Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Varför läste jag om Ladbrokesfesten egentligen...fADFJADKFJADLJfADNF;ADNREPORP Nästa gång ska jag fanimig med! GL annars, gör comeback närsomhelst! Tror inte vi kommer ses på 1/2 men kanske 2/4 då.
  2. Grattis då mao! Haha nu låter du ju som min tjej... Hmmmmm, SÅ jävla roliga är dem inte va? Tack, sov ca två timmar mindre än jag hade hoppats men med Thai Air är det alltid minst en ok resa iaf Hur hade ni det? Sitter hos min kusin som fyllde 20 idag. Eller han är ute och super, så jag gömde mig, börjar bli lite väl tjattrigt i köket... Var faktiskt nere på gymet redan idag men har inte lirat någon poker än. Är fortfarande jävligt sliten och jetlaggad Ska försöka mjukstarta grinden snart, sen växla upp till trean innan jag i januari tänkt köra på femmans växel med storslagna (och för mig väldigt sjuka) planer. Mer om dessa senare Nu börjar jag bli rastlös för övrigt, vill hem och se El Classicooooo
  3. Kanske verkligheten som kommit ifatt? Hihih
  4. Kära dagbok, jag är jetlaggad. Idag har jag sett de två sista matcherna i Strikeforce: Destruction, hela WEC 37 Torres vs Tapia OCH avsnitt 11 OCH 12 av The Ultimate Fighter s8. Nejdå, jag är inte beroende av MMA...
  5. Hm kan vara ute o cykla men stadgade du inte dig? Obv blev mitt flyg som skulle ha gått föregående natt inställt på grund av nåt som lät som att planet var trasigt, förstod inte exakt vafan det handlade om. Thai Air skickar iaf sina kunder till Novotel precis vid flygplatsen då. Tyvärr vägrade de låta mig ta med min flickvän som gäst. Hon åkte i förmiddags och eftersom hennes familj med bil redan bodde på ett annat hotell och vi fick en sista natt så blev det till att punga upp för ett rum på samma. Checkade in på Novotel idag och kan bara säga OMFG, lätt det bästa hotellet jag varit på. Överlägset. Har hunnit med både pool, gym (löjligt fräscht gym) och en sjukt god internationell buffé som Thai Air bjuckar på. Det är tänkt att mitt flyg ska avgå 00.50 men ärligt talat är jag knappt inställd på att åka. Har varit så sjuk resa det här. Vill bara komma hem nu faktiskt.
  6. Haha Grattis förresten, hörde nåt rykte från den galna affiliaten
  7. Nu ska du inte vara sån, chefen (eller ministern eller vad det nu var) för transport eller vafan det nu var gick ju ut direkt och sa att han var hoppfull över Suvabs chanser att bli Topp 10 på listan över världens bästa flygplatser Ska snart dit och kolla läget för övrigt. Hoppas man kan få flyga hem nu, speciellt mtp att jag tror jag har gått in i "gula väggen" lite halvt!
  8. Nya regler for utlanningar sa ni vet. Kolla sjalva. Kortfattat: Visaruns ger bara 15 dagar nu. 30 dagar far man dock tydligen fortfarande direkt nar man anlander med flyg.
  9. Om nagon mot formodan skulle undra sa ar jag pa hotell pa Khao San nu utan internet. Har blivit ett antal ombokningar och typ 3-4 veckor langre tid har an det var tankt. Ska aka tillbaka den 9 dec om inget oforutsett hander...igen...igen...och igen...
  10. Hur du orkar fortsätta om och om igen har verkligen övergått mitt förstånd. Först tyckte jag det var lite halvroande men nu är du mest pinsam. Jag veeeet, du gillar inte Thailand, alla vet det vid det här laget. Jag bryr mig inte det minsta iofs men du börjar bli riktigt tjatig nu.
  11. Haha man går väl inte in där för att säga nej heller? Lol nä, jag är på motsatsen till grindresa!! Åker hit och är med flickvännen för att ha en ursäkt att slippa grinda Åker snart tillbaka till Sverige och grindar mig igenom mörkret och kylan tills nästa semester. Förutom demonstrationer, bomber och ockuperade flygplatser är här väl fint i Bangkok...gäller att hålla koll på var man absolut ska hålla sig borta ifrån bara, annars kan det bli farligt.
  12. Kan inte dem jävla retard-"demokraterna" i PAD sluta demonstrera någon gång? Innan de skulle få chansen att ta över makten kommer de ha förstört hela Thailand. Ingen kommer vilja åka hit längre när de håller på som de gör. Verkar bli dags för våld nu dessutom. Håller tummarna för att de ger upp innan dess, och om de inte gör det iaf hinner bli utkastade därifrån innan natten måndag-tisdag då jag har flyg bokat.
  13. Har Max kvar Nachogrejen? Hann aldrig prova den innan jag drog och min polare sa att den var asgod!
  14. Fast checksyn river är horribelt hur mycket gameflow du än vill trolla fram.
  15. Nä, för gränsen för hur mkt PENGAR man kan syna går ju vid exakt 785 dollar och 38 cent!
  16. Har ju inte rekat eller så så detta är enbart magkänsla...Finns bara tre matcher just nu men Betsson brukar lägga upp hela kortet en kort tid innan galan. Tycker definitivt Mir känns spelbar mot Nogueira till 3.82 på Lads! Uppenbart att Nog är favorit och antagligen kommer utradera Mirs styrka i BJJ men nästan 4 ggr pengarna på Mir? Jepp! Skulle nog varken spela på Evans/Griffin eller Silva/Jackson om jag enbart tänkte EV, jävligt svårbedömt. Men nu kommer jag ju spela litegrann ändå eftersom det blir så mycket roligare matcher! 2.10 på Evans på Betsson då, jag tycker han verkar vara en dryg tönt men han är riktigt het nu och det var väl ett tag sen Griffin var i farten. Silva/Jackson är exakt 50/50 både på Lads och Betsson lustigt nog men 1.86 på Betsson (bättre odds på alla matcherna för övrigt). Jackson verkar vara en jävligt avslappnad lirare (att han är störtskön och min favorit är ju 100% säkert) så om någon ska kunna hålla klassen efter det han gått igenom är det han tror jag. Dock kommer man ju aldrig ifrån att det ALDRIG är en fördel att ha krockat, försökt smita osv och sen hamnat i problem med lagen. Formen totalt omöjlig att bedöma där. Silva lär vara på väg neråt det är jag rätt säker på. Utan Jacksons bekymmer hade jag satsat på lite Rampage (HEHEHE), nu känns matchen helt ospelbar enligt mig. Väntar och ser om det dyker upp lite info senare som kan väga över åt något håll, eller om oddsen ändras.
  17. Lol att Liverpool skulle vinna PL...
  18. Jepp, Vic Mackey (The Shield alltså) är en riktig hårding Tycker serien är väldigt annorlunda mot alla andra polisserier, även de som handlar om någon tuffing som ska gå på gränsen. Rekommenderar den skarpt iaf!
  19. Veckans CP: Bas Rutten :mrgreen:
  20. Såja!
  21. Tiltande tidsskillnad när det är kvällsmatcher 2.40 här och snart BÖRJAR Champions League...blir en M-150 och ett Snickers nu. Wish me luck! Bättre lycka denna gång till mig och heltoker! Lättare när man inte är svinfull iofs.
  22. Vill ha copyrightpengar för att Okocha snodde mina tankar och gjorde dem till en hel tråd
  23. Kom till Helsingborg om ni vill känna på snålblåst. Fyfan
  24. Alright. Vad/var lirar du själv?
  25. Jepp, vi är nog helt överens!
×
×
  • Skapa nytt...