phe23 Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 viLKA KUNGAR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomEriksson Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 FY FAN SÅ FINT! Jag tror fan jag e nervösare än dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Jag hade sån sjuk tur idag men ganska dålig timing med steals/resteals tyvärr... och sen den stora i början med AA mot 44... men ganska nöjd ändå Här är två bilder från idag; Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Vilken underbar läsning! William Thorson, Kristoffer Edberg, Emil Timberg och Magnus Karlsson är de som överlevt även denna speldag. Vi ser på Kejan och Ariados nere på klubben imorgon, ta med er öl! LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 9 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Ge oss här hemma lite mer. Hur känns det, hur är spelet, upplägget, cheyerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 FY FAN SÅ FINT! Jag tror fan jag e nervösare än dom! Stor chans, känns avslappnat när man lirar Jag kan inte vara nöjdare än vad jag är då mitt kortsnitt är bedrövligt rent sagt och inte haft nån klonk för att överleva men plockar om nån pott lite här och där på bra spel.. MKT nöjd över mitt spel kunde varit ute flera ggr om men gjort bra folder.. Imorgon däremot blir det tuffare då blindsen 8-16k + ante 2k. Min stack är 200k så nu är det tur och timing som gäller.. Kommer låta blindsen gå förbi mig MAX en gång sen blir det in med degen och hålla tummarna:mrgreen: Lever än iallafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Ge oss här hemma lite mer. Hur känns det, hur är spelet, upplägget, cheyerna? Allt känns bara kanon och vi är ju givetvis över förväntan nöjda att båda är topp40. Målet med morgondagen är att en av oss ska till finalbord och vi uppskattar chansen till 5-8% för min del och Ariados dryga 25% Spelet är riktigt bra överlag och man får väldigt lite gratis och det smäller fruktansvärt mkt preflop oftast! Vi jämför ungefär spelet med ett BRA 10-20$ bord på nätet. Vi har båda spelat extremt disciplinerat och solidt och hellre foldat en att ta en EV. coinflip sen så har vi restealat lite då och då för att överleva när man varit kall under timtals.. Tycker att upplägget varit kanon faktiskt och det andra har vi inte haft nån tid för då vi är här för att vinna 2m$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
totti500 Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Mycket Mycket stort grabbar! Helt sinnessjukt när man tänkter påt:-D Stort GL imorrn ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 9 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Lär ju önska er lycka till. Jag o Diego ska ta oss varsin öl vid turneringstarten och glo på er nere på klubben. Så ta på er glesbygdskavajen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Lär ju önska er lycka till. Jag o Diego ska ta oss varsin öl vid turneringstarten och glo på er nere på klubben. Så ta på er glesbygdskavajen tack... JAG iallafall lär ju behöva den turen:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andersson1 Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 sjukt bra gubbar.. kommer bli stort detta. 2 västervikare med i toppen. mkt bra! sänds det streamat idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 De här känns mest sjukt nu.. Men för i helvete rent av sagt.. hitta korten, må dom stå o gör inget dumt! Räknar med att se båda på finalbordet, har de nånsin hänt att 2 spelare från en liiiiten skitstad varit på samma finalbord i en ept/wpt/wsop kanske? Visa grabbarna vart skåpet ska stå nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wicke Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Ja du Kejan... visst e det bra,, men du ligger ju fan näst sist,, skärp te da nu... Jag kommer ju inte till EPT-Köpenhamn på en 39e plats lixom hehehe,, nä rå... helt fantastiskt jobbat killar!! Nu har ni verkligen visat att ni tillhör eliten Klonk Klonk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scryll Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Stooort lycka till! Hem med segern till v-vik nu;) // Scryll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lion32 Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Lär ju önska er lycka till. Jag o Diego ska ta oss varsin öl vid turneringstarten och glo på er nere på klubben. Så ta på er glesbygdskavajen Jag e på!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jerma Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 De e SÅÅ jävla grymt Topp 40 och BARA 4 svenskar och två från lilla Westbay Lycka till nu grabbar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 9 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Hoppas på att få se lite folk nere på klubben med en öl i handen så vi kan njuta av fiskarnas spel där borta i fiskdammen. 1730 är jag och tanten där, Diego strax efter... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Ja du Kejan... visst e det bra,, men du ligger ju fan näst sist,, skärp te da nu... Jag kommer ju inte till EPT-Köpenhamn på en 39e plats lixom hehehe,, nä rå... helt fantastiskt jobbat killar!! Nu har ni verkligen visat att ni tillhör eliten Klonk Klonk hahahaha sörja tomte asså!! tack alla för lyckönskningar och stöd.. nu har även VT fått nys om detta och tror läckan är den mediakåta PHE:mrgreen: sörja tomte du med asså! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lion32 Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 hahahaha sörja tomte asså!! tack alla för lyckönskningar och stöd.. nu har även VT fått nys om detta och tror läckan är den mediakåta PHE:mrgreen: sörja tomte du med asså! Stackars!!! Inte konstigt att han/ni får skatta då!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Stackars!!! Inte konstigt att han/ni får skatta då!!! här rök ju hans 5% dirr asså! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Stackars!!! Inte konstigt att han/ni får skatta då!!! hahaha..! sinnes.. dra bort 30% dirr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jerma Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 här rök ju hans 5% dirr asså! Nästan så han skulle pröjsa er skatt oxå Kör hårt nu grabbar och hoppas alla händer är glödheta idag. Hare så jävla wolit å lycke te Å Kristoffer, ställer nån mot da, tänk att de e "jerma" då kan du syna me va som Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Ska kolla hockeyn, kommer direkt efter tror jag, GL HF som fan nu grabbar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hulken Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 det var väl inte en sekund för sent att vt visste om detta, tror även dom läser aftonbladet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 det var väl inte en sekund för sent att vt visste om detta, tror även dom läser aftonbladet Var kan man läsa? eller står det imorron? Måste vi skicka in dagens ros? "Dagens ros... Till Ariados och Kejan som på ett mycket bra sätt försvarar Westbays färger blablabla..." EDIT: Var hittar man streamen liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts