Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Fiasko på mina UFC-bets denna gång Till mitt försvar sprang jag faktiskt rätt säkert under EV...
  2. Celebrity rehab with Dr Drew...mkt mkt mkt sjukt
  3. Redovisning i bostadsrättsföreningar låter iaf sjukt intressant! Kan jag få låna den av dig när du är klar?
  4. Moooooooooaaaaaaaaaaaarrrrrr!!
  5. Och det tror du inte jag har (vackra dem med för övrigt)?? Nigga please...
  6. Blanka Vlasic WTF, medan jag skrev det ovan klarade Emma Green av alla människor 2.01, trodde jag aldrig skulle hända Sjuuukt.
  7. Tjena dagboken, Idag köpte jag lösgodis för första gången på över en månad. Fyfan va gott...men jag tror seriöst jag fått någon slags "sugar high", har en sån märklig känsla i kroppen. Anyway, tror jag skiter i att deffa vidare. Kom ner från knappt 85 kilo till ca 82, men nu kan jag inte riktigt hitta någon mening att fortsätta. Får börja i tid nästa gång istället. Tog en bild på slutresultatet eller vad man ska kalla det. Jag är inte direkt nöjd Ska nog fan försöka bulka upp till 90 kilo nu och ligga där ett tag och bli stor (tjock) och stark istället Funderat på om jag ska grinda eller supa ikväll. Blev det senare...hade tänkt åka upp till Stockholm i veckan men Shahins Värdshus var stängt Så jag måste trösta mig med någon öl. Eller åtta.
  8. But weed isn't drugs
  9. Klarade av mitt första mål för benträningen idag. Trots att jag (semi)deffar. Mycket nöjd Fick även mejl från Betsson om att jag hade pengar kvar där. 67 kr var det tydligen. Klonk? Försökte faktiskt få ut dem men det gick inte Så det blev en fyrling på nästa UFC on Versus (på söndag om jag förstått det rätt). Körde på Munoz, Kelly, Howard, och Irwin. On another note, Helsingborgsfestivalen suger verkligen HESTApung
  10. Ungefär lika mycket som ett snöre är långt. Fast delat med pi. Gånger 2 då alltså.
  11. Metaddict

    .

    "lever ett väldigt extremt liv vill jag påstå." Berätta mer, Okocha
  12. Söderåsen var nog min favvobana när jag lirade golf
  13. HELSINGBOOOOOOOOOORG, röd och blå :mrgreen: Sorry, lunchar nästan aldrig och det blir mest random kinaställen typ. Fick jävligt god mat på ett ställe på Knutpunkten faktiskt. Trooor det var Shakespeare men det kan ha varit Stinsen. De ligger mittemot varandra, om du står rakt framför båda så är det det högra stället iaf Nordic Nutrition! Nuts. Är nog lättast om du kollar deras hemsida. Bara öppet några timmar varje torsdag. Ligger nära ridhuset.
  14. Tappade nyss min färdigblandade "förträningsdrink" och självklart var det min enda shaker där locket kan lossna...ROLIGT. Hejdå, nu drar jag till gymet. HIF-Häcken ikväll. Extremt viktigt att vinna och hålla våra fem poäng ner till vidriga MFF.
  15. Skitdag deluxe! Men helgen annars var helt ok...
  16. Visst ja, Ladbrokes har varit löjligt oresonliga med med att få ut mina pengar trots att jag spelat där ett bra tag nu. Äckelsnåla är de också som alla vet.Har iaf äntligen fått ut varenda öre därifrån nu och det ska mycket till innan jag spelar en hand där igen. Om någon vet en site med bra deal inom Microgaming som dessutom tillåter en att ut till bank trots att man satt in med NETeller (finns det ens en sådan site??) så får ni gärna skicka iväg ett PM... Att komma igång på MG med en bra deal lär vara den absolut största chansen för mig att komma igång med grinden igen.
  17. Någon som såg straffen från Häcken-HIF idag? Hur fan mår man när man efter ca 80 minuters spel vid ställningen 1-1 köttar ner en snubbe som springer FRÅN målet ut mot straffområdeslinjen? Sämsta jag sett Tur AIK slog Malmö senast Repris i returen där, samtidigt som HIF slår Häcken hemma så hade jag varit HYFSAT nöjd... De senaste 2 dagarna har gått åt till att träna och kolla på The Wire. Igår benpass och 2 avsnitt. Idag axlar, traps och mage, grill, HIF, och ett avsnitt Wire. Provade stela marklyft för första gången igår. Fick sjukt jävla bra kontakt med baksidorna. Körde även en svettig, äcklig och allmänt vidrig pyramid i benpressen. Nöjd med prestationen, men träningsvärken är inte av denna värld Speciellt i framsidorna (quadriceps). Risken finns att det blir ännu värre imorrn med Idag körde jag: - Axelpress bakom nacken i smith (varit sjukt anti denna övning utan att ha provat men måste erkänna att jag får klart bättre kontakt än jag trodde). - Hantellyft åt sidorna (3 set sittande och 2 set stående). - Crunches åt sidorna (4 set med totalt 100st). - Baksida axlar i cable cross. - Något slags drag med rep för posterior deltoid i övre trissan på CCn (sett massa folk köra den så testade, kändes helt ok faktiskt). - Crunches med lite olika lutning (3 set med totalt 55st). - 3 set shrugs (glömde tyvärr mina greppredskap så det blev bara 25-kilos viktplattorna här). Nötpass, rekas! Deffandet har gått helt ok. Främst av allt har jag slutat känna mig döende samt fått ner sötsuget. Inte druckit en droppe alkohol på nästan 3 veckor. Obliques, axlar och armar börjar bli lite lite mer definierade men snacka om att det inte är någon myt att fettet samlats runt nedre delen av magen Märks inte ett dugg där. Jag har gått ner ca 2.5 kilo so far. Egentligen perfekt tempo men samtidigt kommer jag ju inte bli "klar" förrän lagom till sommarens slut...ska dessutom på fest i Malmö imorrn och kommer nog vara allt annat än hälsosam i 2 dagar. Det får nog bli en utvärdering efter helgen och överväga om det är lönt att deffa vidare. Kanske ligger kvar på samma vikt någon månad och grisbulkar sen
  18. Say what? 2200 bulk? Du såg inte ut att vara 1.60 lång och väga 60 kilo Nja, vet inte om det är värt pengarna. Kör malto innan och efter gympass fortfarande dock. Bara mindre än innan. Tappa i styrka fort lär väl vara fullt normalt. I vilket fall börjar jag må lite bättre igen rent allmänt. Hade huvudvärk nästan varje dag första veckan av hårdare deff och hade det riktigt jobbigt på gymet. Känner inte mig lika dödstrött efter passen nu.
  19. Metaddict

    .

    Skickar en bitchslap från Kenan för det där
  20. Men snälla, inte fan viker vi river...........................
  21. Ang TV-licens, om jag inte har helt fel för mig var där något fall för nåt år sen eller två där en kontrollant genom ett fönster såg en TV som var igång i en lägenhet. Han knackade på och snubben öppnade och sa att han inte alls hade någon TV. Eftersom de ändå inte får gå in och kolla i folks lägenheter slapp snubben betala.
  22. Vadå skit? "När någon upptäcker att den är överviktig, är första reaktionen oftast att reducera fett- och sockerintag, men enbart det räcker inte för att uppnå önskat resultat och varaktighet." Stämmer väl?
  23. Exakt, svårare än så är det verkligen inte Sen att vi alla vet att lyfta skrot i en smutsig källare är överlägset bäst egentligen är en helt annan femma...
  24. Haha lite sent, tackar och bugar ändå
  25. Cardinal har Tisdagsklubben idag. Inte varit där någon tisdag själv men det lär vara enda nattklubben igång idag. Alltid fullt och lång kö där på helger iaf. Men ni börjar självklart på någon uteservering nere vid havet Allt ligger på en så liten yta så det kvittar typ, bara följ folket (Hamnpaviljongen lär vara överfull som vanligt) eller sätt er där det ser fint ut. Vill ni köra fjortisfylla à la HBG åker ni med Scandlines-färjorna, köper alkohol på båten och smyger med det upp på soldäck. Kan inte gå fel
×
×
  • Skapa nytt...