Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Faaaaaaaaktiskt så följde jag hennes pojkvän, fightern War Machine (ja han heter så på riktigt), på twitter först och hittade därigenom henne. Deras båda Twitters är faktiskt mycket underhållande
  2. Tankar om kommande UFC-gala? Är du lika överexalterad som jag? Jag menar, vilka matcher!!!! Kan knappt vänta!!!! Sai vs Lipeng Tokudome vs Chul Nam Chen vs Anying Listan är lång... Och vilket main event sen. Stun Gun vs självaste Hathaway!! (ok, lite väl övertydligt kanske :lol:)
  3. Haha Christy Mack
  4. Storyn i sig var inte så sjuk. Men 800 dollar Pokerz
  5. Bara hedrad av respons övht från en legend såsom du själv.
  6. Ja. Det är väl kutym i såna här fall?
  7. Vetenskap Att ca 7000kcal motsvarar ca ett kilo kroppsvikt är inget jag hittat på själv. Dvs 3500kcal motsvarar ett halvt kilo. Alltså, förutsatt att kosten är exakt densamma behöver vi förbränna 3500kcal på en vecka för att gå ner ett halvkilo. Exakt hur mycket en promenad förbränner beror såklart på hur fort man går. Och rimligtvis krävs det mer energi för en person på 200kg än en på 50kg att ta sig fram. Googlar man runt lite så verkar en förbränning på 300kcal i timmen rimlig. Kanske närmre 400 om man går fort så in i helvete. Så det är bara att räkna på det. Det är helt ok för mig om vi släpper denna diskussion här för övrigt, vill inte spamma ner turretråden
  8. De e du o Dana White mannen Läst om det där innan och för dem som har drabbats hårdare än dig verkar det helt fruktansvärt.
  9. Förutsatt exakt samma kost krävs det ungefär 1½ timmes promenad om dagen (varje dag.) för att gå ner ungefär ett halvkilo i veckan. Kanske en dryg timme om dagen räcker för samma halvkilo om man går på riktigt fort. Jag förstår inte vad det är ni "synar" med mitt påstående. Det var väl det jag skrev, gå i princip varje dag och långa promenader (jag är lat så 1½ timmes promenad är en lång promenad i min värld). Ett halvkilo i veckan är finfint men jag hade inte direkt kallat det ett viktras Ingenstans har jag skrivit att det inte är bra att gå ut och gå. Det är bra för hjärtat och kroppen och jag inbillar mig att det blir lättare för många att börja äta nyttigare när dem är ute och rör på sig. Jättebra att KKroon verkar må bra och går ner i vikt!
  10. Kunde inte riktigt förstå hur man skulle vilja checka bakom T8 men vågade inte säga emot. Nu förstår jag
  11. in b4 gorillan stänger ner Nä men ty för facit, sparar mig tid och mitt otroliga anseende
  12. För mig är det väldigt enkelt. Lägger någon upp mer än en, max två HHs så orkar jag mkt sällan svara
  13. Lol. Lugn och fin nu.
  14. Wooow har ni inte hyrt moppar på långtid?
  15. Instämmer.
  16. Om du vill donka river med missade FD t.ex. så måste vi såklart balansera med värdehänder men det får vara starkare made hands då imo. Här blir det väldigt mkt folda ut hans sämre och få syn av bättre.
  17. På senare tid tyckte jag Joke's on Dee var helt overkligt bra :lol: Fast nu blev jag osäker på om det var så det hette? Första avsnittet senaste säsongen.
  18. Enorm kalkon imo. Lika kallt som Uniteds prestation under Moyes
  19. Awesome stuff Inte som Banshee direkt! Jag har fortfarande några säsonger i mitten jag inte sett så det känns iaf bra!
  20. Hahaha det är fan kärlek om man saknar någons skit
  21. Ty m8 Spelar ju aslågt och backar ändå Men lite bättre förberedelse måste jag helt klart fixa till.
  22. Sa jag att jag hatar poker? Mycket tunga tider just nu. Springer dåligt och spelar riktigt dåligt med, då är det svårt att plussa.
  23. Gillar inte det eftersom det kan bli fel om man ska skriva något i chatten och trycker enter då.
  24. Haha vafan tröja känns inte riktigt rimligt i ett sånt här fall imo
×
×
  • Skapa nytt...