-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
http://mmamania.com/2009/07/16/zuffa-confirms-ufc-105-for-manchester-england-on-november-14-will-likely-air-free-on-spike-tv/ Wooooow Vem hakar???
-
Mm seriöst, han behövde betänketid i en månad för att fundera på vad som var bäst för hans familj. Sen stannar han kvar i exakt samma stad ändå. Nej nej, det handlade inte om pengar... Hehe...Liverpool spelar här i Bangkok om 2½ timme btw. Jag såg ju Man City här men det var mest för att få se arenan (jävligt maffig faktiskt) så jag har väl indirekt betalat för Tevez...men vid Liverpool går fan gränsen. Stöttar fan inte den skiten med mina pengar
-
Oj, mer än poker? You must hate him alot
-
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/england/article5539269.ab 1. OUCH! 2. Tevez är så äcklig att jag vill spy bara jag tänker på honom. Annars: Grymt kul utgång i måndags. Synd man inte har samma energi som TheOffice på att skriva, hände mycket roligt Poker? Nej. Gym? Jepp, fixade en ny månad igen på gymet jag körde på första månaden här. Enormt gym och överlägset bästa utrustningen av alla gym jag varit på. Negativt är den stora mängden "balla" thailändska PT och att de kör dålig dunka-dunka på alldeles för hög volym i hela gymet. Vi hade fått samma deal på telefon igen, dvs 1000 bath för en månad utan bindningstid. Efter att jag lyssnat på en kvarts envetet rabblande av en enormt jobbig tjej där visade det sig att det inte hade kvar samma erbjudande ändå. Tog rätt lång tid för henne att fatta att vi inte var intresserade av mer än en månad eftersom VI INTE KOMMER VARA KVAR OM EN MÅNAD (fatta det pucko). Då fanns plötsligt samma deal igen, fast för det dubbla priset. Wat? Eftersom det fortfarande var ett rimligt pris för en månad utan bindningstid tog jag det. Mitt i alltihopa kallade idioten på en av de "ashäftiga" ThaiPT-snubbarna som kom med ett papper och en sån där liten manick man håller i händerna som mäter fettprocent och så. Jag slapp som tur var hålla i den, men inte min tjej Han rabblade även han oavbrutet i typ fem minuter. Jag fattar lite thai ibland men inte när dessa två äckel drog igång. När han var klar och de andra två tjejerna som hjälpte oss gick iväg för att fixa papper fick jag höra att PT-äcklet i princip hade kallat min tjej fet och förslappad för att hon inte tränar tillräckligt. För det första hade vi inte bett om hans jävla åsikt...för det andra väger hon knappa 50 kilo!! Jag var väldigt nära att dra mitt i alltihopa där ett tag, men eftersom de enda alternativen jag vet som inte skulle kräva minst en halvtimmes taxi (troligen bra mkt mer än så mtp den absurda trafiken här) är ett "fitness room" i vår byggnad och ett halvtaskigt hotellgym på KhaoSan till enormt överpris, lyckades jag behålla lugnet. Samtidigt som jag skrev texten ovan ringde de min tjej och bad henne hälsa att jag ska kontakta "mr Pi" (pee?!?!?!) om jag ska dit och träna idag (lär vara en PT). Jag är ungefär lika sugen på att kontakta honom som jag är på att få en pungspark av CroCops vänsterben. *väntar på att någon annan thairäv kommer in och skriver "hoho, welcome to thailand na krap"*
-
Men du är ju en dvärg?
-
Eeeeeeeeentoouuuuuuuraaaaaaaaaaaaaage Alltid grymt. De satte väl typ mest upp lite olika storylines för säsongen som komma skall. Tycker det var några intressanta idéer som visar på att de inte bara vill köra på med samma sak om och om igen (hur bra det än har varit).
-
Inte hälften så rolig som dig tyvärr. Önskar jag vågade skriva med enbart stora bokstäver och en massa utropstecken bara
-
Förklara för mig varför det är ett problem om fi checkar bakom i hand två är du snäll.
-
Jens står du och spänner dig och håller in magen som fan där eller? Släpp TVn som vi brukar säga Tyckte inte du såg så farligt tjock ut!
