All aktivitet
Detta flöde auto-uppdateras
- Senaste timmen
-
Kan bli åka av mot Le Bleu men mirakel inträffar lite då och då i sportvärlden. Jag ska försöka se matchen på storskärm i huvudstaden. Alltid tänkt det skulle vara kul.
- Today
-
Bah, asså PF, jag ska måste skriva av mig lite. Hade intervju för praktikplats med ett företag som utbildningen hade bjudit dit. Det gick sååå jävla dåligt. Fy fan, jag rodnar typ nu när jag tanker på det bara. Han frågade mig hur det kom sig att jag gick denna utbildning. Jag sade typ "Något måste man ju göra." Och jag sade att programmering hade varit en hobby i yngre tonåren och att jag sen lade undan det i 15 år. Jag skulle ju såklart säga att jag går utbildningen för att jag tycker detta är svinkul och intressant och att jag har testat lite olika jobb och branscher, men att det nu känns som att jag äntligen hittat rätt. Något sånt. Istället för den där jävla pannkakan som hoppade ur min käft ... Sen frågade jag om deras app (jag vet att det är en webapp) är avsedd för PC bara. Vem fan säger PC?! Jag tänkte fråga om appen ska vara/är mobilanpassad, men det blev fel där ... ord är svåra. Jag sade också att jag tycker backend-saker är roligast (han frågade) och tillade att jag är "Helt värdelös på design och har ingen känsla för färger eller nåt sånt". Vidare, frågade jag om det är mycket kundkontakt i den rollen och sade att jag inte är bra på muntlig kommunikation. Herregud, vilket jävla magplask. 😭 Jag är så jävla usel på intervjuer och på att sälja in mig själv. Jag är bäst i klassen, men det vet ju inte den där killen. Såvida de inte har visat våra testresultat eller alla committs vi har gjort till grupparbetena (jag har dragit det tyngsta lasset and it's not even close). Det kändes fett stelt och vi hade nog inte bra kemi heller. Det har jag fan aldrig. Det brukar brudarna på Hinge säga. Att vi inte har kemi. Jag är så jävla dålig på sånt där. Om jag bara hade kunna tagit bort le 'tism, så hade jag nog både haft brud och kneg ... Alla tycker typ att jag är konstig och det tar väldigt lång tid för mig innan folk får en positiv uppfattning om mig, om de nu får det överhuvudtaget. Många polare har typ sagt saker som "Asså, jag tyckte du var fett konstig de första två åren, men nu tycker jag att du är rimlig. Tips på hur jag ska tänka/förbereda mig inför nästa försök? Nästan 100% säker på att jag inte kommer få detta, när jag förminskade mina skills så mycket och typ satte mina svagheter i fokus. Och lät så negativ ... "något måste man ju göra" ... vad fan är det för svar?! Pokerus går i alla fall fett bra än så länge. 🙂 En riktig uppdatering kommer som sagt på söndag.
- Igår
-
Då är det dags igen! Japan kommer aldrig vika ner sig, men det är lite snack om att de ska vila någon spelare. Vinner Sverige blir det Brasilien, då Holland ganska troligen slår Tunisien, så ett oavgjort resultat hade varit mer lämpligt, men då flyger jag på topptipset, så Sverige ska vinna, punkt.⚽
- 999 svar
-
- 1
-
-
Jag tror inte heller det kan vara såå stor skillnad. Det handlar väl mest om att ha rulle liksom, i alla fall för mig då. På gamla klienten började det finnas bra regs först på /4-/5 typ, men vet inte om det är så längre såklart. Målet är hur som helst /2, så småningom i alla fall. Har snart lite sommarlov i två veckor. Då jävlar ska jag grinda järnet! Kommer i alla fall köra de 30 timmar i veckan som SVS varit så generösa att ge mig. Kanske att jag kör på någon mer sida då, typ Unibet eller dylikt. Som sagt, tycker jag att det är fett kul atm och har inga problem med att sitta fem timmar i streck. Tiden bara flyger iväg. Kanske att jag kommer få möjlighet att känna lite på /2 under sommarlovet. 🙂 Vad kör du för nivåer?
-
Har svårt se att skillnaden mellan /1 och /2 skulle vara stor. Är kanske på nivån högre regs börjar bli tuffare
-
När en match ska börja kommer det in fem domare på planen. Dessutom finns det tre i VAR-rummet, alltså totalt åtta domare. Av dom fem på planen är en huvuddomare, två linjemän och en assisterande domare. Men vad gör den femte? Någon som vet?
- Senaste veckan
-
Kör en mitt i veckan-update. Känner mig bekväm med /1 nu. Är inte överhuvudtaget scared money längre och gillar att sitta deep. Tyckte det var lite småläskigt i början. Jag spelar mot exakt alla och gärna HU. Inte imponerad av särskilt många. Här kommer månadsgiraffer: Jag tycker det är fett kul att spela atm!!! 😃 Längtar varje dag efter att få komma hem och öppna klienten. Detta trots att jag har sprungit sååå jävla anus. 24BIs under ev. Men jag tycker faktiskt att jag har hanterat det ovanligt bra. Nota bene hur lite gnäll jag postat lately! Och det kommer ju att vända. Man kan ju springa över ev också. 😮 Det lär hända någon månad i alla fall och jävlar vad deg jag kommer att få då! Tror faktiskt att jag kan snitta typ 10k/mån när jag spelar /1. Fast nu tänker jag gnälla lite: Det är liksom inte bara under ev heller, utan en jävla massa set ups också. Till exempel när vi satt HU mot herr 17/9/3 MissatDrag. Sån jävla värdelös spelare. Han öppnar också 7-8x BARA mot mig när det är bvb. Jag var glad över run outen, i och med att det inte parade sig. Det går väl inte att folda även om han är århundrandets nit. Han har faktiskt börjat spela tillbaka lite mot mig. Exempelvis: Man bara "fan va cool du är, bra spelat, du får potten, kamrat". Men man printar ändå som fan genom att bara 3b och cb mot honom. Jaja, blir ny update på söndag methinks. Då blir det fler giraffer och en till kass "reg" på /1 som ska hängas ut haha. Vi får la hoppas att den gröna giraffen har gått ifatt den gula, i alla fall litegrand, tills söndag. Puss på stjärten! ❤️
-
Du siktar högt.
