Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Vilket lolvärde det har varit igen. Jag har dessutom helt ärligt haft kort nog för att ta igen halva månadsbacket utan tvekan Sjuk session. Första fem minuterna floppade jag tre set och turnade en nötfärg. Fick såklart inte betalt i en enda av de händerna och förlorade en mindre pott med ena setet Sen var det fina beats det bjöds på. Har väl whineat ner dem här redan men KK mot QQ all in pre, förlust, AA mot 99 all in på 885, 9 på river, sen hade jag även AK där jag synade trebet i pos, floppade AKx, synade CB, och betsynade sen fi på xturn för att se potten gå till honom genom ännu ett bakdörr färgdrag. Alla potter på NL400 och runt tusingen euro. Kul. Många överpar och diverse bättre händer knäckta i mindre potter med. Ungefär lika sjukt som det ovan var att jag faktiskt vann en flip med JJ mot AK all in pre på NL600!!!!!! Jag har hittat något slags semilugn iaf, även om jag whinear här och som idag flippade ur lite smått och bankade i skrivbordet några gånger, så har jag ändå kunnat fortsätta spela rätt fokuserat och inte behövt sluta sessionen i förtid. Idag har jag bara stirrat på alla fiskar och sjukt nog lyckats tänka i positiva banor som "fatta hur bra du kommer må när du kämpat dig igenom detta och vänt rätt på skiten igen". Jag måste faktiskt säga att jag är rätt stolt över mig själv Fick in 2500 händer vilket är mycket för mig. Lyckades trots beatsen plussa 1600 dollar. Jag gör mitt bästa för att känna mig nöjd med det men det svider att så många stora potter har förlorats med överlägset bäst hand. När jag skulle kolla resultatet nu efter sessionen trodde jag helt ärligt att det skulle vara någon tusing back (har varit så på slutet även när jag trott att det gått bättre) så mest känner jag nog ändå lättnad över att jag slapp backa idag Har avnjutit lite vardagslyx med min kära far idag också. Klyftpotatis, beasås, pepparbiff och lövtunna kotletter tillsammans med en burk coca cola (obv drucken direkt ut burken). För mig kan det bara inte bli bättre än så när det gäller mat, hur ooriginellt det än må vara Jag har även diskat litegrann och satt ihop en hylla jag köpte på IKEA (den har stått och väntat pinsamt länge så det kan jag tyvärr inte skryta med). FAN va duktig och nöjd jag känner mig just nu
  2. AK på AKx i trebetad pott. Fi drar runner runner färg. Bara 1k pott igen. HUR FAN GÅR DET TILL???
  3. AA all in mot 99 på 885 i 1k-pott på NL400. Gissa river...
  4. MEN ÄRLIGT?!?!? Så börjar vi med första potten för stack, KK mot QQ all in pre. Q på flop och A på turn, MYCKET KVAR JAG SLÅR?!?!?! Klart fi står med QQ. Börjar fan exakt varje session med minst en sån hand. Slår aldrig fel. edit: klart halvstack turnar sin hålpipa samtidigt som man skriver.
  5. GL med dejten framförallt!
  6. Back 2k dollar till med mongoloidvärde. Har aldrig sett maken till det här. Folk kallsynar trebets med 32s och synar sen in mot fyrbet. Floppar naket FD som de openjammar på Qxx, man hittar synen med JJ och ser potten gå till dem. Eller så synar de pott två gator med naket färgdrag och rivrar det. Var back ännu mer men höll mig förvånansvärt koncentrerad och tog iaf igen litegrann. Trodde faktiskt inte jag var back så mycket Lämnade några bord med dubbla inköp iaf. Men jag börjar verkligen bli orolig på riktigt. Tycker jag kämpar så bra jag kan och försöker verkligen men det går inte att vinna. Känns inte som det finns någon ände Kan inte fatta hur värdet kunde vara så bra som idag. Vet inte hur många gånger jag synat trebets i pos med AK, AQ, KQs osv utan att få träffa ett enda toppar. Turnar man väl ett toppar istället har fi turnat tvåpar med samma kort. Sen massor av treoutare idag med såklart. Nu har jag obv fuckat min dygnsrytm igen, hade jobbat in någon halvtimme i taget några dagar iaf men nu kommer jag inte somna förrän runt halv sju antagligen. Inte ens lönt att försöka nu innan nyår i vilket fall. Jag som hade en så positiv känsla inför denna månad. Svårt att greppa hur mycket pengar det är man backat nu och hur stor del av mitt totala värde som faktiskt försvunnit Pengar som man hållt på att sega ihop över en lång period. Känns för jävligt verkligen.
  7. MEN HUR MYCKET ÄCKLIG JÄVLA TUR KAN FISKARNA HA MOT MIG?!?!?! OCH EN TT mot 88 samtidigt som jag skriver.. EEEEEEEEEEEEEN ENDA JÄVLA DAG??? fADLKFJADLKRJAEIRJ LAEKFJKLDASF fda fadfad
  8. Har varken riskokare eller riskokerska just nu Lever på boil-in-bag-ris Just igår var det dock i kastrull eftersom jag skulle ha två ordentliga portioner. Blev nog mitt bästa ris någonsin. Rätt mängd salt och rikligt med olivolja i vattnet är hemligheten... När jag inte orkar laga så seriöst (nästan alltid mao) så brukar jag röra ihop lite turkisk yoghurt (kvarg funkar faktiskt med) med färdig sweet chilis-sås. Ty! Är sjukt sjukt sugen måste jag erkänna Men jag känner att jag måste få rätt på den här downswingen och vara lite duktig ett tag så det dröjer nog några månader. Synd! 70% fet alltså...bra, då har ni ju något gemensamt! HAHahAHAhahahHEHehH!! Sorry, dåligt jag vet
  9. Jag har inget liv (på shahin89s vis). Bara så jag rullar liksom.
  10. Nation hade varit sick, då hade nog tillochmed jag och stjärnfittan varit bland de rikare där
  11. På något sätt känns det ändå jävligt skönt att klockan är 03 nu och inte halv fem eller mer när jag sitter här och steamar Äter dagens andra portion ris med kyckling. Jag är verkligen varierad i min matlagning!
