Gå till innehåll

Resultat: Tala ut om dina förluster eller vinster. Analysera


Mjukis

Recommended Posts

  • Svars 4,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hmmmm...

 

Här har man varit kall som på Nordpolen i flera veckor och så sitter ni och klagar på några enstaka bad beats :-)

 

Sedan jag plockade ut mina vinster från Noble utom 300 $ så har oturen grinat ... nä snarare spottat mig i ansiktet. Site spelar ingen roll, Noble, Betsson, Martins Poker osv (Expekt vägra jag spela tills siten fungerar)

I alla (kanske något överdrivet men i princip) sit & go med 10 deltagare åker jag ut som 4:a och hamnar i bubblan. 5 deltare... 3:a

MTT typ 300 deltagare 20 priser.... 20-30.... ja jag tiltade ut mig idag i 5 korts poker på Betson på 75 plats.

Cash game... prata inte om det...

 

Satsar allt på nästa Westbay evenemang och ska applicera en super aggresiv spelstil till min annars väldigt tighta tilt image.

 

CU at the tables

 

Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Diego, spelar mellan 5-30 $

På Noble (där jag anser motståndet var lite lättare) har jag även spelat 50 och 100 $ sit & go men då 6-bords.

Funderar på att trycka in 500 $ till på Noble och köra hårt. Må det bära eller brista. Måste dock hitta en dag när sambon inte är hemma eller vaken i a f blir det stora brister i koncentrationen. Alltid dyker det upp 1000 frågor om annat just när man vill spela...

 

Fannys:

Hmm.. ja vi ska väl inte jämföra bankrullar (du spelar säkert på en annan högre nivå än jag), men jag har hunnit stoppa in ett antal dollar till på olika sajter... och förlorat dem... och det svider hårt för mig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej det är aldrig roligt att förlora pengar...

Noble är det bra?? Hur många spelare??

 

Problem med sambon... gör som jag :D .... låt hon sitta jämte och spela, åk till tre t butiken på lördagar och spela v75, spela på matchen, lotto , keno, stryktipset, köp trisslotter i julklapp, inträde till pokertävling på förlovningsdagen.... gör så att hon vinner en enda gång... SEN är hon fast och förstår varför du sitter och spelar och kommer bara tjata om när nästa turnering är eller om Järvsöfaks startar på lördag.... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej det är aldrig roligt att förlora pengar...

Noble är det bra?? Hur många spelare??

 

Problem med sambon... gör som jag :D .... låt hon sitta jämte och spela, åk till tre t butiken på lördagar och spela v75, spela på matchen, lotto , keno, stryktipset, köp trisslotter i julklapp, inträde till pokertävling på förlovningsdagen.... gör så att hon vinner en enda gång... SEN är hon fast och förstår varför du sitter och spelar och kommer bara tjata om när nästa turnering är eller om Järvsöfaks startar på lördag.... :lol:

 

 

 

Haha... Jaa så kan det va ;)

Skulle jag låta tjejen lira så skulle hon på nåt magiskt sätt spärra mitt pokerkonto bara för o få mig sluta lira.. :twisted:

Järvsöfaks... Trodde du va gambler kejan inte hålla på o spela på lågoddsare...

 

 

 

Jojje, 500$ Då kanske du ska köra 10$ anser jag... 800 e nog minimum rulle för 20$ sitngo...

Jag e med lite fundersam på vilket nätverk siten du lirar tillhör...

Skicka gärna PM o adda mig på msn.. Kan va kul o sitta o snacka taktik i diverse sitngo o mtt uppsättningar :)

 

 

ps. De flesta lirare i klubben får ju gärna skicka pm o adda på msn för diverse taktik, badbeat stories, trashtalk..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Noble tillhör IPoker tror jag. Ni kan läsa om det på Aftonbladet.

Där står det att man bara kan spela ett bord samtidigt, men jag kan åtminstone spela 4a utan problem...

 

Diego, rullen bryr jag mig inte så mycket om, sätter alltid in lite pengar i taget.

Kan rekommendera fiskarna på s&g på Noble. 6-mannabord upp till 20 dollar relativt enkelt, lite bättre spelare på högre nivå.