-
Efter senaste matchen vette det väl katten om man är så sugen på Brasilien eller Marocko i alla fall. Bara scannat rubriker i veckan och det verkar som det varit bra resultat hittills om man tänker sig för Sverige att spela vidare. Hoppas Potter har modet att testa nåt galet till Japan. Man blir ju lite lätt ombytlig i tv-soffan så med en bragd mot Japan sitter man i guld-båten igen.
-
Reka ”lamm racks” är nästan värre än att byta position på borden
-
Rohan blev medlem
-
2/3 timmar avklarade. Tar fan emot mer mentalt än de där sessionerna där man torskar varenda hand o blir non stop bad beatad. Är nog en vanesak det här, + att jag kör på tom mage vilket magnifierar det. Poängen med det hela var dock att göra någonting som är mentalt jobbigt, och att kunna acceptera de stunder i livet som suger, utan att försöka rymma ifrån dem. Så nu kör vi sista timmen språk och sen försöker vi pressa 1 timma mnemonics efteråt. Imorgon blir det tillbaks till träning och plo
- 126 svar
-
- 3
-
-
-
Höjer en varningens finger, tror du underskattar variansen/hur stort dessa games springer. Jag har hört båda hemska stories och solskens historier hur extremt hårt folk swingar på 3knl motsvarigheten. Om 25k besvärar dig hade jag nog personligen grinda lägre ett tag tills du känner dig rullad på riktigt. 3k spelen är nog någonstans mellan 5k och 10k i swings och 25k är ingenting
- 28 svar
-
- 2
-
-
På svs/ipoker också. Men gör det inte alls ofta/mycket. Tycker det är najs ibland. 🙂
-
Vart spelar du donkaments?
-
Bingo finns redan på svenska spels lotteriavdeling för de som vill spela, så ingen mening att behöva införa 6-kortsbingo Haha är tyvärr inte värt det för mig. Är inte så mycket för tentakler och kaskadspyor när det kommer till det erotiska. Du är dock inne på det språk jag håller på och lär mig! Har slackat litegrann och är skyldig 4st All-ins hittills. Har dock somnat 3 nätter nu utan någon skärm eller podcast. Nu kör vi 3-timmars Japanskagrind som jag tidigare lovat mig själv!
- 126 svar
-
- 1
-
-
Bleh, fan va segt det går. Och så får man ej spela mer. Veckogiraff: Är +700-800 från donkaments också. Jag har i alla fall fått in rätt många händer på /1 nu och kör mest såna bord. Denna månad: Har inte spelat jättebra direkt och inte heller sprungit så bra, men jag tror det går att ha 20BB+/100 där. Kanske inte att jag kan det, men jag kan nog i alla fall ha typ 17-18.
-
Tack för tips! Ska absolut testa primvera, återkommer med kritik. Har mest varit vid bargatan vid Gamla stan under kvällarna nu men har blivit lite uttjatat med högljudda britter nu haha
-
Om du vill bada i det området så har du även en strand som heter Praia Centianes. Bästa stranden i Algarve enligt mig. Ta ett varv längt algar seco också. Jäkligt fin trail!
-
Trevligt ändå! Jag bor inte i Portugal längre men när du ändå är där så hade jag varmt rekommenderat att ta taxin en kväll till Carvoeiro. Ät en middag på Primvera (ta lamm racks) sen efter middag går du till round up salon och njuter av lite karaoke och hälsar till Luis i baren från Stefan. När dom stänger går du över gatan till Mungos bar. Kryllar av brasilianska tjejer där. Där kan du passa att hälsa Daniel från Stefan i baren också 😎👍
- 259 svar
-
- 2
-
-
Såvitt jag förstår är det inte möjligt att besvara frågan ännu. Det finns tydligen en teoretisk chans att Sverige inte når sextondelsfinalen.
-
World Cup 2026 Third Place Teams: Standings and How 8 Qualify
-
Vilket/vilka språk ska du studera?
-
En tjackrunk i veckan á 12h kan du väl ändå unna dig? Lite japanese midget porn på 43 flikar? 🙌 Nä, ville bara skriva att det har varit intressant läsning. 🙂
-
Hien ska spela sitt livs viktigaste match och tar knappt en frispark. Som mittback. Lindelöf lika sämst och blöt. Och är lagkapten.
-
Ja, alltså man får ju lära sig redan i juniorfotboll att ta bort första ytan vid inspel. Sverige släpper in mål på mål därifrån. Så sjukt besviken fortfarande. Holland behöver ju inte ens vara bra.
