Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Moggis?!
  2. Såg faktiskt inte så illa ut nej. Sen är det så jävla mycket andra skumma saker i den att man nästan blir rädd men det är ju en annan fråga. Tjock blir man iaf inte av dem Jag tycker jag svullar när jag trycker i mig 400g nötfärs (brukar blanda i en lök, en burk majs, en burk naturella bönor av något slag, och en av Lidls fettsnåla mozzarelabitar samt diverse kryddor) Vetifan om jag vill få i mig +80g fett efter träning dock... Hehe...
  3. Känns inte direkt värt att åka dit för att kolla CR men jag tror nog det ska vara hyfsad kvalitet på matcherna där.
  4. Lol... Har jag också sagt. Tror det kommer vara enormt störigt
  5. Hehe, bara ignorera allt Emilio skriver, det gör alla andra
  6. Klart du scorar ikväll, LUGNT!
  7. Normalt sett ja, absolut! Men mtp hur Hellmuth har betett sig genom alla år så är det nog få som förtjänat det mer i pokervärlden.
  8. Väl rutet Svirre
  9. Wow, var helt säker på att Chuck Lidell var slut men helvete vilken jävla form han är i. Tror aldrig han sett så rippad ut. Väldigt imponerande men återstår ju att se hur han ser ut i ringen. Han möter Rich Franklin redan nu på lördag. Tror fan nästan Rich får passa sig ändå
  10. Igår vaknade jag utvilad på bra humör och hade min mest produktiva dag på länge. Idag vaknade jag trött och grinig efter dålig sömn. Kontraster Tvingade iaf iväg mig själv till gymet igen. Var nästan två timmar sen enbart pga att jag maskade typ. Hade uruselt tryck i början, kom igång och körde på bra i mitten men sen minskade krafterna väldigt fort igen. Börjar redan noja om det är för att man gått av kreatinet...långsamt gick det också. Tyckte jag kämpade på bra men ändå tog det en kvart mer än det borde. Skumt, fattade inte ens hur det hade gått till. När jag var klar kände jag mig verkligen som en helt ny människa dock. Sjukt hur positivt ett gympass kan vara för mitt humör. Det blev en banan och en gainer direkt efter och jag köpte med mig en stor subwaymacka hem. Var inte på matlagningshumör alls. Kollade 2 avsnitt av The Wire och körde sen FAKTISKT knappt 25 minuters cardio på träningscykeln (slängde in två intervaller på en dryg minut, kommer försöka öka antalet efterhand). Att ha cykeln i vardagsrummet med utsikt över TVn är nuts Tror den här deffen kommer vara en barnlek.
  11. Haha lugnt, kändes lite Captain Obvious bara Exakt så resonerar jag i övrigt ja. Är lite anti lightprodukter egentligen men kanske ska kolla upp glassen då. Älskar glass Är det low fat OCH typ sockerfri eller bara det ena? Skriver ett företag "SUGAR FREE" på förpackningen är det oftast dubbelt så mkt fett istället och vice verca. Hur snart? Jag känner ju verkligen inte till varken lokala organisationer eller nåt i den stilen. Såvitt jag vet är de två stora där Cage Rage och King of the Cage. Åtminstone har det varit så, kan inte säga om de fortfarande är igång. Du får googla Personligen skulle jag obv bara åka för UFC. Och Dana White har tillochmed bett om ursäkt offentligt för att de inte har några galor planerade i England Däremot har de börjat snacka om att göra ett såkallat UFC Fan Expo i England (de två de haft i USA har varit enorma succéer, det senaste hade enligt UFC själva 120k besökare). Men eftersom inget är spikat skulle jag inte tro att UFC kommer ha något evenemang i England förrän tidigast slutet av året.
  12. Var det verkligen tänkt att ha med nicken? Lite out of character men jag klagar ju inte
  13. Nämen VAFAAA-AAHN? Är du verkligen gammal nog att ha börjat få problem med hår i näsan????
  14. Looool denna måste ju postas överallt http://witchbag.com/blog/2010/06/pokerstars-big-game-preview/
  15. HAHA bästa jag nånsin sett
  16. Oväntat att shahin89 skulle vara den som betalat UTAN att faktiskt lämna in ett lag... "åhh jag är så rik nu att jag inte bryr mig om 3k SEK"
  17. Ö-vik ringde. De tar tillbaka sin inbjudan till musikmakarna... hihihih
  18. Snyggt Nya Ingela "Pling" kanske???
  19. Mmm snacka om att man blir rädd för henne. Inte konstigt att hon förnedrar alla hon möter, jag betvivlar skarpt att det finns många MMa-brudar därute som tränar hårdare än det där. Och det är ju inte det att hon var klen direkt heller
  20. Men orka påpeka att ens matta faktiskt är dyr...
×
×
  • Skapa nytt...