-
Bra poäng. Hårt table selectande gör det lite svårare. Själv sitter jag gärna i pos mot en dålig synstation men det kommer INTE få min röda kurva att peka spikrakt uppåt. Sen tycker ju obv den andra skaran att det inte är coolt att table selecta (jävla "ord" jag vet) samt att man måste vinna genom att köra över sina motståndare med agressivt spel. Så kallad LAG-stil typ. Själv har jag varken positiv röd ELLER grön kurva just nu så var fan jag håller hus står skrivet i stjärnorna
-
Det är väldigt sällan jag spelar direkt efter en sån äcklig misärdag. Så mycket har jag lärt mig. Blir ju också mycket lättare att inte spela när man är i Bangkok med tjejen Jag lär heller inte spela lika högt (om jag inte skulle hitta någon monsterfisk). Så där är det inte direkt några problem. Om jag ändrar mitt spel högre upp är det isåfall att jag spelar aningen tightare och mer försiktigt, inte så att jag börjar göra massa efterblivna bluffar för att visa att jag inte är rädd Just den här "vändan" eller vad man ska kalla det har jag nog varit mer nöjd med mitt spel högre än innan. Även i efterhand så är jag nöjd med hur jag spelade i förrgår, det var bara en jävla massa standardskit som inte gick min väg. Det är lite just därför det känns så uppgivet, det måste vara typ sjunde gången jag hittar stora back på högre stakes och måste gå tillbaka i nivå igen. Tycker det har varit mest standardgrejer de andra gångerna med. Men det är ju inte mycket annat att göra än att nöta på och fortsätta jobba på spelet. Jag har funderat på det där att skriva upp lite saker att tänka på någonstans. Och vara mer noggrann med vad heltok skrev, att verkligen fundera på vad planen är för sessionen. Inte glida in i funderingar kring hur mycket jag vill plussa för att känna mig nöjd...eller typ att bestämma mig för att jag är lite trött och bara ska spela max 1½ timme och sen sitta det dubbla bara för att jag är back. Ska försöka kolla på Tommy Angelos filmer på DeucesCracked, han ska ju vara så jävla grym på den mentala biten tydligen.
-
Gillar preflop och river
-
Men herregud snälla opteron, det här är faktiskt en bra dagbok så förstör inte den med så extremt urtråkiga levlingar. Snälla. Jag tycker du har svarat på dina egna frågor typ. Jag har inget emot checksyn i hand ett. Hand två: Yup, you said it Hand tre skulle jag nog behöva fundera mer på angående riverspelet men spontant känns det lite tunnt.
-
Det är ju lite "komiskt" att jag hade hört om pansargustav och den famuösa_grousen under en lång period och hade hoppats på turen att få spela med dem någon gång. När jag väl fick äran att hitta grousen på samma bord för en dryg månad sen fyroutade han självklart mig i min dåvarande rekordpott. Sen drog han en bakdörrfärg för den näst största potten vi spelade. Sen hittade jag nu idiotgustav och då sätter han såklart hålpipan för stack i första handen vi spelar. Just nu känner jag väl främst tre saker. Till att börja med någon slags lättnad om jag ska vara helt ärlig. Nu "måste" jag inte sätta mig på €NL1K om där är värde. Jag "måste" inte dra upp fem bord €NL600. Trots att jag nött hyfsat mycket €NL600 nu har jag fan inte känt mig bekväm där EN enda gång. Verkar vara någon spärr, normalt sett vänjer jag mig efter ett tag på en ny nivå men jag tror det blivit så pass mycket pengar det handlar om nu att man oundvikligen börjar tänka på hur sjukt mycket man kunde gjort för pengarna man backar på en dag. Hur jävla dumt det nu än är. Jag känner en irritation över att jag alltid ska springa dåligt just på högre stakes. Klart det även är lite bättre motstånd men om vi tar igår, vafan ska jag göra liksom. Folda KK på QT9J? Folda AK mot pansarskallen på KT9? Sen fyra raka standardflips som sagt och lite annat smått skit. Är det någon jättesjuk otur ingen annan råkat ut för som drabbar enbart just mig? Nej, verkligen inte Men det är jävlaridet var det börjar bli segt. Sen känner jag den vanliga grejen, typ "jahopp då kommer det ta några veckor minst (om jag har tur dvs) och sitta och tråkgrinda tillbaka detta". Jag blev iaf monsterfull igår, gick raka vägen från grinden till golf på PS2an och tre halvliters öl. Tjejen hade redan