Gå till innehåll

Resultat: Tala ut om dina förluster eller vinster. Analysera


Mjukis

Recommended Posts

  • Svars 4,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

endel riktigt tragiska potter där du ariados :((

 

själv har jag samma problem utdragen om och om igen, tog ett break p.g.a att jag blev så lack för en fisk satt o syna pot bets med 22 som underpar och klonkade set

såg en film och lite och sätter mig och spelar igen och på under 5 minuter blev jag utdragen i en pott med färdig färg på turn emot en fisk som satt och synade pott bets både flop och turn med inga drag på flop och fyrkorts färgdraget på turn, runner runner sitter givetvis på rivern som alla andra fiskarnars håldonkor och runner runners gör..

sen direkt efter den hände det som vanligt en till(en badbeat kommer aldrig ensammen!!).. jag sitter med AQ flop AAx han sitter med AJ och det kommer runner runner tior för kåk-splitten i 3 buyins potten tackar prima..

 

helt sjukt vad trött jag blir på poker ibland vore det inte för cashbacken skulle jag vara back denna månaden

 

finns det EN ENDA person i västervik som det inte gått dåligt för dom senaste 2 månaderna?? hela jävla stan e ju riggad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ussssch!!!

 

Slutade precis 92a i 17.5K-turren på prima.

TILT-Jörgen betar ut i relativt tidig pos, Jag ställer med QQ ( med ca 15K) Joo rå... han blixtsynar med Q4 h. Behövde inte ens kolla på brädan, förstod att färgen skulle komma för han.. å det gjorde den!!

 

Älskar det här bingospelet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det förstår du väl Martin att du inte kan ställa med QQ där när han har Q4 nuts :D

 

På frågan om det går bra för nån så får jag väl säga att jag e väl den enda då. Och nu menar jag på "min" låga nivå med mina mått... Går ju stadigt plus i alla fall...

 

 

 

Ooo va sköönt, det var så lääänge sen.

Fan, har glömt bort hur det känns o + varge dag i en vecka, två.

Behöver det för mitt dåliga självförtoende eller så kan jag nöja mig med 2st. 18-åringar, hehe.

Ge mig nått!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det förstår du väl Martin att du inte kan ställa med QQ där när han har Q4 nuts :D

 

På frågan om det går bra för nån så får jag väl säga att jag e väl den enda då. Och nu menar jag på "min" låga nivå med mina mått... Går ju stadigt plus i alla fall...

 

man kanske skulle ta ut alla pengarna ifrån purple och prova spela svenska spel low limit tables :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"finns det EN ENDA person i västervik som det inte gått dåligt för dom senaste 2 månaderna?? hela jävla stan e ju riggad"

 

Jag är nästan +40k sen hemkomsten från holland, men det kan vända snart, så det gäller att ta det lugnt :-) ! peppar peppar

 

det e fan riktigt nice :-) får hoppas det håller sig :D

man kanske skulle lära sig lira omaha.. men håller mig nog ifrån det tills jag blivit iaf 1/2 regular på hold'em så man iaf har en duglig inkomst och stor nog rulle

 

räknade precis ut att jag rakeat bort över 70 buyins denna månaden hittils hur sjukt är inte det ?? inte kosntigt man går back utan cashbacken..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag e väll + 30k senaste 2 månader endå, men har haft en varians som får mitt hjärta att stanna.

Det är enbart med tålamod o disciplin jag har hållit mig på + sidan, annars har ingeting funkat och 75% av mitt spel har varit rent ut plågsamt!!

 

när du säger 30k menar du 30k dollars eller kronor då? och vad spelar du för sida/blinds och vad nickar du? =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riksdaler så klart, tror du jag skulle klaga om jag +de 30 k dollars

Fan, då skulle det bli fest, kan jag lova dig

 

Spelar på SvS 5-10, 10-20 och Paradise poker 1-2, 2-4 $$££, nick Lion32.

 

hehe nej det e nog sant då skulle man vara glad!!

själv e man plus typ 6000kronor i januari.. fast då spelade jag inte i början i stort sätt egentligen är det väl på dom 10 senaste dagarna jag är plus det typ..(med cashback inräknat!!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mina 40k e dollars men nu känns det som om jag väntar på en monster rigg snart, höll på och hamna nästa 10 buy ins back på 2-4 idag som tur hade jag turen att vända tillbaka det till lill back :-) puhhh

 

tur det :D keep up the good work!!

 

hade precis mitt bästa pass på länge.. plus ca. 6 buyins !!(är väl inte så imponerande egentligen men var inte igår..)

fan så skönt det känns!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men nu så fort robban dök upp backa man 2k rakt av :-)

 

Hahaha bara låsa dörrn alltså :)

Bra jobbat Henke tror du klarar dig undan badstreaken!

När ska vi boka vegas då tomtar börjar väl bli dags känns det som:-P

 

Sj har jag börjat igen efter min värsta svacka sen jag började spela och den slutade ca -375 000kr.

Blir max 5-10$ på prima och 25-50 på SvS nu ett tag och målet är +1,1mille tills midsommar... blir dock sjukt svårt men har lillro i kroppen igen och mål ska vara höga tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sånna vill vi se mer av :-D

 

** Game ID 1846082904 starting - 2008-02-01 14:06:34

** TB-Turbo Dump Truck 2 [Hold 'em] (1.00|2.00 No Limit - Cash Game) Real Money

 

- CarsOfOslo sitting in seat 1 with €207.87 [Dealer]

- Flushyfish sitting in seat 2 with €189.05

- anfran sitting in seat 3 with €80.75

- ULF_VEGARD sitting in seat 4 with €185.00

- Kung_ab sitting in seat 5 with €267.72

- mjeldos sitting in seat 6 with €215.60

 

Flushyfish posted the small blind - €1.00

anfran posted the big blind - €2.00

 

** Dealing card to Flushyfish: Queen of Spades, 6 of Spades

ULF_VEGARD folded

Kung_ab folded

mjeldos raised - €8.00

CarsOfOslo called - €8.00

Flushyfish called - €8.00

anfran called - €8.00

 

** Dealing the flop: King of Spades, 2 of Spades, 8 of Spades

Flushyfish checked

anfran checked

mjeldos checked

CarsOfOslo bet - €32.00

Flushyfish called - €32.00

anfran went all-in - €74.75

mjeldos went all-in - €207.60

CarsOfOslo went all-in - €167.87

Flushyfish went all-in - €150.05

 

** Dealing the turn: 7 of Diamonds

 

** Dealing the river: 9 of Clubs

mjeldos shows: Ace of Spades, 10 of Diamonds

CarsOfOslo shows: 2 of Hearts, King of Hearts

Flushyfish shows: Queen of Spades, 6 of Spades

anfran shows: 5 of Spades, 7 of Spades

CarsOfOslo wins €35.64 from side pot 2

Flushyfish wins €328.00 from the main pot

Flushyfish wins €321.90 from side pot 1

 

End of game 1846082904

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...