Vill man spela cash game så synas allt upp till 2-4. Kan ej uttala mig om kvaliteten då jag är en usel no limit cash game spelare. Spelar som jag spelar turnering och det funkar inte... i längden.

100% bonus första insättningen dock. Spelar man 4 0,5-1 limit så går det rätt fort. Den trillar också ut efter hand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha fy fan vilken flopp TAIN e asså...

Nu åker de få dollarsen ut från expekt o kommer inte in på ett bra tag där i af... Verkar ju vara ett lägligt tillfälle för dom med att "fejka" en crash för att dom tydligen fick skjuta till en och en halv mille som inte kommit in från spelare... Hörde det i går... Jaja...höres på WBP finalen...:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe.

Så sant så sant, medans jag väntar på att klienten ska få kontakt med det där jefla Tain nätverket så får ja knåpa lite html.

Vad tycker du om bilden på dig själv?

 

Är det verkligen ingen som kan php och MySQL???

De e wätt jobbigt med html!

 

 

Men så tillbaka till trådens ämne (ni halkar iväg lite)

 

Nu har ja haft lite tur igen :D

Blev iof slagen av en KQ mot min AKs efter att jag raisat 10ggr bb preflop.

En del värderar visst sina händer lite annorlunda.

Hade varit fint om båda träffat K och tomten kört vidare :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mjukis fasen va lättläst du lirar.. :)

Jag hade synat dig med vilken hand som helst efter en sån raise....

 

 

 

 

Vill ha ett råd i mtt strategi av er..

Du hittar JJ i sen pos på ett bord.

Killen i andra pos raisar 4ggrBB, killen i 4 pos ställer in...

Vad göra ? Syna o hoppas dina J står sig mot deras "säkerligen" bättre händer...

Förresten ni som lirar på Prima.. Akta er för AA.. dom har en förmåga att bli utklassade av 4444 :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Naee.

Skulle lägga skiten.

 

Kan berätta att jag la JJ på en live här i Oslo för någon månad sedan.

 

En kille i tidig pos ställer, en i mitten synar, jag hittar JJ i just sen pos, hmm...

3 pers till behöver åka så är ja på finalbordet, jag har markörer så jag klarar mej ett bra tag.

FOLD.

 

Första killen slänger upp.... JJ :lol: (jag va tvungen att förklara för honom att han inte kommer se någon J på bordet för ja slängde 2) Synapan visar AK och klonkar på flop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DIEGOFORLAN!!....du skriver att du inte har någon märkbar koll på vilka du spelar med vid borden......HHmm....hur kommer det sig då att du lämnar det bordet som du satt vid...(när du märkte) att jag satte mig till vänster om dig....

 

Du spelade ett par händer...och du höjde din stack en aning...för att sedan lämna bordet du gick plus på....??

Då e min fråga.... Varför lämna ett bord som det går bra på....antingen för att du var rädd för att förlora dom igen...el att du faktiskt såg att du fick sällskap vid bordet... ;)

He He något av det stämmer nog :D

 

P.s du skriver att du inte märker vem som sitter vid samma bord......

enligt min mening så handlar ju poker om att spela motståndet och inte stirra på sina egna kort....så det kan ju vara bra om man vet vem man spelar emot....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men hewwegud..

Det va inte jag som spelade :D

Kan ha varit så att killen som körde på mitt acc troligen bytte bord för att han inte gilla det han satt vid !

Förresten så spelar jag inte bara korten när jag lirar ;)

Fast jag kör inte på dina stakes så mitt motstånd är ju något sämre ;)

 

 

 

 

Vill du veta mer http://www.gulasidorna.se :P

 

 

ps. kan lova att killen som lirade nog gärna möter dig HU ! Ska jag erbjuda honom det ? ;)

Dock lirar han från sitt acc då :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHA visst e jag rolig du e nästan roligare du :D

Kan redan nu utlova att han inte alltid byter bord när han e över inköp...

 

Han hade bad beats dag när han lira på mitt acc loosa 3 st AA mot utdragningar så han va nog lite trött på liret just då bara...

 

Jag ska säga till han att du kan tänka dig o spela HU mot han.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...