hulken Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Var kan man läsa? eller står det imorron?Måste vi skicka in dagens ros? "Dagens ros... Till Ariados och Kejan som på ett mycket bra sätt försvarar Westbays färger blablabla..." EDIT: Var hittar man streamen liksom? Om jag nu visste det? Jag trycker inte tidningen, tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scryll Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 http://www.eptlive.com/ gogogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kartong Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Jag känner mig stolt att min tröja får känna på woon i bahamas... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
totti500 Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Den stora frågan hitills lär va hur man kan iklä sig hängselbyxor från 1992 när man befinner sig på ett tv sänt finalbord. iofs, om inser han själv hur kall han är så blir det ju häftigt på nåt lustigt sätt:-D GoGo västervik Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Jag tänker att han ser kylan i det.. de känns bäst för mig att ha den inställningen.. gud förbjude... men tänk om han inte inser kylan i det utan faktiskt tycker de är snyggt o praktiskt.. då blir jag wrädd! Orka inte ha nån västervikare på tv bordet än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 9 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Hängselbyxor e så fint. Hoppas kejan har på sig glesbygdskavajen nu bare så han e snäppet tuffare. Vi sitter ett fint gäng nere klubben nu, tom Povi e här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Totti, har du några gamla hängselbyxor att låna ut till nästa helg? Tänker att du borde varit så pass cool så du hade såna.. en annan fick ju ta de som fanns som man ärvde.. tuffa tider du vet.. inte som rikemanskvarteren i A-rum.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 "Look at these pythons..." mohaha, killen är ju övertänd.. snetändning på gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomEriksson Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 "33 spelare kvar och alla fyra startande svenskar är med. Magnus Karlsson dubblade precis till ca 400 000" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vimmikjoh Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 lämna gärna en länk så jag kan se dem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 9 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Här har du micke http://www.poker.se/ept_bahamas_08.php?s=0&bid= http://www.pokerlistings.com/live-tournaments/ept/season4/pokerstars-caribbean-adventure/live-updates livesändningen ser du på http://www.pokertube.com eller http://www.eptlive.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Greg Reymer är en hejjare på de här med matte.. han sa precis att de är ungefär 6miljoner dollars kvar o dela ut.. 33 spelare kvar.. så då är varje seat värd 500k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vimmikjoh Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Tackar ödmjukast! Ska genast försöka få igång grejerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomEriksson Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 "Double-up, double-down-- Magnus Karlsson and Richard Fohrenbach are playing their own game on table five. First Richard doubles up Magnus, when his K-10 can't overtake Magnus's A-4. Then Magnus returns the favour and doubles up Fohrenbach when both players flop a king but Fohrenbach's kicker plays." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 såg inte handen riktigt.. men killen seta på rivern mot Ariados va? Ariados busted! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomEriksson Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 "At it again-- And now Richard doubles Magnus up again. (See previous post). This time Magnus has J-J, Richard K-8 and there's no improvement." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 alla 3 kvarvarande svenskar på nya tv bordet iaf! mkt bra.. nån som har bekräftat att Mr Ariados åkte o hur de gick till? Thorsson 415k Kejan 264k Timberg 1254k Vad får Kejan för po spela i Pokerstars tröjan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 9 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Vad får Kejan för po spela i Pokerstars tröjan då? Gratis läsk hela turneringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Gratis läsk hela turneringen. Fint ju. hur bra som helst.. får han välja mellan både Spite o Cola då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vimmikjoh Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Är det någon som ska spela nåt på klubben under nästa vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kayantic Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 "Kristoffer Edberg valde att gambla lite för att bygga stack. Han höjde från cut-off med Kd 9d, knappen återhöjer och Kristoffer går all-in. Spelaren på knappen synar med kungar på hand. Kristoffer lyckas få tvåpar men det innebär samtidigt att motståndaren får set och Kristoffer lyckas inte dra ut utan åker ut på plats 31." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 9 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Är det någon som ska spela nåt på klubben under nästa vecka? Endast öppet på fredagar numera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Kommentatorn såg smått misstänksam ut när Kejan åkt ut o gav en snus till Emil.. mohaha.. fint ju.. hur skulle inte 44 kunna stå lixom? Ytterst märkligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
totti500 Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Jag tänker att han ser kylan i det.. de känns bäst för mig att ha den inställningen.. gud förbjude... men tänk om han inte inser kylan i det utan faktiskt tycker de är snyggt o praktiskt.. då blir jag wrädd! Orka inte ha nån västervikare på tv bordet än.. Ha jo man ber ju till gud att att han inser kylan it , är dock rädd att så inte är fallet:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Kommentatorn såg smått misstänksam ut när Kejan åkt ut o gav en snus till Emil.. mohaha.. fint ju..hur skulle inte 44 kunna stå lixom? Ytterst märkligt.. Tragisk syn av klonk-tomten Thorsson... orka hitta syn me A Q Knappt så ens Jerma hade synat asså! Men grattis koffe o Kejan för underhållningen, mkt bra presterat..!! En annan hade antagligen skitit på sig vid bordet första dan i heaten av nervositet o för mkt cpt.Morgan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts