Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Men usch, jag är riktigt jävla off idag Mycket du tillförde där förresten.
  2. Kollat senaste Strikeforce (strikeFARCE) nu. Kopierar mitt inlägg till terran på FB. Diskutera! Fyfan va gott med Bobby Lashley, han e så jävla kass!! Så jävla rätt åt Strikefarce De matar honom med ännu en nolla så de kan fortsätta hypa honom och så går han och blir förnedrad sådär Impad av Feijaos förstarond men var helt säker på att Mo skulle ta det efter andra. Feijao är verkligen brutal. Alldeles för dålig cardio dock. Men han kan bli riktigt bra om han fortsätter utvecklas. Även King Mo. Jacare vs Kennedy var ju ett sömnpiller utöver det vanliga. Trodde faktiskt domarna skulle ge de till Kennedy, mest pga att de runkar till takedowns men jag hade verkligen det 50/50 själv. Tacka vet jag UFC...kan bli en EPIC gala på lördaaaaag! Taggishhh!
  3. Sick En väns vän hade försökt klättra upp på Magnus Stenbocksstatyn här i HBG (en riktigt stor hög jävla staty) på fyllan för någon månad sen eller tre och trillat ner. Kunde gått hur illa som helst men han hade sjuk tur och kom undan utan allvarliga skador iaf. Cliffnote: Alkohol är en farlig jävla drog.
  4. Metaddict

    .

    Anar jag en viss underton av ironi...
  5. Va i helvete, sjukaste jag läst typ. Spelar inte på Full Tilt men hade jag gjort det hade jag nog fan cashat ut direkt. Riktigt vidrigt detta. Men jag tror ändå det löser sig i slutändan. Även om det kan ta några månader...
  6. Så jävla surt med, jag sa DIREKT "Nani?! Varför ska han lägga straff, det måste ju för fan vara bättre med Giggs eller Berba eller nåt". Klart han går och missar med. Så jävla surt. Tyvärr är vi nog fortfarande lika jävla beroende av Rooney som förra året Det känns som det är nåt som inte riktigt stämmer när han inte spelar. Ruskigt besviken på Hernandez med. Han var aktiv och tog många bra löpningar men jag hoppas verkligen har börjar ta för sig direkt, annars kommer det bli jobbigt. Var massor av gånger han kunde vänt upp med bollen men slog den tillbaka bakåt på ett tillslag istället. Förhoppningsvis var det bara nerver över första matchen från start i ligan hemma på Old Trafford. Vi är även beroende av en Rio Ferdinand i form. Men det lär ju dröja Försvarsspelet var inte bra idag. Park var inte bra. Valencia var inte bra. Berba var tillbaka på förra årets nivå igen redan efter en mycket bättre match senast. Jag känner mig redan orolig måste jag säga
  7. Ska man gissa på dagsböter och ett halvår villkorligt? Kanske 5-6000 i skadestånd med.
  8. Varför blir man så jävla satans in i helvete förbannad över en fotbollsmatch man ser på TV? Det är fan inte normalt.
  9. Men FITTAAAAAA så jävla overkligt att det slutar 2-2 FDJKLADHKJ fbeamnrfeaiofd nf,mdNAS;FJadjreijrwotf9w8t4095jtu04295ui0429er 5jiknhol
  10. Hur fan kunde jag missa detta
  11. Mm rätt fränt. Finns i Sverige med faktiskt Tror bara det var i Stockholm dock men jag är inte säker.
  12. Kallt e att vakna med dirre och missa PF-fest...FML. Eller FMM snarare
  13. E de fest ELLER?
  14. Kallt är alla skumma liknelser om vad som är kallt...
  15. Man vet att det är fest när ens fisar i tre dagar luktat så äckligt att man måste ha fläkten på när man sitter vid datorn...
  16. Det var jag med. Innan jag blev fattig Dessutom kommer jag bara bli svennemobbad av er två och skånemobbad av norrlänningarna
  17. När Kenan köper en flygbiljett till mig!
  18. Haha...Nä, det var ju riktigt skickligt av Mirko att bli träffad på precis rätt ställe på huvudet och sen trilla baklänges. Två gånger. Han trillade säkert bara på skoj med för att fejka att det inte var meningen att bryta Barrys hand med sitt huvud En vinst är en vinst och den försvinner aldrig, oavsett hur det gick till. Men det gör faktiskt inget intryck att slå en fighter i mellanskiktet som slogs större delen av matchen med bara två friska lemmar. Det kvittar hur mycket man gjort för 5-6 år sen. Mir kan definitivt ha tillräckligt stora problem med sitt ego att han kommer kickboxas med CroCop för att bevisa något. Även då ser jag Mir som knapp favorit mtp hur CroCop sett ut på sistone. I vilket fall ser jag verkligen fram emot matchen och jag tycker den är klart mer intressant än rematchen mellan Mir och Nogueira som var planerad. Right leg hospital, left leg cemetary
  19. Du är medveten om att Barry slogs andra och tredje ronden med både höger fot och höger hand brutna va? Inte konstigt Barry såg lite sämre ut. Har han? Mostapha Al-Turk är en av de sämsta fighters som fått chans i UFC de senaste 10 åren. Perosh är också helt kass. Det enda vettiga motstånd CroCop mött i UFC denna vända (förutom den handikappade Barry) är Junior Dos Santos, och då fick han ordentligt med pisk. Tro inte jag är nån CroCop-hatare bara, han är en legend med all rätt! Men det var ju verkligen längesen han såg imponerande ut.
  20. Hm måste faktiskt säga att Death Magnetic är en jävligt bra skiva
  21. Grymt bra rygg/bicepspass idag. Så extremt mycket roligare att träna på kaloriöverskott Bra där. Själv åt jag pannkakor med jordgubbssylt idag Najs.
  22. För att ha gjort slut träffas ni skapligt mycket Que pasa?
  23. Är väl PRETTY obv att man enbart tänker på pengar om man lämnar en klubb som bosman. Men det är dags att alla klubbar sluta dumma sig och inte vägrar låta folk som inte skrivit på nytt kontrakt spela. Speciellt AIK som behöver all hjälp de kan få Hade jag varit i samma läge hade jag bara blivit ännu mindre sugen på att hjälpa klubben.
  24. http://www.reclaimthegym.se/?p=633 Grymt intressant intervju, en av de mest intressanta jag läst.
×
×
  • Skapa nytt...