Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Låter som jag får ta och kolla upp Ensiferum då! Nyss tankat ner diskografi med Deicide dock...här ska röjas HOMAGE to Saaaatan
  2. Morgondagen är riktigt riktigt jävla sick för mig när det gäller sport på TV MFF-HIF kl 20.00, sen andra halvlek Milan-Auxerre (om Zlatan spelar iofs), sen reprisen av Real-Ajax. Avslutar med UFC Fight Night kl 02.00. Pretty awesome... Gonatt
  3. Jag åt nyss kladdkaka med vispgrädde. Najs. Enjoy!
  4. Mm sjukt, men också jobbigt att vakna upp och inse att jag inte har någon att diskutera vikingmetall med Moonsorrow är snuskigt bra sas!! Kylan Passa osv...
  5. Idag var oerhört plågsamt att titta ja. Men antar att det var mer plågsamt för Valencia Hoppas verkligen att han kan fortsätta spela fotboll. B-lag i Champions League. Jag vet inte riktigt om jag är såvärst nöjd med den strategin
  6. På väg till gymet går jag förbi tre tjejer som ser ut att vänta på någon. Jag är trött, har träningskläder på mig, och mitt hår ser riktigt trist ut. Ändå spanar en jättesöt tjej in mig, håller kvar blicken ett tag och ler mot mig. Jag känner mig riktigt nöjd, tänk hur sugen hon hade varit om man varit pigg och proper liksom. Jag går förbi, glad i hågen. Efter runt 10-15 meter hör jag: - åhh, jag trodde ju det var han! - Nej fan det var det ju inte! FML
  7. Årets tråkigaste match, usel insats, 0-0 mot ett sopigt Rangers, och Antonio Valencias karriär i farozonen (definitivt körd denna säsong iaf). Ännu en fantastisk ManUnited-dag Det kommer glömmas bort imorrn hur som helst. MFF-HIF. Behöver jag säga mer? Fyyyyyyfan vilken viktig match! BTW, nästa lag i serien ligger ELVA poäng efter de två lagen från Skåne...just saying. Ja det var inte många svar vi fick in. Ingen som någonsin hade gissat rätt ändå iofs. Vi diskuterade finsk vikingmetall. Exakt mer än så har jag tyvärr glömt men jag var extremt förvånad och imponerad över hur mycket du visste!
  8. Hahaha vänsterpartiet gillar inte röster ändå tydligen
  9. Sett ungefär 2 matcher totalt med Liverpool och de har varit fullkomligt usla. United har varit rätt hyfsade men slarvat lite, borde varit full pott fortfarande. Känner mig mer lugn än vanligt, tror helt klart United tar det. De kommer vara snuskigt revanschsugna efter Evertonmatchen dessutom.
  10. FJDAJLKREAMNR,n,fnda,fnadIROPAEIROPEAM;FADNADNF;AD;MFNAM; Nollställde mätaren nu när jag körde omvägen idag. EN OCH EN HALV JÄVLA KILOMETER måste jag köra varje gång för att komma ut till rätt väg!!! Dagens i-landsproblem osv men riktigt stört att det ska ta två fucking månader att fixa en rondell!
  11. Fel. Pffft, då ökar jag till FYRA dl havregryn o en hel dl rapsolja i min frukostshake. Och så dricker jag den TVÅ gånger om dagen...så det så...såatteeehh Fel.
  12. Det är något djupt filosofiskt med att äta kladdkaka med vispgrädde medan man tittar på Biggest Loser...
  13. Trycker i mig så mycket kolhydrater att Stjärnfittan skulle vända sig i sin TV-soffa
  14. Drömde om NiklasVegas idag 20 dollar på Stars/Whatever till den som gissar rätt på vad vi diskuterade! Mycket trevligt var det iaf. Gayh...
  15. Varför? Det handlar om mängd/kalorier. Istället för att mecka med att fixa en pytteportion ris eller pasta (eller en stor portion) osv så tar man en liten klick potatissallad till kycklingen. Pallar liksom inte plocka fram riskokaren om jag inte ska göra minst 4 portioner
  16. Lidlkvarg, Kycklingfilé, potatissallad, kaseinproteinshake Sen körde jag mer kolhydrater på träningsdagar. Gick ner ca tre kilo men kände ingen mening att fortsätta så jag deffade aldrig riktigt hårt.
  17. Då e jag sjuk TILT, de stänger ner Ludvikagatan i två månader snart, innebär att jag får köra en stor jävla omväg varje gång jag ska använda bilen!! Hatar Ludvika! ;(
  18. Clayton Bigsby...så djupt det är
  19. Inte direkt en skräll att det blir en Avatar 2. Stor möjlighet att det kommer en uppföljare som är bättre än ettan iaf...
  20. Hur länge hade du tänkt på den?
  21. Tycker Söder blivit enormt mycket finare på senare år ändå. Lite konstigt egentligen att det blivit så "multikulti" med dåligt rykte när det är så pass nära till Centrum. Anyway, vill man bo där det är mest svenskar är inte Söder the place to be.
  22. Blev lite för mycket nu i Jersey Shore tyckte jag. Visst att det inte är världens smartaste människor med men tramsandet med skvallerbrevet kan väl inte ha varit på riktigt? Så dumma är dem väl ändå inte? Innan tycker jag faktiskt det känts som de bara köööööört men nu känns det lika tillgjort som alla andra dokusåpor. Kan fortfarande inte fatta att jag faktiskt laddar ner skiten, det är faktiskt väldigt olikt mig
  23. Lost episodes lär vara sega att få ner. Half Baked nämnde jag inte för den har jag redan sett ett antal gånger. Kan noteras att Chappelle själv var fruktansvärt missnöjd med hur den filmen blev. Han tyckte manuset han skrivit var grymt men att filmbolaget förstörde den och gjorde den till en "kid's movie".
  24. Känner fortfarande av rygg och förkylning men ytterst lite kvar av båda nu hoppas jag. Körde ett mycket skönt bröst/benpass idag på gymet. Lite lättare vikter än vanligt för bröst och skippade benpressarna. Kommer köra även nästa benpass med enbart maskiner samt skippa att träna rygg och mage helt i någon vecka till. Trist men jag vill verkligen inte slå upp vad det nu än var som hände i min sargade rygg. Tankade ner en fin soundboard med Dave Chappelle till min iPhone. Blev sugen så nu laddar jag ner hans standupfilm och båda säsongerna av finfina Chappelle's Show. Gott snack
  25. Metaddict

    Rooney

    Synar personligen hellre in även vid 100bb men trebetar man en massa där är det väl inte speciellt konstigt att få in smeten preflop med 99. Så länge man inte foldar löser det nog sig
×
×
  • Skapa nytt...