  12. Men sluta lolla mig för HELVETE då..F*D*FDA*FADFADNKFNAMD Vänder ännu ett back (kan inte komma ihåg en session som inte började ner) och ligger iaf precis några hundra upp när jag bestämmer mig för att stänga ner. OBV SISTA JÄVLA varvet ska monsterfisken man väntat på tura med sin jävla AQ mot min AK. Hatar alla äckliga jävla fittluder som timebankar med sitt stål innan de sen minraisar. Men ORKA betfolda AK på turn på Q8xA. Ännu en jävla backsession nu OBV. Kändes iaf bättre att spela lite tidigare än det blivit annars på sistone. Bra gympass idag med. Är bara så äckligt jävla tiltad på att det ska hittas på nya vidriga sätt att avsluta exakt VARENDA jävla session just nu. Kommer inte ur den här jävla livstilten heller. Helt sinnessjukt hur mycket MrJimmy fortsätter tura med. Tur han är en jävligt sjysst snubbe, annars hade man nog gått och spytt. Gillar inte julen längre men jag avskyr verkligen nyår. Ångesten börjar komma nu, fan va skönt det ska bli när det är över. Jag har faktiskt för mig att mer än hälften av året var över förväntan men allt har bara känts så långt åt helvete sen jag kom hem från Thailand att det enbart känns som ett långt äckligt jävla misärår.
  13. Inte klia men kan få semisvettningsryck så jag måste rusa och öppna fönstret
  14. Trodde aldrig det skulle hända men jag hittade faktiskt någon som knäcker Iba Iba! Skåda Paul Pin2!!!!!
  15. Såg du bandybollen? Stort grattis isåfall!
  16. JOHO! Bearnaisesås äger till rätt mycket och garanterat till en fläskfilépizza Hehe ja, vet att du också fick en utskällning, för ditt spewande
  17. Haha fyfan, Cheick Kongo är bara för sjuk
  18. Utgången igår var inte skitkul men inte kass heller iaf. Något mellanting. Förfesten blev extremt kort eftersom det var Juldagen och man måste ut i tid för att komma in så jag hann inte bli så packad som jag hade planerat. Har mått jävligt bra idag (relativt sett då alltså) men varit trött som en gnu. Såg Inglorious Basterds för andra gången idag hos en polare. Vilket jävla mästerverk! Tarantino for President. Marghareeeeeeete Åt min favoritbakispizza idag, vad sägs om följande???? B-sås, skinka, champinjoner, fläskfilé och vitlök Ungefär lika mycket nuts som denna hand från några dagar sen: $2/$4 No Limit Holdem 6 Players Hand Conversion Powered by weaktight.com Stacks: UTG ($430) UTG+1 ($409) CO ($685.75) Hero (BTN) ($873.99) SB ($943.56) BB ($582.50) Pre-Flop: ($6, 6 players) Hero is BTN Q:spade: K:spade: 1 fold, UTG+1 raises to $16, 1 fold, Hero calls $16, SB calls $14, 1 fold Flop: K:club: 10:diamond: K:heart: ($52, 3 players) SB checks, UTG+1 bets $36, Hero calls $36, SB folds Turn: K:diamond: ($124, 2 players) UTG+1 bets $77, Hero calls $77 River: 7:diamond: ($278, 2 players) UTG+1 bets $280, Hero calls $280 Final Pot: $838 UTG+1 shows 5:club: Q:club: Hero shows Q:spade: K:spade: Hero wins $835 (net +$426) UTG+1 lost $409 SB lost $16 Var på väg att grinda nu (va sjuk jag har blivit!) men lyckades tala mig själv ur det som tur är, inte alls tillräckligt pigg för att grinda. Var uruselt värde också så det gjorde saken lättare. Detta gör iaf att jag garanterat kommer att komma i säng en vettig tid idag. Ska försöka komma upp i tid imorrn och köra ett biceps/mag-pass. Är ju sista träningspasset för Dragonflags innan årsskiftet. Jag började komma halvnära förra passet så det är inte 100% omöjligt att jag kan klara en nästa gång, men jag skulle nog tro att det tar några veckor till. Ska även försöka dra igång grinden lite tidigare imorrn. Jag måste passa på att tacka shahin89 för att han är en så bra motiverare. Han hackade rätt bra på mig i Stockholm över hur lite jag grindat och fått mig att inse att det faktiskt är en väldigt fin möjlighet vi har att tjäna bra med pengar just nu. Jag har verkligen gett mig fan på att jag ska vända på det här och ha ett riktigt sjukt jävla bra 2lax10.
  19. Ty, det jag ville höra
  20. Jag kan ännu mindre, därför jag frågade Kändes tunnt IMHO också, om man snackar regs mot regs typ. Klart en fisk aldrig någonsin viker sitt set. Din jul verkade rätt sick, min kändes bättre nu
  21. Kanske orkar pallra mig förbi om jag inte gulat.
  22. Ska fi få in så mycket med 88 där?
×
×
  • Skapa nytt...