-
Innehåll Antal
14 146 -
Gick med
-
Besökte senast
-
Dagar Vunna
1
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Metaddict
-
Se det ljusa i allt man, dina anekdoter är iaf oerhört underhållande för dina läsare
-
Bröst och mage idag. Gick över förväntan. Fint väder så jag cyklade och trampade på rätt bra så ca 20 minuters cardio där iaf. Ätit riktigt bra idag med. Var RIKTIGT nära att sätta mig och grinda faktiskt men VM och The Wire kom imellan Såg sista avsnittet av säsong 2 nu! Tur man slipper vänta en evighet på nästa säsong, bara att köra igång direkt
-
Underskattade hur enormt jävla mycket svårare fotbolls-VM gör en deff
-
Jag tyckte stoppet ni diskuterar var helt fel. Han hade klarat sig igenom så pass mycket stryk utan att ens vara i närheten av att tappa medvetandet och han försvarade sig fortfarande. Det var ingen "dominant position" heller. Jag ogillade det men Dana White tyckte det kunde vara ok. Däremot gjorde Herb Dean som sagt bort sig i Franklin/Lidell (tycker nog fortfarande han är bäst överlag ändå).
-
Hm hade en massa planer för dagen men 2 avsnitt The Wire, VM, FIFA10, VM, McDonalds (McFlurry Marängsviss var helt jävla övergod), VM igen, och FIFA10 igen kom ivägen. Mycket trevlig dag dock men jag får väl försöka vara lite mer produktiv imorrn istället. Dörrarna är låsta så det behövs kort både för att komma ut och in när det inte är bemannat. De är stenhårda där och man får varken släppa in eller ut folk även om man känner dem eller sett dem på gymet 100 gånger.
-
Hehe, Joe Rogan...
-
Funkar väl. Jag orkar nog inte pusha river nu iaf.
-
Jag är med! SÅÅ kul var det dock inte. Men jag smålog lite!
-
Lyckades glömma mitt gymkort idag. Kör på 24/7 där man måste ha kort för att komma in och ut förutom de få timmar det finns personal i receptionen. Gick från min bil 18.15 och gymet var bemannat till 19.00 så helvete vilket jävla tempo jag lade i Gick bättre än jag trodde men tappade obv en del i styrka jämfört med normalt tempo. 3 set latsdrag med brett grepp och 3 med smalt V-grepp. Semipyramid med totalt 4 set shrugs (börjat köra med stång istället, riktigt kul att man klarar en jävla massa mer vikt än med hantlar). "Vertical Row", rodd i maskin med greppet lite högre upp. 3 set. Baksida axlar i cable crossen à la Kai Greene, Meta, och Stjärnfittan. Pyramid med totalt 5 set i ultrasnabbt tempo. Sprang ut och var klar precis lagom till den söta receptionisten skulle sticka. Hennes pojkvän på +100 kilo med rakat huvud och en enormt upphetsad hoppande jätterottweiler väntade utanför
-
Inte om det är yen?
-
Euro eller pund?
-
FHADFKAJRN;AENRAEIOPOFADP har fått ett sinnessjukt jävla störigt problem med datorn som nu verkar ha blivit ännu värre. Det började med att jag fick blue screen och sen inte kunde starta datorn. Jag kom in i felsäkert läge med nätverk och fick upp att det hade med drivern till grafikkortet att göra. Så jag uppdaterade drivern, fick igång datorn igen och trodde allt var frid och fröjd. Men så fort jag kollade video, kvittade om det var VLC, youtube eller nåt annat, bara det var video så hängde datorn sig med jämna mellanrum. Videon stannade till, skärmen blev svart ett litet tag, inte mer än några sekunder max, sen kom bilden tillbaka och funkade ett tag. Ibland några minuter, ibland bara några sekunder. Varje gång kom samma felmeddelande upp: "display driver nvlddmkm has stopped working and successfully recovered". Googlade och till min stora förvåning ser jag poster på datorforum redan från 2007 med exakt samma felmeddelande. Vissa av trådarna jag hittade var flera hundra sidor långa och hade även nya poster med samma fråga. Tydligen ska det fortfarande inte ha kommit någon lösning!!! Nu har det dock spårat ännu värre. VLC funkar likadant men försöker jag kolla youtube kraschar hela jävla datorn. Samma när jag försöker gå in på fightplay.tv. SJUKT jävla irriterande. Antar att ingen här råkar sitte inne på något som kan hjälpa?!?!? HJÄÄÄÄÄÄÄLP...
-
Funderat lite och jag tycker inte det är intressant om det är snyggt eller ej. Det är liksom inte relevant. Det är så många som vill döma och klagar på att det är fult eller tänker "usch så mycket steroider han måste ta" eller skriver någon dum kommentar om "hur många centimeters hans (vadå?) blivit reducerad". Folk förstår inte hur fruktansvärt svårt det är att komma till den nivån Cutler är på. Det är utan tvekan som Coleman sa: Bodybuilding is the hardest sport in the world. Jag har märkt att ju mer jag tränar och bygger själv, desto mer impad blir jag av t.ex. Cutler och desto mindre ser jag proffsbodybuildernas fysik i termer som "snygg". Jag är helt enkelt förbluffad och överimponerad av deras dedikation. Om jag tycker det är coolt? Hell yeah
-
http://www.facebook.com/deardanawhite?v=wall JOBBA!!
-
Ska snart sluta spamma, vill bara ta tillbaka det jag skrev om Barry. Han bröt högerhanden i första ronden och högerfoten i andra :shock:
-
Evan Dunham imponerade förstås också enormt. Tyson Griffin har man aldrig sett bli lekt med sådär.
-
Tyckte överlag galan var mycket tråkigare än jag hade förväntat mig. Och jag var fruktansvärt besviken på Barry Tyckte han såg riktigt bra ut från start och det kändes som det var hans match att vinna. Tror han gick in med för mycket respekt för Crocop, jag har aldrig hört någon hylla sin motståndare så mycket på förhand. Kampmann imponerade mest på mig. Trodde han skulle få det riktigt svårt mot Thiago. Lider faktiskt med Chuck, han såg mycket bättre ut än jag trodde. Tyckte det kändes som han utvecklats faktiskt. Sen gör han ett misstag och blir tokknockad igen, kan inte se Dana låta honom fightas igen. ENORMT misstag av Herb för övrigt, det sista slaget skulle absolut inte ha fått nå fram. Fast Yves Lavigne slår ju alla rekord, hur fan kan han få fortsätta döma MMA Vilket jävla monsterretard han är!
-
Det är inte Mr Olympia än på ett tag men det känns redan avgjort Fysatan vilken form.
-
Mysdag idag med bl.a. UFC, FIFA10, en flottig pizza och en coke, samt en stor påse godis. Bra för livskvallen, dåligt för deffen.
-
Mmm tur det finns räcken att hjälpa sig upp med. Tycker upp är svårare än ner dock. Det tråkiga är att jag har såhär ont trots att jag kör mindre än jag gjorde senast jag tränade ben regelbundet. Ökar typ bara ett set per pass nu i början enbart för att jag ska slippa sån här träningsvärk. FAIL typ
-
Btw skulle jag inte ha gnällt om min träningsvärk i benen. Av någon anledning är alltid andra dagen efter det passet mycket värre. Normalt sett kommer det mesta av träningsvärken dagen efter. Jag kan inte ens gå normalt nu Ser nog ut ungefär som om man fått en stor bajskorv på tvären När jag skulle sätta mig i bilen var jag tvungen att hålla i med båda armarna och försöka hissa ner mig själv långsamt. Not cool
-
Hahahahah. Tjockis!!!
-
Låter som en bra idé! Fysatan va trist det var igår. Enda höjdpunkten (förbered er för ett NSH) var när jag träffade en bekant jag inte sett på länge och han med stora ögon säger "helvete va stor du har blivit!" Eftersom jag inte är stor så understryker det iofs egentligen bara hur liten jag var tidigare Men ändå, made my day
-
Usch vilken tråkig kväll. Den enda höjdpunkten var när min alltid asfulla kompis fick en tjej att börja gråta precis innan vi skulle dra ut Till hans försvar var det faktiskt inte meningen. Sket i att dra ut efter festen och stack hem och däckade i soffan istället. Var inte alls på G Träningsvärken i mina lår sedan gårdagens benpass är brutalare än Dying Fetus Dessutom glömde jag att både äta och dricka innan jag däckade så jag kommer nog inte må skitbra imorrn (idag). Hoppas det går några bra matcher i VM så jag inte får en alltför tråkig söndag. Sug hest allesammans.
