Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

ska dock tillägga att jag ändå gjorde en bra slant denna månad, ca $5k med rakebacken, så det är inte helt förgäves :) större delen av pengarna kmer från 20/40 fixed o 2/4 NL där jag gjorde en bra vinst.. nu blire å köpa nåt fint till lägenheten 8-)

• Svars 4,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Ariados: Stoppa en hallonklubba i käften och sluta tänk på alla chicks i studentkorridoren så kanske lugnet vid pokerbordet infinner sig.

Det går ju alltid bra när du spelar på klubben, är det för att du kan prata med mig, du får ringa mig när du spelar online om du vill prata ut. Tömma dina inre känslor så din pokerskäl får ro :shock:

Ring nu inte... speciellt inte om du vill prata känslor....

Postad

Kejan, Jo jag vet att man ska va snäll mot polarna men denna killen e så bortskämd att farsan hans nog gav han ett nytt inköp nån timme senare bara :)

Jag jobbar inte på bruket, en jävla fabrik e det men inget bruk !!!

=)

Tack ariados, joo känner att den där härliga känslan till poker börjar infinna sig igen !

Finns inget skönare liksom :)

Nu ska här liras idag, Gick hem från jobbet lite tidigare igår ju och har varit "sjuk" idag igen så nu ska här sitta o liras lite :)

bbl för resultat

Postad

Idag ska jag klonka hem event#6 i wcoop på pokerstars... hoppas jag...

Inköp 215$ med unlimited rebuys (200$) och en add-on (200$). Texas holdem med en garanterad pott på 1m$ och vinnaren får ett bracelet... vill HA...

Postad

lol ariados skulle inte du ta ett uppehåll från pokern... :lol:

Ser att kalidh från v-vik också är anmäld... Sugen på bracelet??

Deal?? Du har 20% i mig och jag 20% i dig... Svara innan det börjar.. :D

Satt och bläddra igenom startfältet lite snabbt... Luca Pagano, Tom McEvoy, Greg Raymer, Chris Moneymaker, Joe Hachem.. mfl

Postad

Hade du näst bästa hand syndromet ariados...?? Tittade lite och det verkade inte riktigt vara din dag...

Själv har jag fått skitkort en så länge.. Ända spelbara händerna var 33 och Q10s... Hoppas på lite bättre nu..

Postad

Suttit och tittat lite till o från på er.

Kan väl säga att Ariados hade lite mer action än dig Kejan.. :lol:

Står ganska still och du verkar kall?

Big GL... jag har 30% i dig Kejan.. du kanske inte hörde det förut när du ringde? ;)

Nu ere idol sen sova... gl igen

Postad

ja fy hunna vad kall jag är... bara skitkort...

Ett lyckat move är typ det ända jag gjort... och några fisksyner under rebuyen... Fick faktisk AKs nyss och höll på att sätta i halsen..

Wow hade QQ nu också... nu börjar det likna nåt.. Har strax över average

med bara 1590 spelare kvar av 2081...

Postad

jo jag hade lite berg-o-dal bana lol... ner till 1.5k först sen ett par bra händer upp till 6k~

sen kommer följande hand (15/30):

nåra limpar, johnny bax (bra online spelare) höjer till 240... vet att han kan göra det med en rad olika händer då han vill ta kommandot preflop när limparna visat svaghet. jag vill testa hans hand och höjer till 540 med 32 hjärter... limpers foldar och han synar... flopp 8-9-K.. han chkar, jag bettar 750, han synar... turn J han STÄLLER oop, fold från mig :P

loosa en hel del där, dåligt spel? förra gången jag slog om så preflop hade jag AA och den gick till showdown, tänkte att jag borde ha lite respekt...

nästa hand jag torska mkt på va när massa limpa till mig i BB o jag hade AK... jag höjer rejält, första limper synar, andra limper ställer??? han va lite halv short, tänkte att jag hade två levande iaf, han överlimpar väl inte AA/KK? jag synade eftersom det var bra pott odds, tyvärr hade han KK och ingen hjälp för mig...

ställde som shortstack AQ får syn av AJ som träffar två J's... WAH!

kunde inte rebuya eftersom jag nått deposit limit på stars (600 på 24h)...

blir å lira 215 limit WCOOP imorrn tror jag, ska försöka spela mkt tightare då ;)

GL KEJAN

Postad

Jaha.. Kan väl säga att jag o Kejan verkar ha samma form idag då !

Har inte lyckats få en enda bra hand !

Och dem händer jag väl fått har blivit utdragna..

Försökte komma underfund med om jag kunde spelat annorlunda men AA vs JQ och han sätter runner runner färg :/ Sånt får mig att vilja köra basejump från balkongen här på peru !

Aja tvungen o sluta lira nu innan tilten kommer o grämer ihjäl mig !

Dagens resultat: -1000( i runda svängar)

Bankrulle på SS: 13578

Postad

tack behöver lite tur... Förlorade 40% av stacken med JJ på QQ8 flop... han hade KQ... Lättare att folda med bara en fitta på bordet.. :P

1058 kvar.. Jag är short men har ändå 35ggr BB... Så det är ju bra struktur som fan... Fast behöver dubbla snart om det ska bli nån storvinst..

Åkte i primas 35k nyss också 63/475... Igår var jag 24/447 och fick en liten tröst peng iallafall..

Postad

jag e kvar... gjorde en dålig syn med AK på låg bräda... Trodde han var tom men det var han inte... Blev rr str8 och en splittad pott så hade en jävla tur...

ligger 297 av 476.... 270 ITM.... 270 plats= 1184$

Postad

ge mig en hand för i helvete...

Har spelat i 5h nu och inte haft KK eller AA...

Får jag en hand så är det typ 77-99 eller A10,AJ utg...

Åkte nu på tomte spel.. 380:e plats eller nåt...

Raisar med 52o från knappen... Syn av BB som vanligt...

Flop 2c6c7c Han checkar och jag betar... Han blixställer som vanligt... Jag tror han har två överkort och steksynar med mina sista marker. (hade bestämt mig innan att om han ställer så synar jag på lågflop med träff.. Han har As7s och ingen hjälp...

Postad

baros ditt gamla morella fyllo... Hitta du nån "fisk" eller fick du sova själv... :lol:

Jo väldigt tragiskt... det var ju JÄTTE nära...

Sugen att spela main eventet 1 oct men den är ju ganska dyr så har inte bestämt mig än.. Får se om cashgamet går bra på stars eller inte..

Såg att kalidh var och spelade holdem limit 200$ eventet.. Det gick inget bra va??

Postad

Såg att kalidh var och spelade holdem limit 200$ eventet.. Det gick inget bra va??

Jag satt på tåget hem när de började så brorsan lira första 1.5h.... då hade han redan torsktat 2/3 av starstacken.. :D

Lirade upp till avg. igen men sen klanta jag mig i en pott och börja tilta efter det.... :P Tror inte det blir ngn mer WCOOP för mig, bara mest dyra 1k+ events kvar och det är för mkt för mig... kanske dock ska försöka kvala in till nån :)

Postad

här är en snygg hand från vimmerby...

blinds...400-800

utg bet 1600...

en kille lowstack moves all in 5200...

ja tittar upp på qq...

tänker lite...ska ja bara syna för att dom andra ska gå med,NEJ måste skydda mina vackra kvinnor....ja går all in med 13500 tot...

okej killen efter mig går osså all in han har typ 10000...

killen utg synar osså...o han täcker mig...

lowstacken visar upp qj...

ja visar qq....

killen efter mig visar a10

o utg visar aj...

BRA HÄNDER O HITTA SYN MED!!!!!!!!

okej flopp typ 7-6-3...

turn 8...

river 9...

stege till a10..grattis lixom....

bling bling...