dragit ut. Jag hade inte ätit tillräckligt mycket på dagen vilket gör att jag börjar bli hyfsat lullig redan efter dem tre Drog ut och tyckte lite synd om mig själv, det gjorde även tjejen så hon köpte en kanna öl till mig. Dricker jag även en sådan alldeles för fort så blir jag full, bara ett erkänna. Detta kombinerades med att jag ju inte var på världens bästa humör heller om man säger så, så det blev en rätt kort stund ute för mig... Vi köpte med oss en massa goda grillspett hem sen. Hade jag varit själv hade jag däckat direkt men som tur var tvingade tjejen i mig massa kyckling, grillad korv med bacon runt, och några glas vatten. Hon fick mig även att gå och kissa innan hon hjälpte mig av med kläderna Tack för det, jag sov sjukt nog jävligt bra och är inte såfarligt bakis just nu iaf. Vi kan väl säga att hon minst sagt var skyldig mig det efter alla gånger hennes sjuka thaitjej-kompisar blandat lol-groggar till henne och fått henne brutaldyngad (skånskt ord?). En bra grej med henne är att hon i princip slutar dricka så fort hon märker att jag går in för att bli skitfull själv (oftast håller jag faktiskt ett rätt lagom tempo). Hon anar väl vad som komma skall Nu har jag återigen lagt en massa tid på att skriva ett långt inlägg men kan fortfarande inte förmå mig att lägga samma tid på att posta händer. Det har faktiskt varit hyfsat många intressanta den senaste veckan. Ty ty! Det kunde ju ha varit värre om man säger så. Krya på dig mannen! Tänker faktiskt på dig (låter sjukt gayh jag vet men jag bjuckar på det)
-
edit: PF cepar på nåt sätt
-
o då sitter man här med dödsångest igen.. gissar på tangerat rekordback men orkar inte kolla spelade en session på 3 timmar där jag trodde jag var hyfsat plus men var ungefär BE när jag bestämde mig för 5 minuter till. Droppade 2k euro på 2 minuter och stängde ner. LÄgger mig i sängen o stirrar i taket en halvtimme.. äter lite.. får pepp av min tjej.. kände mig sjukt nog redo igen trots skiten förlorar 4 raka flippar samt bonusen när idioten panzergus synar trebet med AQ och pushar mot mitt CB på KT9...jag har AK så han har ju jävligt fin equity men vem fan bryr sig om sånt.. knekten är given.. allt på nl600 euro såklart.. på nl400 dollar får jag plussa något inköp spelat bra med var back för månaden redan innan detta.. 7 jävla K händer fick jag rusha.. efter min första backmånad.. trodde det skulle få släppa nån jävla gång men nej fan.. lär bli monsterback denna månad.. precis bestämt för o stanna nästan hela augusti med.. vet verkligen inte hur jag ska klara detta.. i princip gul på prima nu.. döda mig
-
fowran nu tar vi och lugnar ner oss och kryar på oss...aight!
-
4 dagar in och jag har inte märkt en enda nackdel än! Visst känner man av friktionen lite smått men det är nästan mer åt det behagliga hållet än så länge. Blir nog Harry Potter ikväll, wish me luck med att inte somna
-
MMA är fan inte för småpojkar
-
Wow nöt, är det en vanlig jävla kudde eller kan man blåsa upp den? Orka bära med en fet kudde
-
HAHAHA Grattis annars fisk Klart du ska ta massa bilder och lägga upp. Gärna med tjejen!!
-
Kan vara att jag väntat tills sidan verkar ha stabiliserat sig men just nu skulle jag säga att klienten är klart bättre efter uppdateringen. Jag fick även HEM att funka helt utan problem efter att ha tankat hem den senaste patchen. Även Huden. Angående ingen waitlist så får jag nog spela lite mer och fundera mer på saken men spontant tycker jag det känns rätt vettigt och ett mycket bra steg att ta. Jag är så trött på att alla bord får väntelistor med 6-7 pers inom en minut efter att en fisk satt sig där. Bör kunna löna sig även för sidorna eftersom jag tror och hoppas att tillochmed de mest patetiska gameselectnit/tagsen kommer fatta att de måste starta nya bord, och iaf spela NÅGRA händer HU eller 3handat tills folk ser det och kommer och sätter sig.
-
Alltså man kan välja kyckling osv... Om ni vill se Helsingör får ni ju antingen göra det tidigare eller på något sätt åka över först och sen på kvällen börja middagen från dansk sida istället. Jag har ingen aning hur det isåfall funkar. Men i vilket fall, kom ihåg: Acelink, inte Scandlines, för middag.
