-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
Såja, redan sovplats spikad
-
En av ENDAST 20 om jag får be Mtp hur kasst jag grindat kan det inte vara så många svenskar som är igång på Ladbrokes. Jepp. Det var fest på "en av Stockholms bästa nattklubbar" sen också (VIP-bord ofc) Allting börjar kl 12 redan så jag har nog inte mycket annat val än att åka upp dagen innan, annars kommer man vara helt död på kvällen. Återkommer när jag styrt upp lite mer Hur fan blev du bjuden? Du spelar väl inte på Lads... Stackare som ska till Thailand iaf
-
Jaja, 1k händer och iaf ett plus på 1150 dollar. Några fina fiskar och en del fina kort men lite svårt att få betalt ändå. Så jag är nöjd.
-
Uuuuhhhhh dragonflag-övande, knäböj och biceps i samma pass. Låg nog i soffan två timmar när jag kom hem innan jag ens orkade äta. Halvt spy- och svimfärdig typ Känner mig mycket piggare nu efter att jag kunde äta ris och en kycklingfilé. Skulle tippa att jag ligger i fas med träningsmålet faktiskt. Försökte göra en dragonflag från botten men fick vinkla benen typ 30-40 grader innan kroppen lyfte sig Klarade två negativa som kändes strikta + en tredje som var lite halvsnabb, gånger två.
-
Dock räckte det med att byta termostat för att tomgången skulle bli normal igen så det var alltid nåt. Tror iofs jag hade tur i oturen för verkstaden jag har börjat lämna in bilen till har även en skrot där de sjukt nog hade ett fint ex av min relativt ovanliga Mazda-modell där de hade just den delen som behövdes. Japse all the way baby Dessutom gick dragkedjan till min vinterjacka sönder! FML Detta var dock en oväntad överraskning: Bäste Ladbrokes VIP! Som en av endast 20 svenska pokerspelare på Ladbrokes är Du exklusivt inbjuden till Winter VIP Lounge som äger rum i Stockholm fredag den 18:e december. Hade varit kul att träffa lite Stockholms-PFare när man ändå är där. Någon annan som är bjuden förresten?
-
Såja, perfekt, varför skulle INTE växellådan på bilen paja liksom? Why stop now? FML. På allvar, FML
-
Men fyfan då..så börjar de såklart ÄNNU långt åt helvete mycket värre än jag hade kunnat gissa.. jag orkar fan inte längre är säkert hela jävla förra månadsplusset som är bortblåst på en dag nu så innerligt trött på de här.. är väl 5 månader irad nu eller nåt som börjat med stora back.. kan jag få känna lite medgång NÅN jävla helvetes gång nu? Tog TVÅ dagar in i nya månaden på att man ska sitta här med dödsångest igen.. kände mig verkligen på G men varenda jävla gång jag försöker går de ju såhär.. Ännu roligare blir de såklart när man ser massa dryga fittor tokplussa o springa helt overkligt.. men kul för dem, det rör ju inte mig. sug kuklfkladöflöadFADJFLKADJLFKAJDL hejdå
-
Hade verkligen aldrig någonsin under några omständigheter rekommenderat någon att dra igång med såpass få reps om de inte tränat en längre period och vet exakt vad dem sysslar med. Det är bara att kolla på random gym vilken tid som helst så står där en massa nötter som toksvingar med vikterna i exakt alla övningar de kör. Börja jävligt strikt och med fler reps, iaf i absolut minst 4-5 månader.
-
Wow...Man kan inte beskylla dig för att inte ha HJÄRTA iaf
-
Sjukt att man kan den när man inte ens är ett jättestort Scrubs-fan Men det är bra!
-
Ah helt sjuk jävla kommentar Det är USA han ska till, klart som fan de kan kasta ut dem på gatan
-
Jaja, fått igång månaden med 1k händer dag ett. Bra att komma igång direkt. Slutade ett fåtal dollar back. Förlorade enda flippen för stack som vanligt. Det hände inte mycket annars. En usel reg satte nästnötfärgen på river 100bb djupt och synar raise med typ 40bb bakom eller nåt. Fattar inte hur somliga grinders orkar leva med sig själv. Nu hade jag obv nötfärgen själv () men att han inte degar in det sista där är bara sinnessjukt kasst. Det var verkligen INSTAsynen också. Försökte spela iaf nååågorlunda aggro idag men det är ju helt sjukt vad folk synar! Trist att blöda så mkt i nonSD som man gör ibland men jag kommer inte börja bluffa synstationer bara för sakens skull.
-
Moget att köra till gymet utan gymkort... Bra pass men lite kortare än vanligt, var sen till matchen redan. Missade första men om den var lika tråkig som andra var det bara bra. Gibson var kung dock Fint andramål! Grindar lite men jag får inte upp bord högre än 2/4 i Ladbrokes klient. De få fiskar som är igång på just 2/4 har nog inte ens 60bb i snitt så jag tappade lusten (som var låg redan eftersom jag är lite trött). Puni sa att borden var igång iaf så jag fattar inte vad som hänt.
-
Iväg för triccar och vader strax. Sen ikväll är det dags för ännu ett familje-hatmöte i fotboll. Mitt älskade United mot farsans Tottenham Hotspurs som han hållt på sen barnsben. Behöver jag säga att dessa matcher varit ganska givande för mig på senare år? Sen kan det mycket väl bli grind ikväll/natt. Har redan lovat Puni månadsrekord så jag har inte mycket val än att köra igång så fort som möjligt?
-
Hehe jag satt också och tänkte att den gode Shahin kommer bli royally assfucked by God på sina 10k kronor Men GL shanin!
-
Haha tjockis! Bah skoja Får styra upp dem där ölen snart, jag bör ha vägarna förbi Malmö om inte alltför lång tid.
-
Ty kompis Dagens tilt 1: Filmen Män Som Hatar Kvinnor var helslaktad och så enormt mycket sämre än boken att jag nästan blev arg på riktigt. Dagens TILT TILT TILT 2: http://mnstat.com/images/blog/index.html Mininova stängd
-
Annars har jag ett: Gå och lägg dig!
-
Det är all pingis. Pingis gör möss av män
-
Måste bjuda på denna gamla sjukt gayhiga bild från Thailand på mig tillsammans med en känd forumprofil
-
Amsterdam är OBV också intressant
-
Hehe, stickan Puni snackar mat...pasta, grädde och bacon my ass
-
Haha man kanske skulle kunna tro det ja, men det enda av det du skrev som stämde var att han har en mer normal syn på pengar Blev lite sugen på Riga iaf! Men man är iofs sugen på en mängd olika städer
-
Ty! Nä inte jag heller, men min polare lirar inte ens poker (han är inte ens microstakes alltså)
