wedo Postad 5 December , 2005 Rapport Postad 5 December , 2005 Tänkte ta ut pengar till mitt nordea personkonto, men eftersom jag aldrig gjort det förut är jag inte säker på vad man ska skriva in. Adressen till banken är: Nordea Bank AB S-105 71 STOCKHOLM Hur ska man nu fördela detta över fälten: Street Address ZIP/Postal Code City Det bör väl vara: Street Address: ZIP/Postal Code: 105 71 City: STOCKHOLM Men kan man lämna ett fält tomt? Och vad hände med S-, hör det också till postnummeret? Så för att göra det kortare och sammanfatta. Vad ska man skriva in var? Tack! Citera
kydyl Postad 5 December , 2005 Rapport Postad 5 December , 2005 Tror de där fälten är onödiga när det gäller svenska konton. Citera
Skadast Postad 5 December , 2005 Rapport Postad 5 December , 2005 Allt utom State och swift code har jag fyllt i iaf. Citera
wedo Postad 6 December , 2005 Författare Rapport Postad 6 December , 2005 Vet fortfarande inte hur jag ska göra Johan kan du svara på om man behöver fylla i addressfälten vid uttagning till svenska bank? Citera
Ekenstar Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Vet fortfarande inte hur jag ska göra Johan kan du svara på om man behöver fylla i addressfälten vid uttagning till svenska bank? Har du Nordea räcker det med att skriva det i bankfältet och sedan lämna adressfälten tomma. Gjorde så när jag tog ut pengar från martinspoker (samma system) för ett par dagar sen (och pengarna har redan kommit in på kontot ) Citera
wedo Postad 6 December , 2005 Författare Rapport Postad 6 December , 2005 ok, tack då gör jag så nu =) Citera
Recommended Posts