HeyJohan Postad 9 December , 2005 Författare Rapport Postad 9 December , 2005 SuperAnton: Nej, det gör tyvärr inte det. Men du har ju fram till söndag på dig att anmäla dig Mvh Johan Citera
QoS Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Lite RP också då! Kom igen nu, det blir ju MAT! - QoS Citera
Casper Postad 10 December , 2005 Rapport Postad 10 December , 2005 Läste just topicen, glöm frågan. Citera
Skanke Postad 12 December , 2005 Rapport Postad 12 December , 2005 JAg har inte ätit sedan i fredags, så jag börjar känna suget efter HEYJULBORD Citera
schenker Postad 12 December , 2005 Rapport Postad 12 December , 2005 Lika bra att fråga, så att man är förberedd: Finns det maltdrycker att köpa på det där stället? /schenker Citera
Wiseguy Postad 12 December , 2005 Rapport Postad 12 December , 2005 Lika bra att fråga, så att man är förberedd: Finns det maltdrycker att köpa på det där stället? /schenker Jajamen Schenker, don´t you worry..... Citera
TANDEMCYKELN Postad 12 December , 2005 Rapport Postad 12 December , 2005 Jajamen Schenker, don´t you worry..... HeyJohan har dumpat sitt VISA-kort i baren och bjuder? Citera
HeyJohan Postad 12 December , 2005 Författare Rapport Postad 12 December , 2005 Så länge de tar Eurocard så är allt lugnt vad gäller bjudspriten Ni som inte hittar till Sviten, skicka mig ett PM så kommer det en vägbeskrivning! Mvh Johan Citera
Liza Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Jag ska inte äta nåt på resten av dagen nu Ses ikväll! Citera
schenker Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Jag kan ju droppa lite av menyn: - Svartvinsbärsbrässerad vildsvinskskinka med äppelchutney - Rökt laxterring med bladspenat & lingonkräm - Rostade marinerade rödbetor med salvia, rödlök och fårost - Böcklingcheesecake i glas med laxrom & pepparrot. etc Jojomensan Tror att jag har läst ovanstående minst 10 ggr idag...nu vattnas det rejält i munnen Törstar efter mer också, så snart känns det som om det är dags att avvika från jobbet och koppla av på nån pub en timme före Citera
QoS Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Lite eftersnack i http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=20042 Enjoy! - QoS Citera
Recommended Posts