-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
Ja alltså hur fan kommer man in??? Verkar overkligt.
-
Rätt passande walk in-låt faktiskt. Förutom när de försöker sjunger rent, det var horribelt
-
Bra jobbat United! Ni är ungefär lika heta som jag är på att spela poker.
-
Vet inte vad Rashad gav men 2.7 på Silva var jävligt bra. Tur jag inte hann beta för jag hade bombat på rätt bra där Silva gav bort matchen, jävla psykbryt han fick. Så fort han började slå vann han ju nästan matchen direkt. Så släpper han ut Rashad igen!? Och bensparkar mot en takedown artist? Kom igen, usel coachning. Eller så gjorde han inte som han skulle, nåt av det.
-
Osant hungrig man har varit idag efter gympasset. Knäböj är en sjuk övning verkligen.
-
Vad du hafver gjort???
-
Extremt sällan sånt här händer mig nuförtiden, alltid lika underbart skönt $3/$6 No Limit Holdem 6 Players Hand Conversion Powered by weaktight.com Stacks: UTG ($767.40) UTG+1 ($192) Hero (CO) ($681) BTN ($503.25) SB ($577.95) BB ($1,116.26) Pre-Flop: ($9, 6 players) Hero is CO 9:spade: 10:spade: 2 folds, Hero raises to $18, BTN calls $18, SB calls $15, 1 fold Flop: 8:heart: 6:club: 7:club: ($60, 3 players) SB checks, Hero bets $49, BTN calls $49, SB raises to $556.95, Hero goes all-in $663, BTN folds Turn: 5:diamond: ($1,328.95, 2 players, 1 all-in) River: 2:diamond: ($1,328.95, 2 players, 1 all-in) Final Pot: $1,328.95 SB shows J:heart: 5:heart: Hero shows 9:spade: 10:spade: Hero wins $1,325.95 (net +$644.95) SB lost $574.95 BTN lost $67
-
Backade INTE. Sick!!! Är miniback enligt HM men lillplus enligt klienten vilket är väldigt ovanligt nuförtiden. Förstår inte, måste ha hamnat på något dollarbord av misstag ett litet tag. Springer verkligen inte bra iaf, vann TVÅ potter för stack över 1500 händer, det sjuka var att motståndarna i båda potter drog dött, enda chansen jag har att hålla upp ju Det var inte så längesen jag hade varit väldigt missnöjd med detta resultat en lördagkväll men jag måste säga att jag nog aldrig varit mer nöjd med så lite plus Allt jag vill ha nu är en liten paus från stora back så jag verkligen kan få komma igång med grinden utan att sitta med ångest varje natt. Nu blir det UFC108 med lite godis i sängen. DE E NAJS! De drar igång hårt med Gilbert Yvel mot Junior dos Santos, fyfaaaan vad det kommer att smälla här
-
Uhhhh sitter och grindar med helt skakiga händer. Riktigt tufft gympass idag med bl.a. dips, mitt egenkomponerade superset för vader (asjobbigt) och några snabba set knäböj. Tog nog nästan två timmar innan jag kände mig någorlunda återhämtad
-
Du är bara avis för att PP2 packar fler sisters än dig Han har säkert mer "snabba cash" än mig iaf mtp hur jag gular rakt ut... Snubblade över videon till blattestyle ja...har väl sett bättre
-
Upp med gym-målen, du skrev aldrig ner dem!
-
Tänkte testa en ny vadövning imorrn. Är det någon som vet om man måste ha två indier?
-
Du låg med fem tjejer samtidigt alltså, inte illa!
-
Jag blir fan gråtfärdig Fyfan.. Varit skitbakis och trött idag men ändå har jag känt mig motiverad. Grindat nästan 4 timmar nu trots mitt tillstånd och verkligen gjort mitt bästa. Tappade fokus sista halvtimmen och kanske borde ha slutat aningen tidigare men innan det körde jag på. Men svårt när det kryllade av superåsnor. Var helt sinnessjukt värde återigen men det är helt äckligt jävla sjukt hur dåligt jag springer Back över 3k direkt, sitter typ med gråten i halsen nu. Vafan e de som händer? Kan jag inte bara få liiiite medvind nån jävla gång? Bara ett litet tag. EN enda jävla månad kan jag väl sluta med att backa en massa direkt????????? Så uppgivet, vill bara slå sönder något och bryta ihop. Hur fan kan det inte sluta hålla på såhår Mår illa
-
Hahahah OMFG det finns en liveversion också :mrgreen:
-
METAS ÅRSKRÖNIKA Rent pokermässigt fortsatte början av året som större delen av min föregående "karriär" har gått, dvs väldigt stabilt uppåt, med på tok för få händer. Jag tror jag åkte till Thailand någonstans kring månadsskiftet mars/april. Det hade alltså gått bra fram tills dess. Jag hade börjat snegla uppåt i stakes igen efter lite lugnare grind, men det var först någon månad i på Thailandsresan som jag tog steget fullt ut. Iochmed att jag mest spelade morgon där (inte många morgnar fwiw), alltså sen natt/tidig morgon här, och bara körde Ladbrokes satt jag ofta på alla bord som var igång på NL400, NL600 och NL1K€, bara mellan 4-6 oftast ska sägas. Jag tror det började med några mindre plussessioner när jag plötsligt hittade rekorddag. Värdet var bra och jag låg några K upp för dagen vilket kulminerade i ett lyckat skott på NL2K€. Jag bustade bordets fisk + en tiltad reg på första eller andra varvet i mitt livs överlägset största pott, ca 4500€. Alltså både rekordpott och rekorddag. Dessutom blev det nog även rekordmånad och man kan minst sagt säga att jag hade en otroligt positiv känsla kring pokern. Sen började raset. Cue: Lagen om alltings jävlighet. Mitt livs första backmånad kom som ett brev på posten, med äcklig utdragning av famous_grouse i 3K€-potten på NL1K som "höjdpunkt". Den följdes av en omedelbar backmånad till och större delen av föregående rekordmånad utraderas. Jag tog pokerpaus resten av tiden i Thailand och bara njöt av livet. Det var helt enkelt en fantastisk resa. Jag hade bra rutiner innan resan och mådde bättre än jag gjort på länge. Obv mådde jag bra även i Thailand. När jag kom tillbaka hem gick allt utför och jag har även haft min första ordentliga livsdownswing (på shahins vis) på ett bra tag. Resterande del av året är en tid jag helst vill glömma, och ärligt talat har den varit så extreeeeeeeeeeeeemt tråkig, mörk och händelsefattig att det nog faktiskt inte finns mycket man kommer ihåg i vilket fall Enda höjdpunkten var min tripp till Stockholm där jag spelade high stakes innebandy, hade en helt otroligt rolig kväll med Ladbrokes, hittade en ny vän i supergästvänliga och genomsnälla Shahin89, IRL-hängde med TheOffice på såväl rysk restaurant och 3Dbio som Shahino Cosmopol (backade inte! ). Hade velat resultatsummera året men tyvärr har jag inte en jävla aning. Downswingen har raderat ut större delen av mitt plus iaf Plus, men inte speciellt mycket är min gissning. Har mest mått dåligt större delen av tiden i Sverige igen och grindat rekordlite (vilket säger en hel del för att vara mig) men jag har känner att jag har kommit igång bra igen på slutet och efter två mindre plussessioner att avsluta året med, samt en nyfunnen motivation, mycket tack vare shahin89 som jag tidigare nämnt, har jag nu återigen lite mer positiva känslor inför nästkommande pokerår. Livsmässigt kan det mycket väl bli mitt livs mest omvälvande år, men där är det så enormt mycket som återstår att det inte ens är något jag kommer att nämna. Det enda jag känner att jag verkligen lyckats med sedan jag kom hem igen är min träning. Har fått vara frisk och relativt skadefri (iaf så pass att jag kunnat träna ändå). Jag tror bara jag har haft totalt två slarv-veckor under hela denna tid, vilket inte ens är något dåligt egentligen eftersom kroppen behöver vila. Är absolut inte stor eller något än men jag har kommit en hyfsat bra bit på vägen mot den fysik jag är ute efter Slarvar däremot tyvärr fortfarande en aning med kosten men det har jag räddat upp rätt bra med att missa ytterst få proteindrinkar Ett litet delmål är att mitt proteinintag ska vara mindre beroende av shakes. Tänkte avlägga tre mindre nyårslöften: 1) Fortsätta grinda i minst samma tempo som senaste tiden. 2) Styra upp min dygnsrytm någorlunda och helst sova någonstans mellan 04 och 12 varje dag. 3) Anteckna mitt pokerresultat VARJE månad så jag kan få lite överblick igen, och därmed eventuellt investera någon fast procentsats i Avanza Zero eller dylikt. Detta förutsätter såklart att jag någonsin börjar plussa igen Tänker inte sätta några direkt träningsmål eftersom det är det som håller mitt humör uppe i vilket fall. Den där dragonflagen ska såklart avklaras snart iofs, och 100 kilo i bänk hade varit trevligt att hinna med innan året är slut
-
Här var det livat ja... Usch, var en sån här dag jag verkligen inte skulle grindat. Varit ordentligt trött idag efter knappa 7 timmars sömn. Även kört ett slitsamt ryggpass (dock bästa passet på länge). Tyvärr har mitt grepp börjat ta slut innan musklerna när jag kör ryggpasset numera vilket suger rätt hårt. Aja, har ju byggt upp lite spelberoende nu igen de senaste dagarna så jag kunde inte hålla mig från att kolla borden Hittade några fiskar och satte mig på ett fåtal bord men efter ett tag eskalerade värdet totalt och det var helt sjukt hur fiskigt det var! Eftersom jag dels som sagt redan var jättetrött, och dels inte vill komma i säng för sent mtp morgondagen satt jag och grindade fullkomligt fokuserad på att jag absolut inte får hamna back så jag fastnar hela natten. Insåg nu verkligen fullt ut att detta händer när jag startar sessionerna för sent. De senaste dagarna har jag inte tänkt så utan fokuserat på spelet även när det gått uselt. Så hur mycket jag än vill få in händer och vända downswingen måste jag lära mig att sluta starta sessioner överhuvudtaget när psyket inte alls är med som idag. Höll ihop det hyfsat i början ändå men på slutet satt jag på allvar och funderade på att vika QQ mot eventuell turnbarrel på J9xx för att inte riskera att tappa det lilla jag låg plus Var smart nog att stänga ner direkt när de ultraidiotiska tankarna tog över. Plussade ca 700 dollar vilket jag är nöjd med mtp hur jag spelade. Det var månadens och årets sista session. Jag tror faktiskt inte jag orkar kolla exakt hur mycket back månaden slutar Tog igen 2.3k dollar de sista två dagarna och borde nog få 2k i RB kanske. Gissar på drygt 10k dollar back efter RB. KUL LIV.
-
Kommer till Malmö och hjälper till med det jag kan snart
-
Have fun grabbar, vi syns nästa resa istället
-
Ah, nuts! Maten då, inte opera
-
Inspiration inför morgondagens ryggpass
-
Visst ja, gick upp klockan 17 idag! Det var verkligen sjukligt längesen jag kände mig sådär utvilad som jag kände då. Somnade jävligt sent (eller tidigt) dock så det var nog inte mer än 9-10 timmars effektiv sömn. Men ändå Har sovit dåligt en längre period, dels bara rent allmänt att jag haft sjukt svårt att somna, dels att jag ofta ställt klockan lite för tidigt för att försöka ordna till dygnsrytmen. Jag tror även det hänger ihop med mitt försämrade humör. Har inte känt sug att göra något alls, knappt ens att dra till gymet alltid, och det är verkligen ovanligt för mig kan jag säga Det är helt enkelt dags att bruka allvar nu!
-
+1 Hur går det själv?? Riktigt så långt vill jag inte sträcka mig men visst fan passar det som handen i handsken Funderar btw på att skriva ut din månadsgraf och sätta upp den ovanför datorskärmarna! Den är verkligen som porr för mig just nu Riktigt snyggt jobbat!
