Gå till innehåll

Resultat: Tala ut om dina förluster eller vinster. Analysera


Mjukis

Recommended Posts

  • Svars 4,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

FY FAN SÅ FINT! Jag tror fan jag e nervösare än dom! :D

 

Stor chans, känns avslappnat när man lirar :)

 

Jag kan inte vara nöjdare än vad jag är då mitt kortsnitt är bedrövligt rent sagt och inte haft nån klonk för att överleva men plockar om nån pott lite här och där på bra spel.. MKT nöjd över mitt spel kunde varit ute flera ggr om men gjort bra folder..

 

Imorgon däremot blir det tuffare då blindsen 8-16k + ante 2k. Min stack är 200k så nu är det tur och timing som gäller.. Kommer låta blindsen gå förbi mig MAX en gång sen blir det in med degen och hålla tummarna:mrgreen:

Lever än iallafall..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ge oss här hemma lite mer.

 

Hur känns det, hur är spelet, upplägget, cheyerna?

 

Allt känns bara kanon och vi är ju givetvis över förväntan nöjda att båda är topp40.

Målet med morgondagen är att en av oss ska till finalbord och vi uppskattar chansen till 5-8% för min del och Ariados dryga 25%;-)

 

Spelet är riktigt bra överlag och man får väldigt lite gratis och det smäller fruktansvärt mkt preflop oftast! Vi jämför ungefär spelet med ett BRA 10-20$ bord på nätet.

Vi har båda spelat extremt disciplinerat och solidt och hellre foldat en att ta en EV. coinflip sen så har vi restealat lite då och då för att överleva när man varit kall under timtals..

Tycker att upplägget varit kanon faktiskt och det andra har vi inte haft nån tid för då vi är här för att vinna 2m$:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De här känns mest sjukt nu.. :shock:

Men för i helvete rent av sagt.. hitta korten, må dom stå o gör inget dumt!

 

Räknar med att se båda på finalbordet, har de nånsin hänt att 2 spelare från en liiiiten skitstad varit på samma finalbord i en ept/wpt/wsop kanske? :mrgreen:

 

Visa grabbarna vart skåpet ska stå nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja du Kejan... visst e det bra,, men du ligger ju fan näst sist,, skärp te da nu... Jag kommer ju inte till EPT-Köpenhamn på en 39e plats lixom :D

 

hehehe,, nä rå... helt fantastiskt jobbat killar!! Nu har ni verkligen visat att ni tillhör eliten ;)

 

Klonk Klonk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja du Kejan... visst e det bra,, men du ligger ju fan näst sist,, skärp te da nu... Jag kommer ju inte till EPT-Köpenhamn på en 39e plats lixom :D

 

hehehe,, nä rå... helt fantastiskt jobbat killar!! Nu har ni verkligen visat att ni tillhör eliten ;)

 

Klonk Klonk

 

hahahaha sörja tomte asså!!

 

tack alla för lyckönskningar och stöd..

nu har även VT fått nys om detta och tror läckan är den mediakåta PHE:mrgreen:

sörja tomte du med asså!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

här rök ju hans 5% dirr asså!

 

:evil: Nästan så han skulle pröjsa er skatt oxå :twisted:

 

Kör hårt nu grabbar och hoppas alla händer är glödheta idag.

 

Hare så jävla wolit å lycke te

 

Å Kristoffer, ställer nån mot da, tänk att de e "jerma" då kan du syna me va som :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det var väl inte en sekund för sent att vt visste om detta, tror även dom läser aftonbladet :D

 

Var kan man läsa? eller står det imorron?

Måste vi skicka in dagens ros? "Dagens ros... Till Ariados och Kejan som på ett mycket bra sätt försvarar Westbays färger blablabla..."

 

EDIT: Var hittar man streamen liksom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...