska ju representera en bra hand men det fattar dom väl inte på 0,25-0,50. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 ojoj.. jag sätter 50 lax på att du inte vinner en turnering om du så nöter i två veckor Danne, ring mig under dagen, du och jag har ett uppdrag den 26/10. Skämtar du eller? Vem backar mig på dom 50k som jag kommer stjäla från Mjukis? Klonka på klubben ger da visst skalle Bra för dig... hur ser det ut den 14:e. Ska ni med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 Den 14:e? Syftar du på lagpoker då? Kan väl säga som så.. förhoppningsvis ska jag INTE med... den 14:e går Swedish open 25k inköp som jag tänkte bli sponsrad i.. får återkomma i ärendet längre fram... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jerma Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 Ser i nuläget svårt ut för mig den 14:e Ska försöka lösa det men............... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 ja ska med 14e å lira cash på klubben asså!! Vad ska jag ha liksom? limit-spelare.. ***** Hand History for Game 5305083210 ***** $10/$20 Texas Hold'em - Tuesday, October 03, 15:03:30 ET 2006 Table Folly Five (Real Money) Seat 6 is the button Total number of players : 4 Seat 5: winnypoo ( $0 ) Seat 1: socratezzz ( $1481.50 ) Seat 6: a6308 ( $123 ) Seat 3: koniman ( $592.87 ) socratezzz posts small blind [$5]. koniman posts big blind [$10]. ** Dealing down cards ** Dealt to socratezzz [ Ah Ad ] a6308 folds. >You have options at Good Gravy Table!. socratezzz raises [$15]. koniman calls [$10]. >You have options at Good Gravy Table!. ** Dealing Flop ** [ 9s, Td, As ] socratezzz bets [$10]. koniman calls [$10]. >You have options at Good Gravy Table!. ** Dealing Turn ** [ 4s ] socratezzz bets [$20]. koniman calls [$20]. ** Dealing River ** [ 7h ] socratezzz bets [$20]. >You have options at Good Gravy Table!. koniman calls [$20]. socratezzz shows [ Ah, Ad ] three of a kind, aces. koniman doesn't show [ 5c, Kh ] high card ace. socratezzz wins $139 from the main pot with three of a kind, aces. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 A(SDHF)(/SY)#&%("#/%&"#()%/?=()SUV)/(S)E(%R/¤)%)"#%/()(E ***** Hand History for Game 5305134249 ***** $10/$20 Texas Hold'em - Tuesday, October 03, 15:13:17 ET 2006 Table Good Gravy (Real Money) Seat 5 is the button Total number of players : 6 Seat 4: Morris240 ( $525 ) Seat 5: socratezzz ( $858 ) Seat 3: RO_PKR_KING ( $168.35 ) Seat 6: TAGorLAG ( $652 ) Seat 2: DrRadle ( $473 ) Seat 1: spinette ( $409 ) TAGorLAG posts small blind [$5]. spinette posts big blind [$10]. ** Dealing down cards ** Dealt to socratezzz [ 9h 9s ] DrRadle folds. RO_PKR_KING calls [$10]. Morris240 calls [$10]. >You have options at Folly Five Table!. socratezzz raises [$20]. >You have options at Folly Five Table!. TAGorLAG folds. spinette folds. RO_PKR_KING calls [$10]. Morris240 calls [$10]. >You have options at Folly Five Table!. ** Dealing Flop ** [ 9d, 6s, 4c ] RO_PKR_KING checks. Morris240 checks. socratezzz checks. ** Dealing Turn ** [ 4s ] RO_PKR_KING checks. Morris240 checks. socratezzz bets [$20]. RO_PKR_KING calls [$20]. Morris240 calls [$20]. ** Dealing River ** [ 4h ] RO_PKR_KING checks. Morris240 checks. socratezzz bets [$20]. RO_PKR_KING raises [$40]. Morris240 folds. socratezzz raises [$40]. RO_PKR_KING raises [$40]. socratezzz calls [$20]. >You have options at Folly Five Table!. RO_PKR_KING shows [ Td, 4d ] four of a kind, fours. socratezzz doesn't show [ 9h, 9s ] a full house, Nines full of fours. RO_PKR_KING wins $292 from the main pot with four of a kind, fours. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 Den 14:e? Syftar du på lagpoker då?Kan väl säga som så.. förhoppningsvis ska jag INTE med... den 14:e går Swedish open 25k inköp som jag tänkte bli sponsrad i.. får återkomma i ärendet längre fram... Så då ska du med med andra ord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 A(SDHF)(/SY)#&%("#/%&"#()%/?=()SUV)/(S)E(%R/¤)%)"#%/()(E RO_PKR_KING shows [ Td, 4d ] four of a kind, fours. socratezzz doesn't show [ 9h, 9s ] a full house, Nines full of fours. RO_PKR_KING wins $292 from the main pot with four of a kind, fours.[/i] LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 Hur många brukar miniraisa trots "dålig" träff? Suttit och synat onödigt hårda raise (verkar inte vilja ha syn) med s-c hela dan och träffat bottenpar 2 - 7 med 10 hög bräda och dom har betat rakt ut och jag har miniraisat i stort sett hela tiden och tagit hem potterna. Kanske bara funkar idag vad vet jag... En miniraise ska ju representera en bra hand men det fattar dom väl inte på 0,25-0,50. Det är rätt ordförande... Höj dom jävlarna istället för att syna... Du kommer vinna mkt pengar på nätet genom det... Sen gör du likadant med bra träffar... Efter ett tag kommer dom fatta att du inte har "nuts" hela tiden och börja göra "move" på dig... Håll koll på vem du har kört över och se till att sitta på en stark hand 3 gången du kör över han, då brukar folk tröttna på en och pengarna rullar in... vissa tiltar ur och betalar hela vägen med ett ruttet toppar... Han KAN inte ha monster hela tiden... Kom ihåg dom orkar bli "överkörda" 2 max 3 ggr sen tiltar dom ur.. Så sitt med stålet då Så här spelade jag i ett år på 1-2 och det har ju tydligen funkat... (Själv slår jag lite hårdare en dubbelt) Dom är väl lite mer syn benägna på din nivå men jag tror det kommer funka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 ge ma den största fisksidan av alla på nätet så jag kan klonka dom lite.. orkar inte med alla supertighta megastackar på 1/2 på prima längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 Hur många brukar miniraisa trots "dålig" träff? Suttit och synat onödigt hårda raise (verkar inte vilja ha syn) med s-c hela dan och träffat bottenpar 2 - 7 med 10 hög bräda och dom har betat rakt ut och jag har miniraisat i stort sett hela tiden och tagit hem potterna. Kanske bara funkar idag vad vet jag... En miniraise ska ju representera en bra hand men det fattar dom väl inte på 0,25-0,50. Det är rätt ordförande... Höj dom jävlarna istället för att syna... Du kommer vinna mkt pengar på nätet genom det... Sen gör du likadant med bra träffar... Efter ett tag kommer dom fatta att du inte har "nuts" hela tiden och börja göra "move" på dig... Håll koll på vem du har kört över och se till att sitta på en stark hand 3 gången du kör över han, då brukar folk tröttna på en och pengarna rullar in... vissa tiltar ur och betalar hela vägen med ett ruttet toppar... Han KAN inte ha monster hela tiden... Kom ihåg dom orkar bli "överkörda" 2 max 3 ggr sen tiltar dom ur.. Så sitt med stålet då Så här spelade jag i ett år på 1-2 och det har ju tydligen funkat... (Själv slår jag lite hårdare en dubbelt) Dom är väl lite mer syn benägna på din nivå men jag tror det kommer funka.. Jag har alltså lärt mig spela poker nu Jag märkte lite att om jag slog om mer än dubblet så synade dom mer, kanske för att dom "kan" vinna mer pengar, eller så hade jag bara rätt timing och en väldigt bra read =) ge ma den största fisksidan av alla på nätet så jag kan klonka dom lite.. orkar inte med alla supertighta megastackar på 1/2 på prima längre... Är väl bra för dig om dom är tighta så slipper vi höra stories om alla utdragningar ist http://www.svenskaspel.se <---- Där har du den störste fisksidan at all time! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 Totti500 3:a i 35k,under annat alias, på prima igår. Mkt bra. Eller inte med tanke på att jag hade 1.4 miljoner när vi var 3 kvar. Totlat antal chips var 2.5. Mkt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 Per den dagen du lär dig poker är den dagen grisar lär sig flyga.... grattis totti! gårdagens lir: -$2500 euw... cashade ut från party, blir paus igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 Det har gått 30 minuter nu Ariados, är pausen över eller? Tog väl inte så lång tid sist... men allt är ju relativt. Kommer du ut till klubben på lördag? Lagpokerevent då, ett lag kan vara en man kort oxå, sugen? Jompa, Theo och Thelin... Stor risk för första placering. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 ge ma den största fisksidan av alla på nätet så jag kan klonka dom lite.. orkar inte med alla supertighta megastackar på 1/2 på prima längre... Det är ju bara köra över dom.... Ett reraise på låg flop och dom släpper JJ.. Finns ju inget bättre motstånd... Dom säger ju när dom har träff också.. Slår dom på en 37J flop så är det ju bara springa när man har QQ i handen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 Det har gått 30 minuter nu Ariados, är pausen över eller?Tog väl inte så lång tid sist... men allt är ju relativt. LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 Nice totti... men ändå surt med den stacken... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 Mjuukiz: Jag har alltså lärt mig spela poker nu HOPPAS verkligen det ... Vill ha 50% av dina framtida vinster Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 VA???? Prima 1/2 mega tight? Den dagen jag ser en 1/2 lirare inte gå i döden med överpar / topp-par-topp-kicker är den dagen jag slutar spela poker... Seriöst..... så många ggr ja försökt bluffa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 Kan inte lördag mjukiz sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 PS. färgdrag går dom i döden med också.. aldrig sett en 1/2 lirare folda ett färgdrag på ngn gata, oavsett bräda eller hur mkt det kostar.. Första tentan imorrn, wish me luck. Hoppas klonket är med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts