Gå till innehåll

Metaddict

Members
  • Innehåll Antal

    14 146
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    1

Allt postat av Metaddict

  1. Det var inte jag som tog dina pengar iaf
  2. Humor i sista handen ändå att det kommer både en kung och ett ess
  3. Gårdagens största bedrift: Gratulerade min Citypolare till ligatiteln med ett artigt leende (senare på kvällen lackade han dock ur när min Unitedpolare tjatade om hur sämst det är vad City håller på med och att dem inte har några egna talanger osv osv )
  4. Najs! Gratz! Själv är man inte helt onykter men taggar för lördagkvällen...(inga fylle-felstavningar men jag var nära att särskriva "lördagkväll"...)
  5. Som sagt, Dybban festar med padrinosftw!
  6. Nä det där är rätt intressant. Taktik och så kan man alltid diskutera såklart men där har jag ingen aning när det gäller hockey, men ska det verkligen alltid vara chefens ansvar hur spelarna beter sig. Man kan undra vad Mårts skulle kunna ha gjort annorlunda för att inte spelarna skulle få massa hjärnsläpp och underprestera. Hållt några Hollywoodfilms-tal före och under matchen? Haft psykologaktiga samtal med hela truppen? Mycket svårt det där.
  7. Aa blir nog riktigt najs!
  8. Känns som rätt bra EV mtp att det varit såhär jämnt övht, oavsett om Sverige vinner till slut.
  9. Inte följt VM alls men det tog jag för en liten slant iaf.
  10. Tjeckien 4.25 på Expekt.
  11. Bra, Owen släppt. Jag har inget emot att vi försökte, han kan inte ha kostat mycket, men det fick räcka nu. Vilken klass han uppfört sig med dock, om han så varit skadad konstant hade jag ändå hellre haft honom i en Unitedtrupp än Tevez. Enda rapporterna jag läste var att det varit en helt jämn match. Glömde faktiskt se den själv
  12. FriSören obv.
  13. Ojsan vilken överraskning, Liverpool sparkar en tränare. Skräll Verkar som Kagawa ska ha haft ett möte med SAF. Det var Goetze jag har önskat mig från Dortmund iofs men jag har inte alls koll på tyska ligan.
  14. Hur många av Uniteds matcher har du sett? Carrick har varit riktigt riktigt bra. Sen har jag inte sett speciellt mycket av andra lag så där kanske varit bra prestationer med. Har sett Parker en del t.ex. och han har inte hållt Carricks klass iaf.
  15. OMFG, alla MMA-fans MÅSTE kolla UFC-galan från inatt. Main event mellan Korean Zombie och Dustin Poirier var definitivt en av årets bästa matcher, antagligen den bästa. Helt stört!
  16. Carrick borde vara så löjligt given i deras startelva...
  17. Det KAN ju vara så att dem ljuger...
  18. Va? Det står ju att du leder ut flop.
  19. Fold hade gjort det ännu lättare... Antar att det står fel i handen, att CO höjer och du är SB?
  20. Trodde först det var ett seriöst inlägg här för en gångs skull men när du skriver "hade vart brutalt oförtjänt om de lyckats plocka guldet i år" om ett lag som gjort det United gjort i Premier League i år är det fan bara skrattretande 89 poäng är en jävligt bra siffra och att ta så många poäng med en trupp som dels blivit totalsågad från första början av säsongen OCH sedan haft ett sådant sinnessjukt otursår när det gäller skador är riktigt imponerande oavsett. Kan man inte ens ge United credit för det är man bara definitivt bara ännu en ABU i mängden. Jag vill se ombytta roller på skadefronten nästa år så blir det riktigt spännande att se hur bra det går för City. Det räckte att Kompany var skadad för att deras försvarsspel skulle rasa samman. Savic var ju riktigt bra Jag kan sticka ut hakan och säga att med 6-7 försvarsspelare + Hart skadade samtidigt i City nästa år kommer dem inte ta många pinnar För det var i precis det läget United var i, inte som att jag överdriver nu, exakt så illa var det. Självklart är skador en del av spelet men jag är faktiskt trött på hypandet av City när det går helt överstyr och "bortom sans". Fast det är klart, dem kan ju alltid lägga en miljard på 3 försvarsspelare att fylla ut truppen med nu. Lite märkligt ändå att City behövde vinna på målskillnad om dem är så fantastiskt bra och United är så dåliga Jag säger alltid "tabellen ljuger aldrig" och det står jag för även nu. Reglerna är som dem är, City vann och var därmed bäst i PL under säsongen men det där får för helvete gå båda vägarna. Om dem vann på exakt samma poäng som United och det behövde gå till målskillnad för att avgöras måste man även inse hur sjukt nära det var och hur sjukt jämna lagen var. Men nädå, Citys insats i PL var det bästa som hänt sedan skivat bröd och hade United vunnit hade det varit brutalt oförtjänt :lol: Ingen har ifrågasatt Tevez som fotbollsspelare men har man inget att komma med angående vad det snackades om så kan man ju alltid byta ämne
  21. Tack för bra input. När man kommer sådär högt upp i kvalitet är jag ganska säker på att mina öron inte skulle uppfatta skillnad på själva ljuduppspelningen. Helt klart bra ANC som är det viktigaste för mig så det blir nog till att överväga ett köp. Perfekt med ännu en ursäkt att åka till USA
  22. Tevez är inte bara groteskt ful på insidan, han är ju även lika vidrigt ful på utsidan
  23. Varför gömmer du dig bakom ett okänt nick? Folk får fortsätta med sina påhopp här precis hur mycket dem vill, det rör mig inte i ryggen, men jag föredrar folk som iaf kan stå för vem dem är. Du är ju bara en liten fegis Konstigt att man aldrig någonsin stött på en enda PFare IRL som varit kaxig...
  24. Hur bra tycker du ljuddämpningen är? Skit i resten, jag är säker på att ljudet är awesome osv men jag är extremt känslig för störande ljud utifrån.
  25. Classy Tevez... Manchester Citys Carlos Tevez är i nytt blåsväder efter att ha hånat Manchester Uniteds coach Sir Alex Ferguson genom att visa en skylt med texten "RIP Fergie" på öppen gata. Det var under segerfirandet av PL- titeln som Tevez höll upp skylten ståendes uppe på den buss där mästarlaget hyllades av 100 000 fans i Manchester under måndagen. Manchester City har gått ut med en offentlig ursäkt både till klubben och till Sir Alex Ferguson själv efter händelsen. "Carlos har gjort en grov missbedömning".
×
×
  • Skapa nytt...